مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی :
مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
توجه :
شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.
مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۲
بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………… ۴
ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………………………………….. ۶
اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. ۸
فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۸
محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………. ۹
واژهها و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………… ۹
فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲
تعریف توجّه………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
تاریخچ توجّه………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
نظریههای توجّه………………………………………………………………………………………………………. ۱۴
کانون توجّه……………………………………………………………………………………………………………. ۱۹
شیوههای توجّه………………………………………………………………………………………………………… ۱۹
ویژگیهای توجّه…………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
هوشیاری و توجّه…………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
توجّه انتخابی………………………………………………………………………………………………………….. ۲۲
توجّه و سطح مهارت……………………………………………………………………………………………….. ۲۲
رابطه توجّه و سطح مهارت………………………………………………………………………………………… ۲۲
رابط توجه و اجرا…………………………………………………………………………………………………… ۲۳
دستورالعملهای آموزشی و توجّه………………………………………………………………………………… ۲۴
تصویرسازی ذهنی چیست…………………………………………………………………………………………. ۲۵
چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی……………………………………………………………………………….. ۲۶
انواع تصویرسازی ذهنی…………………………………………………………………………………………….. ۲۶
موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن………………………………………………………………….. ۲۹
نظریههای تصویرسازی ذهنی……………………………………………………………………………………… ۳۱
شیوههای توسع برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی…………………………………………………………….. ۳۸
کاربردهای تصویرسازی ذهنی…………………………………………………………………………………….. ۳۹
افزایش مهارتهای روانشناختی…………………………………………………………………………………. ۳۹
تحقیقات مربوط به توجّه…………………………………………………………………………………………… ۴۱
تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی………………………………………………………………………….. ۵۳
تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجّه…………………………………………………………………… ۶۲
نتیجهگیری……………………………………………………………………………………………………………… ۶۴
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
جامعه و نمون آماری………………………………………………………………………………………………… ۶۷
متغیّرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………… ۶۷
ابزار اندازهگیری و روش جمعآوری اطلاعات…………………………………………………………………. ۶۸
روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………. ۷۲
روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………… ۷۵
تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافتههای تحقیق فصل چهارم:
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
توصیف دادهها………………………………………………………………………………………………………… ۷۸
آزمون فرضیهای آماری……………………………………………………………………………………………. ۸۰
فرضی اول…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۰
فرضی دوم…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۱
فرضی سوم……………………………………………………………………………………………………………. ۸۲
فرضی چهارم…………………………………………………………………………………………………………. ۸۳
فرضی پنجم…………………………………………………………………………………………………………… ۸۴
فرضی ششم…………………………………………………………………………………………………………… ۸۵
فصل پنچم: بحث ونتیجهگیری
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۸۷
نتایج تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۸۷
بحث ونتیجهگیری دادههای تحقیق……………………………………………………………………………….. ۸۸
پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………………. ۹۱
پیشنهادات آموزشی………………………………………………………………………………………………….. ۹۱
مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست جداول صفحه
جدول ۱-۳ : نوع فعالیتهای گروههای سهگانه پژوهش……………………………………………………. ۷۳
جدول ۲-۳ : طرح کلّی روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………… ۷۴
جدول ۱-۴ : اطلاعات توصیفی گروهها در تکلیف ردیابی…………………………………………………. ۷۸
جدول ۲-۴ : اختلاف نمر پیشآزمون و پسآزمون گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحل
فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۰
جدول ۳-۴ : اختلاف نمر پیشآزمون و پسآزمون گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحل
فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
جدول ۴-۴ : نمر تفاضل پیشآزمون از پسآزمون گروههای سهگانه…………………………………….. ۸۲
جدول ۵-۴ : اختلاف نمر پسآزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در
مرحل یادداری……………………………………………………………………………………………………….. ۸۳
جدول ۶-۴ : اختلاف نمر پسآزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در
مرحل یادداری……………………………………………………………………………………………………….. ۸۴
جدول ۷-۴ : نمر تفاضل پسآزمون از آزمون یادداری گروههای سهگانه……………………………….. ۸۵
مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست نمودارها صفحه
نمودار ۱-۴ : نمودار میانگین سن آزمودنیها در گروههای سهگانه………………………………………… ۷۹
نمودار۲-۴ : نمودار میانگین نمرMIQ _R آزمودنیها در گروههای سهگانه…………………………. ۷۹
نمودار۳-۴ : اختلاف نمر پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه درونی در مرحل
فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۰
نمودار ۴-۴ : اختلاف نمر پسآزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحل
یادداری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
نمودار ۵-۴ : اختلاف نمر پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه بیرونی در مرحل
فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۲
نمودار ۶-۴ : اختلاف نمر پسآزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحل
یادداری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۳
نمودار ۷-۴ : رونـد پـیشرفت گـروهها در طی مراحل پیشآزمون و پسآزمون در تکلیف ردیابی… ۸۴
نمودار۸-۴: رونـد پـیشرفت گـروهها در طی مراحل پسآزمون و آزمون یادداری در تکلیف ردیابی ۸۵
مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست شکلها صفحه
شکل ۱-۲ : استفاده از توجّه در مراحل مختلف پردازش بر اساس تئوریهای مختلف تککانالی… ۱۶
شکل ۲-۲ : مقدار بالقو منابع پردازش و ساختار آنها از منابع پردازشی در توجّه ویکنز و
همکاران ۱۹۸۴……………………………………………………………………………………………………….. ۱۸
شکل ۱-۳ : صفح نمایش نرمافزار با امکانات مربوط……………………………………………………….. ۶۹
شکل ۲-۳ : وارد کردن مشخصات فردی آزمودنیها………………………………………………………… ۶۹
شکل ۳-۳ : مشخصات کامل آزمون ایجاد شده……………………………………………………………….. ۷۰
شکل ۴-۳ : ایجاد مراحل مختلف (فراگیری، یادداری) …………………………………………………….. ۷۰
شکل ۵-۳ : اجرای آزمون و نتیج پایانی آن…………………………………………………………………… ۷۱
شکل ۶-۳ : انتقال و ذخیر اطلاعات بهدست آمده در نرمافزا……………………………………………… ۷۱
شکل ۷-۳ : تصویر دستگاه تعقیبسنج………………………………………………………………………….. ۷۲
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.