مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی :

مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست مطالب

عنوان صفحه


فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۲

بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………… ۴

ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………………………………….. ۶

اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. ۸

فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۸

محدودیت­های تحقیق………………………………………………………………………………………………. ۹

واژه­ها و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………… ۹

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲

تعریف توجّه………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲

تاریخچ توجّه………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

نظریه­های توجّه………………………………………………………………………………………………………. ۱۴

کانون توجّه……………………………………………………………………………………………………………. ۱۹

شیوه­های توجّه………………………………………………………………………………………………………… ۱۹

ویژگی­های توجّه…………………………………………………………………………………………………….. ۲۰

هوشیاری و توجّه…………………………………………………………………………………………………….. ۲۱

توجّه­ انتخابی………………………………………………………………………………………………………….. ۲۲

توجّه و سطح مهارت……………………………………………………………………………………………….. ۲۲

رابطه توجّه و سطح مهارت………………………………………………………………………………………… ۲۲

رابط توجه و اجرا…………………………………………………………………………………………………… ۲۳

دستورالعمل­های آموزشی و توجّه………………………………………………………………………………… ۲۴

تصویرسازی ذهنی چیست…………………………………………………………………………………………. ۲۵

چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی……………………………………………………………………………….. ۲۶

انواع تصویرسازی ذهنی…………………………………………………………………………………………….. ۲۶

موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن………………………………………………………………….. ۲۹

نظریه­های تصویرسازی ذهنی……………………………………………………………………………………… ۳۱

شیوه­های توسع برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی…………………………………………………………….. ۳۸

کاربردهای تصویرسازی ذهنی…………………………………………………………………………………….. ۳۹

افزایش مهارت­های روان­شناختی…………………………………………………………………………………. ۳۹

تحقیقات مربوط به توجّه…………………………………………………………………………………………… ۴۱

تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی………………………………………………………………………….. ۵۳

تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجّه…………………………………………………………………… ۶۲

نتیجه­گیری……………………………………………………………………………………………………………… ۶۴

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷

روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷

جامعه و نمون آماری………………………………………………………………………………………………… ۶۷

متغیّرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………… ۶۷

ابزار اندازه­گیری و روش جمع­آوری اطلاعات…………………………………………………………………. ۶۸

روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………. ۷۲

روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………… ۷۵

تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته­های تحقیق فصل چهارم:

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷

توصیف داده­ها………………………………………………………………………………………………………… ۷۸

آزمون فرضیهای آماری……………………………………………………………………………………………. ۸۰

فرضی اول…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۰

فرضی دوم…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۱

فرضی سوم……………………………………………………………………………………………………………. ۸۲

فرضی چهارم…………………………………………………………………………………………………………. ۸۳

فرضی پنجم…………………………………………………………………………………………………………… ۸۴

فرضی ششم…………………………………………………………………………………………………………… ۸۵

فصل پنچم: بحث ونتیجه­گیری

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۸۷

نتایج تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۸۷

بحث ونتیجه­گیری داده­های تحقیق……………………………………………………………………………….. ۸۸

پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………………. ۹۱

پیشنهادات آموزشی………………………………………………………………………………………………….. ۹۱

مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست جداول صفحه


جدول ۱-۳ : نوع فعالیت­های گروه­های سه­گانه پژوهش……………………………………………………. ۷۳

جدول ۲-۳ : طرح کلّی روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………… ۷۴

جدول ۱-۴ : اطلاعات توصیفی گروهها در تکلیف ردیابی…………………………………………………. ۷۸

جدول ۲-۴ : اختلاف نمر پیش­آزمون و پس­آزمون گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحل

فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۰

جدول ۳-۴ : اختلاف نمر پیش­آزمون و پس­آزمون گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحل

فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱

جدول ۴-۴ : نمر تفاضل پیش­آزمون از پس­آزمون گروه­های سه­گانه…………………………………….. ۸۲

جدول ۵-۴ : اختلاف نمر پس­آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در

مرحل یادداری……………………………………………………………………………………………………….. ۸۳

جدول ۶-۴ : اختلاف نمر پس­آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در

مرحل یادداری……………………………………………………………………………………………………….. ۸۴

جدول ۷-۴ : نمر تفاضل پس­آزمون از آزمون یادداری گروه­های سه­گانه……………………………….. ۸۵

مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست نمودارها صفحه


نمودار ۱-۴ : نمودار میانگین سن آزمودنی­ها در گروه­های سه­گانه………………………………………… ۷۹

نمودار۲-۴ : نمودار میانگین نمرMIQ _R آزمودنی­ها در گروه­های سه­گانه…………………………. ۷۹

نمودار۳-۴ : اختلاف نمر پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه درونی در مرحل

فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۰

نمودار ۴-۴ : اختلاف نمر پس­آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحل

یادداری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱

نمودار ۵-۴ : اختلاف نمر پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه بیرونی در مرحل

فراگیری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۲

نمودار ۶-۴ : اختلاف نمر پس­آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحل

یادداری………………………………………………………………………………………………………………… ۸۳

نمودار ۷-۴ : رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پیش­آزمون و پس­آزمون در تکلیف ردیابی… ۸۴

نمودار۸-۴: رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پس­آزمون و ­آزمون یادداری در تکلیف ردیابی ۸۵

مقایس اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی
فهرست شکل­ها صفحه


شکل ۱-۲ : استفاده از توجّه در مراحل مختلف پردازش بر اساس تئوری­های مختلف تک­کانالی… ۱۶

شکل ۲-۲ : مقدار بالقو منابع پردازش و ساختار آن­ها از منابع پردازشی در توجّه ویکنز و

همکاران ۱۹۸۴……………………………………………………………………………………………………….. ۱۸

شکل ۱-۳ : صفح نمایش نرم­افزار با امکانات مربوط……………………………………………………….. ۶۹

شکل ۲-۳ : وارد کردن مشخصات فردی آزمودنی­ها………………………………………………………… ۶۹

شکل ۳-۳ : مشخصات کامل آزمون ایجاد شده……………………………………………………………….. ۷۰

شکل ۴-۳ : ایجاد مراحل مختلف (فراگیری، یادداری) …………………………………………………….. ۷۰

شکل ۵-۳ : اجرای آزمون و نتیج پایانی آن…………………………………………………………………… ۷۱

شکل ۶-۳ : انتقال و ذخیر اطلاعات به­دست آمده در نرم­افزا……………………………………………… ۷۱

شکل ۷-۳ : تصویر دستگاه تعقیب­سنج………………………………………………………………………….. ۷۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.