ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve) دارای ۲۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve) :
ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر، ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve) میباشد. روش پژوهش به صورت پیمایشی است. برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه ای – میدانی و به صورت پرسشنامه استفاده شده است. ابزار گردآوری این مطالعه پرسشنامه پژوهشگر ساخته و اچیو بود که حاصل مبانی نظری پژوهش است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران، کارشناسان و سرپرستان سالن رنگ شرکت پارس خودرو تشکیل می¬دهد، که تعداد آنها ۴۳۷ نفر می باشد و از فرمول کوکران ۲۰۵ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردید. برای توزیع پرسشنامه از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شد. برای تعیین روایی پرسشنامهها از روش روایی محتوایی توسط ۱۰ نفر از خبرگان و اساتید دانشگاه استفاده گردیده است و همچنین برای تعیین پایایی پرسشنامهها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است و ضریب .۹ آلفای کرونباخ برای کل گویه های پرسشنامه نشان داد که ابزار جمع آوری داده ها از پایایی بالایی لازم برخوردار میباشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و lisrel استفاده گردیده است. در نهایت با توجه به ضرایب مسیر() و آماره ی t در سطح اطمینان .۹۹ تمامی فرضیه ها مورد تأیید قرار گرفه است.و در نهایت پیشنهادها و راهکارهایی برای بهبود و ارتقای عملکرد آموزش حین کار (ojt) و کیفیت خودروی سواری ارائه گردیده است.
کلید واژه:عملکرد، آموزش حین کار، کیفیت، پارس خودرو
ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه ۳
۱-۲ بیان مسأله پژوهش ۳
۱-۳ ضرورت انجام پژوهش ۶
۱-۴ اهداف پژوهش ۷
۱-۴-۱ هدف اصلی ۷
۱-۴-۲ اهداف فرعی ۸
۱-۵ فرضیه های پژوهش ۸
۱-۵-۱ فرضیه اصلی ۹
۱-۵-۲ فرضیه های فرعی ۹
۱-۶ تعاریف نظری (مفهومی) و عملیاتی واژگان ۱۰
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱ مقدمه ۱۴
۲-۲ بخش اول: ادبیات نظری پژوهش ۱۴
۲-۲-۱ مفهوم آموزش ۱۴
۲-۲-۲ تعریف آموزش ۱۵
۲-۲-۳ مدل های گوناگون از مراحل و فرآیندهای آموزش ۱۵
۲-۲-۳-۱ مدل های ساده و خطی ۱۵
۲-۲-۳-۲ مدل (training and development lead body) T.D.L.B 16
۲-۲-۳-۳ مدل رویکرد سیستمی به آموزش ۱۷
۲-۲-۴ آموزش حین کار ۱۸
۲-۲-۴-۱ تعاریف آموزش حین کار در ایران ۱۸
۲-۲-۵ تفاوت آموزش حین کار و ضمن خدمت ۲۲
۲-۲-۶ آموزش ضمن خدمت ۲۲
۲-۲-۶-۱ مفهوم آموزش ضمن خدمت ۲۲
۲-۲-۶-۲ تعاریف آموزش ضمن خدمت ۲۳
۲-۲-۶-۳ تاریخچه آموزش ضمن خدمت ۲۴
۲-۲-۶-۴ ماهیت آموزش ضمن خدمت ۲۵
۲-۲-۶-۵ اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان ۲۶
۲-۲-۶-۶ ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت ۲۷
۲-۲-۶- ۷ ویژگی ها و اصول اساسی آموزش ضمن خدمت در سازمان ۲۸
۲-۲-۶-۸ مزایای آموزش ضمن خدمت کارکنان ۳۱
۲-۲-۶-۹ اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان ۳۳
۲-۲-۷ عملکرد سازمانی ۳۴
۲-۲-۷-۱ تعریف عملکرد و عملکرد سازمانی ۳۴
۲-۲-۸ عوامل مؤثر بر عملکرد فردی ۳۵
۲-۲-۹ معیارهای ارزشیابی عملکرد ۳۵
۲-۲-۹ نظریه های ارزشیابی عملکرد ۳۶
۲-۲-۹-۱ نظریه اول ۳۶
۲-۲-۹-۲ نظریه دوم ۳۷
۲-۳ بخش دوم: تجارب ایران و کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار ۳۹
۲-۳-۱ تجارب ایران در برگزاری دوره های آموزش حین کار ۳۹
۲-۳-۱-۱ دلایل برگزاری آموزش های حین کار در ایران ۳۹
۲-۳-۱-۱-۱ دلایل برگزاری آموزش های حین کار غیر خاص (عام) ۳۹
۲-۳-۱-۱-۲ دلایل برگزاری آموزش های حین کار خاص (تخصصی و موردی) ۴۰
۲-۳-۱-۲ نتایج اولیه پیرامون چگونگی برگزاری آموزش حین کار (توسط وزارت صنایع و معادن) ۴۱
۲-۳-۲ تجارب کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار ۴۳
۲-۳-۲-۱آموزش حین کار در مالزی ۴۳
۲-۳-۲-۲آموزش حین کار در سنگاپور ۴۴
۲-۳-۲-۳ آموزش حین کار در هنگ کنگ ۴۶
۲-۳-۲-۴آموزش حین کار در ژاپن ۴۶
۲-۳-۳ انجمن آموزش شغلی (VTC) 47
۲-۳-۴پیش بینی نیازهای آینده نیروی انسانی ۴۷
۲-۳-۵ نقش دولت در آموزش های شغلی ۴۸
۲-۳-۶ مدل اچیو ۴۸
۲-۳-۶-۱ مراحل تدوین مدل اچیو ۴۸
۲-۳-۷ مدل های بیانگر عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی ۵۵
۲-۳-۷-۱ مدل هرسی و گلد اسمیت ۵۵
۲-۳-۷-۲ مدل اینسورث و اسمیت ۵۶
۲-۴ بخش سوم: معرفی شرکت پارس خودرو ۵۶
۲-۴-۱تولیدات شرکت پارس خودرو از بدو تأسیس ۵۷
۲-۴-۲ اهداف استراتژیک شرکت پارس خودرو ۵۷
۲-۴-۳ تولیدات و تحولات شرکت در سالهای مختلف ۵۸
۲-۴-۴ محصولات فعلی شرکت ۶۰
۲-۴-۵ مشخصات سالن رنگ متمرکز ۶۱
۲-۵ جمع بندی مبانی نظری ۶۱
۲-۶ بخش چهارم: پژوهشها و بررسی های پیشین ۶۲
۲-۶-۱ پیشینه پژوهش در ایران ۶۲
۲-۶-۲ پیشینه پژوهش در خارج ۶۷
۲-۶-۳ جمع بندی پیشینه پژوهش ۷۵
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱ مقدمه ۷۷
۳-۲روش پژوهش ۷۸
۳-۳ مدل پژوهش ۸۱
۳-۴ جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه ۸۲
۳-۵ ابزار گردآوری داده ها و چگونگی تهیه آن ۸۴
۳-۶ روایی ابزار سنجش ۸۸
۳-۷ پایایی ابزار سنجش ۹۱
۳-۸ تحلیل عاملی تأییدی ۹۴
۳-۸-۱ نرم افزار لیزرل ۹۶
۳-۸-۲ تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی ۹۸
۳-۸-۳ نیکویی برازش مدل ۹۸
۳-۹ مدل معادلات ساختاری ۱۰۰
۳-۹-۱ شاخص بنتلر- بونت ۱۰۰
۳-۹-۲ شاخص تاکر- لویز ۱۰۱
۳-۹-۳ شاخص ریشه خطای میانگین مجذورات تقریب(RMSEA): 101
۳-۹-۴ شاخص نیکویی برازش(GFI) 101
۳-۹-۵ شاخص ریشه میانگین مجذورات باقیمانده(RMR): 101
۳-۹-۶ روش کمترین مربعات جزئی ۱۰۱
۳-۹-۷ آزمون همبستگی ۱۰۲
۳-۹-۸ آزمون کولموگروف- اسمیرنوف ۱۰۳
۳-۹-۹ آزمون فرض ضریب همبستگی ۱۰۳
۳-۱۰ ملاحظات اخلاقی ۱۰۴
فصل چهارم: ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱مقدمه ۱۰۶
۴-۲ روش های توصیفی و تحلیل آن ۱۰۶
۴-۲-۱ جمعیت شناختی پاسخ دهندگان ۱۰۶
۴-۳ تحلیل پرسش های مربوط به پاسخ دهندگان ۱۰۹
۴-۴ داده های توصیفی پرسشنامه ۱۰۹
۴-۵ تحلیل آماری داده های جمع آوری شده ۱۱۲
۴-۵-۱ آزمون فرض تصادفی بودن نمونه های انتخاب شده ۱۱۲
۴-۶ تأیید ساختار مدل پژوهش با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی ۱۱۳
۴-۶-۱تحلیل استنباطی یافتهها ۱۱۳
۴-۶-۲ مدل معادلات ساختاری ۱۱۴
۴-۷ آزمون نرمال بودن مؤلفه های الگو ۱۱۵
۴-۸ تحلیل عاملی تأییدی ۱۱۶
۴-۸-۱ مدل اندازه گیری متغیر ارزیابی عملکرد ۱۱۶
۴-۸-۱-۱ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول متغیر ارزیابی عملکرد ۱۱۶
۴-۸-۱-۲ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم متغیر ارزیابی عملکرد ۱۲۰
۴-۸-۲ مدل اندازه گیری متغیر کیفیت ۱۲۳
۴-۸-۲-۱ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول متغیر کیفیت ۱۲۳
۴-۸-۲-۲ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم متغیر کیفیت ۱۲۶
۴-۸-۳ مدل اندازه گیری متغیر آموزش حین کار ۱۲۸
۴-۹ مدل سازی معادلات ساختاری ۱۳۰
۴-۹-۱ آزمون فرضیه های پژوهش ۱۳۲
۴-۹-۱-۱ آزمون فرضیه های اصلی پژوهش ۱۳۲
۴-۹-۱-۲ آزمون فرضیه های فرعی پژوهش ۱۳۳
۴-۱۰رتبه بندی مؤلفه های پژوهش ۱۳۹
فصل پنجم: بحث و تفسیر یافته ها
۵-۱ مقدمه ۱۴۱
۵-۲ خلاصه پژوهش ۱۴۱
۵-۳ یافته های پژوهش ۱۴۱
۵-۴ تفسیر فرضیات پژوهش ۱۴۳
۵-۵ محدودیت های پژوهش ۱۵۳
۵-۵-۱ محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر ۱۵۳
۵-۵-۲ محدودیت های در اختیار پژوهشگر ۱۵۳
۵-۶ پیشنهادهای کاربردی ۱۵۳
۵-۷ پیشنهادها برای پژوهش های آتی ۱۵۵
پیوست ها (پرسشنامه و خروجی های نرم افزار لیزرل) ۱۵۶
ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
فهرست منابع فارسی و لاتین ۱۸۳
چکیده انگلیسی ۱۸۸
ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
فهرست اشکال
شکل (۲-۱) مدل اچیو ۴۸
شکل (۳-۱) فرایند انجام پژوهش ۷۸
شکل (۳-۲)مدل مفهومی پژوهش ۸۱
شکل ۴-۱ مدل همبستگی بین مؤلفه ها و شاخص های متغیر ارزیابی عملکرد در حالت استاندارد ۱۱۷
شکل ۴-۲ مدل همبستگی بین مؤلفه ها و شاخص های متغیر ارزیابی عملکرد در حالت معناداری ۱۱۹
شکل ۴-۳ مدل همبستگی بین متغیر و مؤلفه های ارزیابی عملکرد در حالت استاندارد ۱۲۱
شکل ۴-۴ مدل همبستگی بین متغیر و مؤلفه های ارزیابی عملکرد در حالت معناداری ۱۲۲
شکل ۴-۵ مدل همبستگی بین مؤلفه ها و شاخص های متغیر کیفیت در حالت استاندارد ۱۲۳
شکل ۴-۶ مدل همبستگی بین مؤلفه ها و شاخص های متغیر کیفیت در حالت معناداری ۱۲۵
شکل ۴-۷ مدل همبستگی بین متغیر و مؤلفه های کیفیت در حالت استاندارد ۱۲۶
شکل ۴-۸ مدل همبستگی بین متغیر و مؤلفه های کیفیت در حالت معناداری ۱۲۷
شکل ۴-۹ مدل همبستگی بین مؤلفه ها و شاخص های متغیر آموزش حین کار در حالت استاندارد ۱۲۸
شکل ۴-۱۰ مدل همبستگی بین مؤلفه ها و شاخص های متغیر آموزش حین کار در حالت معناداری ۱۲۹
شکل ۴-۱۱ مدل در حالت استاندارد ۱۳۰
شکل ۴-۱۲ مدل اعداد معناداری ۱۳۱
ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
فهرست جداول
جدول ۲-۱ تمایز آموزش کارکنان از آموزش و پرورش عمومی ۳۰
جدول ۲-۲ نتایج حاصله از پژوهش هاپکینز ۶۹
جدول ۲-۳ خلاصه نتایج حاصله از پژوهش در حوزه آموزش حین کار ۷۲
جدول ۳-۱ ترکیب سؤالات پرسشنامه ۸۶
جدول ۳-۲ طیف لیکرت ۸۸
جدول ۳-۳ متغیرها، تعداد سؤال ها و ضریب پایانی ۹۲
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک سن ۱۰۶
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک مدرک تحصیلی ۱۰۷
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک سابقه خدمت ۱۰۸
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک نوع استخدام ۱۰۸
جدول ۴-۵ داده های توصیفی پرسشنامه ۱۱۰
جدول ۴-۶ خروجی۱ آزمون ران ۱۱۲
جدول ۴-۷ خروجی۲ آزمون ران ۱۱۲
جدول ۴-۸ نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف برای متغیرهای پژوهش ۱۱۵
جدول ۴-۹ میزان برازش مدل ۱۳۲
جدول ۴-۱۰ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: میزان کیفیت) ۱۳۲
جدول ۴-۱۱ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: کاهش نمرات منفی استاندارد خودرو) ۱۳۳
جدول ۴-۱۲ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: کاهش نمرات منفی استاندارد خودرو (AVES)) 134
جدول ۴-۱۳ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: کاهش دوباره کاری) ۱۳۴
جدول ۴-۱۴ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: توانایی آنان (در انجام وظایف محوله) ۱۳۵
جدول ۴-۱۵ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: توانایی آنان (وضوح نقش برای آنان) ۱۳۵
جدول ۴-۱۶ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: حمایت سازمانی پرسنل) ۱۳۶
جدول ۴-۱۷ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: انگیزه آنان (در انجام وظایف محوله) ۱۳۷
جدول ۴-۱۸ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: میزان بازخور آنان (از خود)) ۱۳۷
جدول ۴-۱۹ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: بازخورد اعتبار در مورد آنان) ۱۳۸
جدول ۴-۲۰ ضرایب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: تناسب محیطی) ۱۳۸
جدول۴-۲۱ رتبه بندی مؤلفه های پژوهش ۱۳۹
عنوان : ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve)
فرمت : DOC
تعداد صفحات :۲۱۵
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.