بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان :
بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان
هدف از این پژوهش بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت و خود کارآمدی باخلاقیت دانش آموزان دوره راهنمایی بود. بدین منظور، پرسشنامه اهداف پیشرفت الیوت و مک گریگور(۲۰۰۱)، خودکارآمدی عمومی جروسالم و شوارزر (۱۹۹۲، به نقل از فولادچنگ، ۱۳۸۲) و خلاقیت عابدی (۱۳۷۲) به ۳۲۹ نفر شامل ۱۶۹ دختر و ۱۶۰ پسر که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای مرحله ای انتخاب شدند، ارائه شد. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که جهت گیری هدف تسلطی- گرایشی و جهت گیری هدف عملکردی- اجتنابی نمره کل خلاقیت و ابعاد آن را به صورت معنی داری پیش بینی می کنند. همچنین خودکارآمدی نیز خلاقیت را به صورت مثبت و معنی داری پیش بینی می کند. نتایج آزمون t نشان داد که جهت گیری هدف عملکردی-گرایشی دختران بیشتر از پسران است. در انواع دیگر جهت گیری های هدف تفاوت معنی داری بین دختران و پسران مشاهده نشد. همچنین در نمره کل خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود نداشت. اما نمرات ابعاد ابتکار و بسط دختران بیشتر از پسران بود. در نمرات خودکارآمدی دختران و پسران نیز تفاوف معنی داری مشاهده نشد.
واژگان کلیدی: خلاقیت، جهت گیری هدف پیشرفت، خودکارآمدی.
بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱-۲- بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………….. ۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…………………………………………………………………………………. ۴
۱-۴- اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………… ۵
۱-۵- سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………….. ۶
۱-۶- تعریف مفهومی متغیرها……………………………………………………………………………………… ۷
۱-۶-۱- خلاقیت………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۶-۲- جهت گیری هدف……………………………………………………………………………………… ۷
۱-۶-۳- خودکار آمدی…………………………………………………………………………………………….. ۸
۱-۷- تعریف عملیاتی متغیرها………………………………………………………………………………….. ۸
۱-۷-۱- خلاقیت……………………………………………………………………………………………………… ۸
۱-۷-۲- جهت گیری هدف…………………………………………………………………………………….. ۸
۱-۷-۳- خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………… ۹
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی
۲-۱- مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………. ۱۱
۲-۱-۱- خلاقیت…………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۲-۱-۱-۱- رویکردهای مختلف به خلاقیت……………………………………………………….. ۱۳
۲-۱-۱-۱- ۱- دیدگاه روانکاوی………………………………………………………………………. ۱۳
۲-۱-۱-۱-۲- دیدگاه رفتارگرایی…………………………………………………………………….. ۱۴
۲-۱-۱-۱-۳- دیدگاه انسان گرایی………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۱-۱-۱-۴- دیدگاه شناختی………………………………………………………………………… ۱۶
۲-۱-۲- جهت گیری هدف پیشرفت………………………………………………………………………….. ۱۷
۲-۱-۲-۱- انگیزش……………………………………………………………………………………………….. ۱۷
۲-۱-۲-۲- انگیزش ومفهوم هدف……………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۱-۲-۳- نظریه جهت گیری هدف پیشرفت……………………………………………………. ۱۹
۲-۱-۳- خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………… ۲۱
۲-۲- تحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………………………. ۲۵
۲-۲-۱- جهت گیری هدف پیشرفت و خلاقیت…………………………………………………… ۲۵
۲-۲-۲- خودکارآمدی و خلاقیت……………………………………………………………………………. ۲۶
۲-۲-۳- تفاوت های جنسیتی درخلاقیت……………………………………………………………… ۲۷
۲-۲-۴- تفاوت های جنسیتی در جهت گیری هدف پیشرفت……………………………. ۲۹
۲-۲-۵- تفاوت های جنسیتی در خودکارآمدی……………………………………………………. ۳۰
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………… ۳۲
۳-۲- جامعه آماری، نمونه، روش نمونه گیری…………………………………………………………… ۳۲
۳-۳- ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………. ۳۳
۳-۳-۱- پرسشنامه خلاقیت………………………………………………………………………………………. ۳۳
۳-۳-۲- پرسشنامه اهداف پیشرفت………………………………………………………………………….. ۳۴
۳-۳-۳- پرسشنامه خودکارآمدی………………………………………………………………………………. ۳۶
۳-۴- روش اجرا……………………………………………………………………………………………………………. ۳۸
۳-۵- روش آماری…………………………………………………………………………………………………………. ۳۸
فصل چهارم: یافته های تحقیق
۴-۱- یافته های توصیفی متغیرهای پژوهش…………………………………………………………….. ۴۰
۴-۲- یافته های استنباطی و بررسی سوالات تحقیق……………………………………………….. ۴۱
۴-۲-۱- بررسی رابطه جهت گیری های هدف، خودکارآمدی وخلاقیت……………. ۴۱
۴-۲-۲- پیش بینی خلاقیت توسط جهت گیری های هدف و خودکارآمدی……. ۴۱
۴-۲-۳- پیش بینی ابعاد خلاقیت توسط جهت گیری های هدف و
خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………… ۴۳
۴-۲-۴- بررسی تفاوت های جنسیتی در جهت گیری هدف، خلاقیت و
خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………… ۴۴
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱-۱- جهت گیری هدف و خلاقیت…………………………………………………………………….. ۴۷
۵-۱-۲- خودکارآمدی و خلاقیت……………………………………………………………………………… ۴۸
۵-۱-۳- تفاوت های جنسیتی در متغیرهای پژوهش……………………………………………… ۴۹
۵-۲- کاربردهای پژوهش……………………………………………………………………………………………… ۵۰
۵-۳- محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………… ۵۱
۵-۴- پیشنهادات پژوهش…………………………………………………………………………………………….. ۵۱
بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان
فهرست منابع
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۲
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۷
پیوست ها………………………………………………………………………………………….. ۶۳
بررسی رابطه جهت گیری هدف پیشرفت، خود کارآمدی و خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسردوره راهنمایی شهرستان اصفهان
فهرست جداول
جدول ۳-۱: ضرایب پایایی آلفای کرونباخ پرسشنامه خلاقیت………………………………………. ۳۴
جدول ۳-۲: همبستگی خرده مقیاس های پرسشنامه خلاقیت با نمره کل پرسشنامه. ۳۴
جدول ۳-۳: ضرایب پایایی آلفای کرونباخ پرسشنامه جهت گیری هدف……………………… ۳۵
جدول ۳-۴: ضرایب همبستگی نمره هر جهت گیری با سوالات مربوط به آن
جهت گیری……………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
جدول ۳-۵: ضرایب همبستگی نمره هر سوال با نمره کل پرسشنامه خودکارآمدی…… ۳۷
جدول ۴-۱: میانگین و انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمره متغیرهای پژوهش……….. ۴۰
جدول ۴-۲: ماتریس همبستگی متغیرهای مورد مطالعه……………………………………………….. ۴۱
جدول ۴-۳: رگرسیون خلاقیت روی جهت گیری های هدف و خودکارآمدی…………….. ۴۲
جدول ۴-۴: رگرسیون ابعاد خلاقیت روی جهت گیری های هدف وخودکارآمدی……… ۴۳
جدول ۴-۵: تفاوت های جنسیتی در جهت گیری هدف، خلاقیت و خودکارآمدی ۴۵
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.