تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت دارای ۱۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت :

تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

چکیده:

در نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد با توجه به مدرک و سابقه افراد حقوق و پایه در نظر گرفته می شود و در ضمن نوع شغل نیز می تواند بر میزان حقوق موثر باشد .

در این نرم افزار ساعت حضور و غیاب از ساعت سیستم خوانده می شود و ساعت مرخصی بر حقوق ماهیانه تاثیر می گذارد میزان تاخیر روزانه نیز بریا هر فرد مشخص می گردد .

میزان اضافه کاری و حقوق با توجه به سقف اضافه کاری ۹۰ ساعت می باشد سیستم محاسبه حقوق و دستمزد دو نوع گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش که برای مسئولین و حسابرسی شرکت استفاده می شود شامل گزارشی از لیست پرداختی های شرکت به کارمندان می باشد در این نرم افزار سعی شده است تمامی مبالغ اعم از بیمه ، مالیات ، حق اولاد ، پایه حقوق ، حق مسکن و … بر اساس قانون کار محاسبه شده است .

تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست مطالب

مقدمه.. و

فصل اول : آشنایی با نرم افزارهای استفاده شده در سیستم حقوق و دستمزد

۱-۱ مطرح شدن بعنوان یک استاندارد صنعتی………………………………………………………………………………………………. ۲

۲-۱ C#چیست ؟.. ۲

۱-۲-۱ کد مدیریت یافته.. ۳

۲-۲-۱ روش یادگیری C#… 3

۳-۲-۱ مفاهیم شیء گرایی در C#… 4

۳-۱ شیء چیست؟.. ۴

۱-۳-۱ کلاسه کردن اشیاء مقدمه ای بر ارث بری Inheritance)). 6

۲-۳-۱ سلسله مراتب اشیاء (بررسی ارث بری در محیط شیءگرا). ۷

۳-۳-۱ انتزاع (Abstraction).. 8

۴-۳-۱ اشیاء درون اشیاء (مقدمه ای بر کپسوله‌کردن یا Encapsulation). 9

۵-۳-۱ اشیائی با رفتارهایی متفاوت (مقدمه بر چند ریختی یا Polymorphism)…………………………………….. 11

۴-۱ .NET چیست و چگونه شکل گرفت؟.. ۱۴

۱-۴-۱ یک پلات فرم مناسب برای آینده. ۱۵

۲-۴-۱ ایده های اولیه.. ۱۶

۳-۴-۱ تولد دات نت…… ۱۶

۴-۴-۱ مروری بر Frame work دات نت:. ۱۷

۵-۱ مفاهیم مبنایی پایگاه داده ها :. ۱۸

۱-۵-۱منظور از کنترل و مدیریت :. ۱۹

۲-۵-۱ مفهوم داده :. ۲۲

۳-۵-۱ مفاهیم ابتدائی…. ۲۴

۴-۵-۱ شکل کلی دستور : ۲۵

۵-۵-۱ذخیره تصاویر در SQL Server.. 25

۶-۱ آشنایی با نسخه‌های SQL Server 2005.. 27

۱-۶-۱ کدام سیستم عامل؟.. ۲۸

۲-۶-۱ آشنایی با محیط Sqlserver management studio…………………………………………. 30

۷-۱ انتقال اطلاعات با Replication در SQLserver ……………………………………………….. 34

۱-۷-۱ معرفی Replication ………………………………………………………………………………… 34

۲-۷-۱ انتقال اطلاعات به روش ادغام (Merge) ………………………………………………………. 35

۳-۷-۱ تصویر برداری از اطلاعات (snapshot)……………………………………………………….. 35

۴-۷-۱ انتقال بر اساس فرآیند (Transactional) ……………………………………………………… 36

۵-۷-۱ تعریف ناشر و مشترکین ……………………………………………………………………………. ۳۶

۶-۷-۱ طرح یک مسئله………………………………………………………………………………………… ۳۷

۷-۷-۱ مراحل ایجاد ناشر ……………………………………………………………………………………. ۳۷

۸-۱ مراحل ایجاد مشترکین ………………………………………………………………………………….. ۳۸

۱-۸-۱ روش pul (از طریق مشترک)………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۸-۱ روش push (از طریق ناشر) ………………………………………………………………………. ۳۸

۳-۸-۱ snapshot lsolation level ………………………………………………………………………. 39

۴-۸-۱ باز هم دات نت ……………………………………………………………………………………….. ۳۸

۹-۱ ADO.Net وارد می‌شود…………………………………………………………………………………. ۴۰

۱۰-۱ تکنولوژی xml………………………………………………………………………………………….. 41

۱۱-۱ سرویس اعلان (Notification) ……………………………………………………………………. 42

۱۲-۱ سرویس گزارش گیری ………………………………………………………………………………… ۴۲

۱۳-۱ مدیریت خطا …………………………………………………………………………………………….. ۴۳

فصل دوم : تجزیه و تحلیل سیستم

۱-۲ نمودارER-MODELING….. 45

۲-۲ نمودار دیدهای فرمها و کاربران نسبت به هم… ۴۶

۳-۲ تعاریف…… ۴۷

۴-۲ کارکرد نرم افزار حقوق و دستمزد : ۴۷

۱-۴-۲ جدول پرسنلی (Personally) : 48

۲-۴-۲ جدول پایانی (Final) : 48

۳-۴-۲ تصویر اضافه کار (Ezkar) : 49

۵-۲ گزارش ماهانه : ۴۹

۱-۵-۲ فیش حقوقی : ۵۰

۲-۵-۲ فیلدهای جداول جدول ساعت زنی Time : 50

۳-۵-۲ جدول پرسنلی Personally… 50

۴-۵-۲ جدول محاسباتی حقوق…. ۵۱

۵-۵-۲ تصویر اضافه کار (Ezkar). 51

۶-۵-۲ گزارش ماهانه.. ۵۱

فصل سوم : طراحی فرم‌ها و چگونگی کارکرد نرم افزار

۱-۳ فرم شروع… ۵۳

۱-۱-۳ فرم ساعت زنی…. ۵۴

۲-۱-۳ فرم ثبت کارمندان… ۵۶

۳-۱-۳ فرم نمایش همه کاربران… ۵۷

۴-۱-۳ محاسبه حقوق…. ۵۸

۲-۳ فرمول های محاسبات : ۵۹

فصل چهارم ‌: نحوه پیاده سازی سیستم

مقدمه.. ۶۱

۱-۴ کلاس add… 61

۱-۱-۴ نحوه استفاده از کلاس add در برنامه برای اضافه کردن کارمند جدید به لیست کامندان… ۶۲

۲-۴ نحوه گزارش گیری با کریستال ریپورت….. ۶۶

تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست منابع… ۶۸

تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست نمودارها

نمودار۱-۲ : ER-MODELING ………………………………………………………………………………………………………………….. 45

نمودار ۲-۲ : دیدهای فرمها و کاربران نسبت به هم ……………………………………………………………………………………………. ۴۶

تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست جداول

جدول ۱-۲ اطلاعات ورود و خروج کارمندان ……………………………………………………………………………………………….. ۴۷

جدول ۲-۲ پرسنلی …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۸

جدول ۳-۲ پایانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹

جدول ۴-۲ اضافه کار……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰

تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست اشکال

شکل ۱-۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹

شکل ۲-۱……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

شکل ۳-۱……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱

شکل ۱-۳ فرم شروع ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

شکل ۲-۳ شکل ساعت زنی ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴

شکل ۳-۳ فرم ساعت زنی ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۵

شکل ۴-۳ فرم ثبت کارمندان …………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶

شکل ۵-۳ فرم نمایش همه کاربران ………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

شکل ۶-۳ محاسبه حقوق …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۸

شکل۱-۴ فرم کریستال ریپورت ……………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.