تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت دارای ۱۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت :
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
توجه :
شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.
چکیده:
در نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد با توجه به مدرک و سابقه افراد حقوق و پایه در نظر گرفته می شود و در ضمن نوع شغل نیز می تواند بر میزان حقوق موثر باشد .
در این نرم افزار ساعت حضور و غیاب از ساعت سیستم خوانده می شود و ساعت مرخصی بر حقوق ماهیانه تاثیر می گذارد میزان تاخیر روزانه نیز بریا هر فرد مشخص می گردد .
میزان اضافه کاری و حقوق با توجه به سقف اضافه کاری ۹۰ ساعت می باشد سیستم محاسبه حقوق و دستمزد دو نوع گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش که برای مسئولین و حسابرسی شرکت استفاده می شود شامل گزارشی از لیست پرداختی های شرکت به کارمندان می باشد در این نرم افزار سعی شده است تمامی مبالغ اعم از بیمه ، مالیات ، حق اولاد ، پایه حقوق ، حق مسکن و … بر اساس قانون کار محاسبه شده است .
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست مطالب
مقدمه.. و
فصل اول : آشنایی با نرم افزارهای استفاده شده در سیستم حقوق و دستمزد
۱-۱ مطرح شدن بعنوان یک استاندارد صنعتی………………………………………………………………………………………………. ۲
۲-۱ C#چیست ؟.. ۲
۱-۲-۱ کد مدیریت یافته.. ۳
۲-۲-۱ روش یادگیری C#… 3
۳-۲-۱ مفاهیم شیء گرایی در C#… 4
۳-۱ شیء چیست؟.. ۴
۱-۳-۱ کلاسه کردن اشیاء مقدمه ای بر ارث بری Inheritance)). 6
۲-۳-۱ سلسله مراتب اشیاء (بررسی ارث بری در محیط شیءگرا). ۷
۳-۳-۱ انتزاع (Abstraction).. 8
۴-۳-۱ اشیاء درون اشیاء (مقدمه ای بر کپسولهکردن یا Encapsulation). 9
۵-۳-۱ اشیائی با رفتارهایی متفاوت (مقدمه بر چند ریختی یا Polymorphism)…………………………………….. 11
۴-۱ .NET چیست و چگونه شکل گرفت؟.. ۱۴
۱-۴-۱ یک پلات فرم مناسب برای آینده. ۱۵
۲-۴-۱ ایده های اولیه.. ۱۶
۳-۴-۱ تولد دات نت…… ۱۶
۴-۴-۱ مروری بر Frame work دات نت:. ۱۷
۵-۱ مفاهیم مبنایی پایگاه داده ها :. ۱۸
۱-۵-۱منظور از کنترل و مدیریت :. ۱۹
۲-۵-۱ مفهوم داده :. ۲۲
۳-۵-۱ مفاهیم ابتدائی…. ۲۴
۴-۵-۱ شکل کلی دستور : ۲۵
۵-۵-۱ذخیره تصاویر در SQL Server.. 25
۶-۱ آشنایی با نسخههای SQL Server 2005.. 27
۱-۶-۱ کدام سیستم عامل؟.. ۲۸
۲-۶-۱ آشنایی با محیط Sqlserver management studio…………………………………………. 30
۷-۱ انتقال اطلاعات با Replication در SQLserver ……………………………………………….. 34
۱-۷-۱ معرفی Replication ………………………………………………………………………………… 34
۲-۷-۱ انتقال اطلاعات به روش ادغام (Merge) ………………………………………………………. 35
۳-۷-۱ تصویر برداری از اطلاعات (snapshot)……………………………………………………….. 35
۴-۷-۱ انتقال بر اساس فرآیند (Transactional) ……………………………………………………… 36
۵-۷-۱ تعریف ناشر و مشترکین ……………………………………………………………………………. ۳۶
۶-۷-۱ طرح یک مسئله………………………………………………………………………………………… ۳۷
۷-۷-۱ مراحل ایجاد ناشر ……………………………………………………………………………………. ۳۷
۸-۱ مراحل ایجاد مشترکین ………………………………………………………………………………….. ۳۸
۱-۸-۱ روش pul (از طریق مشترک)………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۸-۱ روش push (از طریق ناشر) ………………………………………………………………………. ۳۸
۳-۸-۱ snapshot lsolation level ………………………………………………………………………. 39
۴-۸-۱ باز هم دات نت ……………………………………………………………………………………….. ۳۸
۹-۱ ADO.Net وارد میشود…………………………………………………………………………………. ۴۰
۱۰-۱ تکنولوژی xml………………………………………………………………………………………….. 41
۱۱-۱ سرویس اعلان (Notification) ……………………………………………………………………. 42
۱۲-۱ سرویس گزارش گیری ………………………………………………………………………………… ۴۲
۱۳-۱ مدیریت خطا …………………………………………………………………………………………….. ۴۳
فصل دوم : تجزیه و تحلیل سیستم
۱-۲ نمودارER-MODELING….. 45
۲-۲ نمودار دیدهای فرمها و کاربران نسبت به هم… ۴۶
۳-۲ تعاریف…… ۴۷
۴-۲ کارکرد نرم افزار حقوق و دستمزد : ۴۷
۱-۴-۲ جدول پرسنلی (Personally) : 48
۲-۴-۲ جدول پایانی (Final) : 48
۳-۴-۲ تصویر اضافه کار (Ezkar) : 49
۵-۲ گزارش ماهانه : ۴۹
۱-۵-۲ فیش حقوقی : ۵۰
۲-۵-۲ فیلدهای جداول جدول ساعت زنی Time : 50
۳-۵-۲ جدول پرسنلی Personally… 50
۴-۵-۲ جدول محاسباتی حقوق…. ۵۱
۵-۵-۲ تصویر اضافه کار (Ezkar). 51
۶-۵-۲ گزارش ماهانه.. ۵۱
فصل سوم : طراحی فرمها و چگونگی کارکرد نرم افزار
۱-۳ فرم شروع… ۵۳
۱-۱-۳ فرم ساعت زنی…. ۵۴
۲-۱-۳ فرم ثبت کارمندان… ۵۶
۳-۱-۳ فرم نمایش همه کاربران… ۵۷
۴-۱-۳ محاسبه حقوق…. ۵۸
۲-۳ فرمول های محاسبات : ۵۹
فصل چهارم : نحوه پیاده سازی سیستم
مقدمه.. ۶۱
۱-۴ کلاس add… 61
۱-۱-۴ نحوه استفاده از کلاس add در برنامه برای اضافه کردن کارمند جدید به لیست کامندان… ۶۲
۲-۴ نحوه گزارش گیری با کریستال ریپورت….. ۶۶
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست منابع… ۶۸
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست نمودارها
نمودار۱-۲ : ER-MODELING ………………………………………………………………………………………………………………….. 45
نمودار ۲-۲ : دیدهای فرمها و کاربران نسبت به هم ……………………………………………………………………………………………. ۴۶
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست جداول
جدول ۱-۲ اطلاعات ورود و خروج کارمندان ……………………………………………………………………………………………….. ۴۷
جدول ۲-۲ پرسنلی …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۸
جدول ۳-۲ پایانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
جدول ۴-۲ اضافه کار……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰
تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت
فهرست اشکال
شکل ۱-۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹
شکل ۲-۱……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰
شکل ۳-۱……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
شکل ۱-۳ فرم شروع ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳
شکل ۲-۳ شکل ساعت زنی ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴
شکل ۳-۳ فرم ساعت زنی ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۵
شکل ۴-۳ فرم ثبت کارمندان …………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶
شکل ۵-۳ فرم نمایش همه کاربران ………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
شکل ۶-۳ محاسبه حقوق …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۸
شکل۱-۴ فرم کریستال ریپورت ……………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.