رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان :

رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان

جهان امروز عصر اطلاعات است و دستیابی به اطلاعات ابزاری برای بدست آوردن مزیت رقابتی در بین سازمان ها شده است .در این راستا انتخاب روش کسب اطلاعات بهتراهمیت بسیار بالایی پیدا می کند .مسلما استفاده از نتایج این پژوهش کار آفرینان را در ایجاد سیستم اطلاعات بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود یاری خواهد کرد.

این پژوهش از نوع کاربردی،توصیفی همبستگی است که در آن رابطه بین سیستم اطلاعات بازاریابی (MKIS ) و بهره وری کل عوامل تولید (TFP )، فاکتور ظرفیت و رشد فروش بررسی و با تکنیک AHP و سه شاخص ذکر شده اقدام به انتخاب بهترین روش کسب اطلاعات بازاریابی شده است داده های مورد استفاده در این مطالعه مربوط به شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در سال ۱۳۸۸می باشد و برای محاسبه TFP تابع تولید کاب –داگلاس مورد استفاده قرار گرفته است.

نتایج پژوهش نشان دهنده رابطه معنادار قوی بین سیستم اطلاعات بازاریابی (MKIS )و بهره وری کل عوامل تولید (TFP ) (0.94)، فاکتور ظرفیت (۰.۵۲)و رشد فروش (۰.۷۸)است همچنین کسب اطلاعات از فروشندگان نهایی بهترین روش کسب اطلاعات در شهرک های صنعتی استان کرمان می باشد.

واژگان کلیدی:سیستم اطلاعات بازاریابی،بهره وری کل عوامل تولید(TFP )، فاکتور ظرفیت ،رشد فروش،AHP

رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان
فهرست مطالب

فصل اول…

کلیات تحقیق…

۱-۲تعریف مساله و بیان سوال های اصلی تحقیق: ۱

۱-۳ سوال های اصلی تحقیق.. ۲

۱-۴ ضرورت انجام تحقیق.. ۳

۱- ۵ سابقه تحقیق: ۶

۱-۶ فرضیه ها: ۸

۱-۷ اهداف اساسی تحقیق: ۸

۱-۸ نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق: ۸

۱-۹ جنبه جدید بودن و نوآوری طرح در چیست؟. ۹

۱-۱۰روش تحقیق: ۱۰

۱-۱۱روش و ابزار گردآوری اطلاعات: ۱۰

۱-۱۲جامعه و نمونه آماری: ۱۱

۱-۱۳روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: ۱۱

۱-۱۴پایایی و روائی پرسش نامه. ۱۲

۱-۱۴-۱روایی پرسش نامه: ۱۲

۱-۱۴-۲پایایی پرسش نامه : ۱۲

فصل دوم..

مبانی نظری تحقیق…

۲-۱مقدمه: ۱۳

۲-۲اهمیت موضوع: ۱۳

۲-۲-۱اهمیت و نقش سنجش عملکرد در سازمان. ۱۴

۲-۳دلایل انتخاب شهرک های صنعتی به عنوان جامعه آماری: ۱۷

۲-۴عملکرد سازمانی.. ۲۲

۲-۴-۱بهره وری: ۲۳

۲-۴-۱-۱بهره وری چه هست و چه نیست ؟. ۲۵

۲-۴-۱-۲شاخص بهره وری کل عوامل تولید. ۲۵

۲-۴-۲فاکتور ظرفیت: ۲۷

۲-۵ سیستم اطلاعاتی بازاریابی.. ۲۸

۲-۵-۱بازارهای صنعتی.. ۳۰

۲-۵-۲بازاریابی صنعتی.. ۳۱

۲-۵-۳مشتری صنعتی.. ۳۲

۲-۵-۴ارزش از دیدگاه مشتری.. ۳۵

۲-۵-۵ مطالعات بازار. ۳۶

۲-۵-۶مدل های سیستم اطلاعات بازاریابی: ۳۷

۲-۵-۶-۱مدل سیستم اطلاعات بازاریابی کاتلر : ۳۹

۲-۵-۶-۲مدل مفهومی آشیل و جوبر : ۳۹

۲-۶مدیریت بازاریابی و سیستم‌های نوین تصمیم‌ساز. ۴۱

۲-۷ضرورت وجود سیستم‌های اطلاعات بازاریابی در سازمان‌ها ۴۲

۲-۸سیستم اطلاعات بازاریابی و عملکرد سازمان. ۴۳

۲-۹دلایل اهمیت روزافزون تحقیقات بازاریابی.. ۵۰

۲-۱۰ضرورت تحقیقات بازاریابی به طور خلاصه. ۵۲

۲-۱۱نگاهی به مفاهیم اولیهAHP.. 63

۲-۱۱-۱فرایند تحلیل سلسله مراتبی.. ۶۵

۲-۱۱-۲سازگاری سیستم.. ۶۶

فصــل سـوم..

روش تحقیـق…

۳-۱مقدمه: ۶۷

۳-۲نوع و روش تحقیق.. ۶۷

۳-۳معرفی جامعه آماری: ۶۸

۳-۴ابزار و روش جمع آوری اطلاعات… ۷۲

۳-۵روش ها و الگو های اندازه گیری بهره وری عوامل تولید. ۷۵

۳-۶عملیات وزن دهی فاکتورها ۷۷

۳-۷نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق: ۷۸

۳-۸روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: ۷۹

۳-۹خلاصه فصل.. ۸۱

فصــل چهارم..

تجزیه و تحلیل داده‌ها

۴-۱مقدمه. ۸۱

۴-۲-۱تحلیل داده های مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. ۸۱

۴-۲-۲میانگین تعداد کارکنان در واحد های صنعتی: ۸۲

۴-۲-۳بررسی جنسیت پاسخ دهندگان. ۸۲

۴-۲-۴بررسی سن پاسخ دهندگان. ۸۳

۴-۲-۵بررسی تحصیلات پاسخ دهندگان. ۸۳

۴-۲-۶بررسی سابقه خدمت پاسخ دهندگان. ۸۴

۴-۳بخش دوم: تجزیه و تحلیل یافته ها ، آمار استنباطی و آزمون فرضیهها ۸۵

۴-۳-۱محاسبه ضرایب تابع کاب داگلاس… ۸۵

۴-۳-۲رتبه بندی روش های کسب اطلاعات بازار با تکنیک AHP.. 89

۴-۳-۳محاسبه تابع تبدیل با استفاده از رگرسیون. ۹۰

۴-۳-۴مدل سلسله مراتبی.. ۹۱

۴-۳-۵نتایج محاسبات AHP توسط نرم افزار EXPERT CHOICE.. 92

۴-۳-۶محاسبه وزن های نسبی و نهایی.. ۹۳

۴-۳-۷نتایج بدست آمده از محاسبات AHP.. 93

۴-۳-۸سازگاری سیستم.. ۹۴

فصل پنجم..

نتیجه گیری و پیشنهادات…

۵-۱. مقدمه. ۹۵

۵-۲. خلاصه و نتیجه تحقیق.. ۹۵

۵-۳نتایج.. ۹۸

۵-۳-۱نتایج بر اساس اهداف تحقیق: ۹۹

۵-۴ بحث: ۹۹

۵- ۵ پیشنهادات: ۱۰۰

۵-۵-۱پیشنهاد برای واحد های صنعتی: ۱۰۰

۵-۵-۲پیشنهاد برای دولت : ۱۰۰

۵-۵-۳ پیشنهاد برای محققان آینده: ۱۰۱

۵-۶محدودیت های تحقیق.. ۱۰۱

۵-۷ خلاصه فصل.. ۱۰۱

منابع: ۱۰۲

رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با استفاده از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی استان کرمان
فهرست نگاره ها

نگاره ۱-۱ بهره وری چه هست و چه نیست ؟. ۲۵

نگاره ۲- ۱ : سیستم اطلاعات بازاریابی.. ۳۸

نگاره ۲-۲ : مدل سیستم اطلاعات بازاریابی فیلیپ کاتلر. ۳۹

نگاره ۲-۳ : عوامل تاثیرگذار در طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی.. ۴۰

نگاره ۳-۱ دسته بندی واحد ها بر اساس تعداد کارکنان. ۷۰

نگاره ۳-۲ دسته بندی واحد ها بر اساس میزان سرمایه گذاری.. ۷۱

نگاره ۳-۳ دسته بندی واحد ها بر اساس به روز بودن تکنولوژی.. ۷۲

نگاره ۴-۱-دسته بندی واحد های صنعتی بر اساس میزان فعالیت و شیفت کاری.. ۸۱

نگاره ۴-۲ میانگین تعداد کارکنان در واحد های صنعتی: ۸۲

نگاره ۴- ۳ توزیع فراوانی جامعه مورد مطالعه بر حسب جنسیت… ۸۲

نگاره ۴-۴ توزیع فراوانی جامعه مورد مطالعه بر حسب سن.. ۸۳

نگاره ۴-۵ توزیع فراوانی جامعه مورد مطالعه بر حسب تحصیلات… ۸۳

نگاره ۴-۶ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه خدمت آنها ۸۴

نگاره ۴-۷ جدول رگرسیون برای تخمین ضرایب α وβ.. 85

نگاره ۴-۸ تعداد و درصد استفاده از روش ها ۸۷

نگاره ۴-۹ میزان همبستگی هر یک از روش ها با سه معیار. ۸۷

نگاره ۴-۱۰ رتبه بندی روش ها بر اساس TFP.. 88

نگاره ۴-۱۱ رتبه بندی روش ها بر اساس رشد فروش… ۸۸

نگاره ۴-۱۲ رتبه بندی روش ها بر اساس فاکتور ظرفیت… ۸۹

نگاره ۴-۱۳ محاسبه تابع تبدیل با استفاده از رگرسیون. ۹۰

نگاره ۴-۱۴ مدل سلسله مراتبی.. ۹۱

نگاره۴-۱۵- میانگین هندسی مقایسه زوجی معیارهای عملکرد. ۹۲

نگاره۴-۱۶ نتایج بدست آمده از محاسبات AHP.. 93

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.