حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی دارای ۹۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی :

توضیحات محصول: تحقیق مورد بحث علاوه بر نتایجی در مورد اختلاف جهان بینی مردم این سه کشور اسلامی به نتایجی هم در مورد اختلاف جهان بینی مردم در هر یک از این سه کشور می‌رسد. در این مورد نتایج به دست آمده حاکی از آن است که عوامل تعیین کننده عبارتند از: تنوعی از صفات اجتماعی پاسخگو مانند پایگاه اجتماعی، اقتصادی، جنس و سن و تحصیلات؛ که سن و تحصیلات نشانه‌های خوبی برای راستای تغییر فرهنگی هستند.

حجاب دانشجویان دختر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی
فهرست مطالب

فصل اول

کلیات …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………… ۲

بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………… ۳

اهمیت مسأله …………………………………………………………………………………………………………… ۳

اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………. ۴

تعریف مفاهیم ………………………………………………………………………………………………………….. ۵

فصل دوم

پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………… ۶

فصل سوم

چهارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

فصل چهارم

بررسی اسنادی تعریف حجاب ……………………………………………………………………………………….. ۲۳

فصل پنجم

روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹

روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………….. ۵۰

جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………… ۵۰

حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………………………….. ۵۰

روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………. ۵۰

روش جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………… ۵۰

شاخص سازی ………………………………………………………………………………………………………… ۵۱

اعتبار سنجی ……………………………………………………………………………………………………………. ۵۲

فصل ششم

تحلیل یک متغیری …………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴

فصل هفتم

تحلیل دو متغیری …………………………………………………………………………………………………………….. ۷۴

نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۴

منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۷

ضمائم

در عین حال تحصیلات اثر قابل ملاحظه‌تری روی دیدگاه‌های فردی دارد. تأثیر متغیر سن و تحصیلات در این سه کشور یکسان نیست. در ایران پاسخگویان جوان‌تر و دارای تحصیلات بالاتر بیشتر ملی‌گرا بیشتر سکولار و کمتر دینی هستند. در مصر و اردن این اثرات (تأثیر سن و تحصیلات روی دین) قابل توجه و مشخص نیست. جالب است که در هر سه کشور سطح تحصیلات با اعتماد به مسجد و اعتماد به دولت رابطه معکوس دارد.
پژوهشگران با قدری احتیاط نتیجه می‌گیرند که معنی این رابطه منفی در ایران سکولاریسم بیشتر و دینداری کمتر است ولی در اردن و مصر تلاش دینی بیشتر را می‌فهماند.
نتیجه‌گیری :
براساس تحلیل‌های آماری انجام شده معلوم شد که میزان نزدیکی تعریف ۴/۶۳ درصد پاسخگویان به تعریف اسمی واژه باحجاب، بسیار کم یا کم بوده است و تنها ۴/۱۱ درصد افراد تعریفی نزدیک یا بسیار نزدیک به تعریف اسمی واژه‌ باحجاب داشتند.
در عین حال نکته قابل توجه در این است که میزان نزدیکی ۶۸ درصد افراد به تعریف اسمی در عمل بسیار زیاد یا زیاد بوده است. و این امر در میان ۷/۱۸ درصد از افراد کم یا بسیار کم نشان داده است.
همینطور در بررسی‌های صورت گرفته‌ضمن اینکه معلوم شد میان «ارزیابی افراد از حجاب خود» و «میزان نزدیکی افراد به تعریف اسمی در عمل» رابطه‌ای وجود ندارد اما رابطه قوی و معکوسی میان این دو متغیر به صورت نظری دیده شد. به این معنا که هرچه ارزیابی افراد از حجاب خود بیشتر بوده است، میزان نزدیکی تعریف افراد به تعریف قراردادی کمتر بوده است و به عکس.

wordنوع فایل:

سایز: ۱۲۱Kb

تعداد صفحه:۸۶

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.