شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج دارای ۱۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج :
شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج
مقدمه
در هر سازمانی بدون توجه به نوع هدف، به وسیله کارکنان اموری به اجرا در میآید که در نهایت بهصورت مجموعهای که ماحصل سرمایهگذاری است شکل میگیرد. بدینسان نتیجه کار اعضاء بهصورت منسجم متجلی میشود. در سازمانها و مؤسسات هر کاری نیازمند مهارتها و بهکارگیری دانشهای در رابطه است. سازمانها با توجه به این نیاز، شرایط احراز شغل نیروی انسانی خود را تهیه نموده و به گزینش میپردازند. هر چند در بدو استخدام نیروی تازه وارد در سازمان، با شغل خود انطباق کیفی دارد ولی اگر مدیریت آنها را کارآموزانی مستعد تلقی نکند، نخواهد توانست در پروراندن آنها اقدام نموده و در نتیجه از نیروی انسانی مفید برخوردار گردد. چرا که محبوس نگهداشتن تجارب و مهارتهای شغلی افراد، روح تعالی و رشد را در اعضاء خفه کرده و موجبات سد تحرک و پویایی آنها را فراهم میکند (عسگریان، ۱۳۷۰، ص ۵۵).
با اجرای برنامههای آموزشی در سازمانها میتوان به رشد نیروی انسانی کمک کرد. آموزش تنها وسیله همگام شدن با تغییراتی است که در گذر زمان ایجاد میشود. تغییر و تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و پیشرفت علم و تکنولوژی نیازهای آموزشی گوناگونی را به سازمانها تحمیل میکند.
برنامههای آموزشی را تنها هنگامی باید طراحی و اجرا کرد که مطمئن باشیم میتواند به حل مشکلات، کمک مؤثری بنماید، بنابراین، عاقلانهترین راه برای تصمیمگیری درباره مسائل مربوط به آموزش کارکنان باید براساس بررسی و مطالعه کامل کل سازمان باشد. با شناخت سازمان و مسائل موجود در آن خواهیم دانست که آموزش کارکنان چگونه میتواند به ما در رفع این مشکلات کمک کند(سعادت، ۱۳۸۱، ص ۱۷۶).
بر این اساس، اولین قدم در تجویز آموزش برحسب دادههای نیازسنجی که به وسیله پرسشنامهها و مشاهدات به دست میآید صورت میگیرد(عسکریان، ۱۳۷۰، ص ۵۷).
شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج
فهرست مطالب:
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت پژوهش
اهداف تحقیق
سؤالهای تحقیق
تعاریف نظری مفاهیم
تعریف عملیاتی مفاهیم
فصل دوم
بررسی پیشینه مطالعاتی
زمینه
مفاهیم آموزش
مزایای آموزش
دلایل منطقی برای آموزش
اهداف آموزش
ضرورت آموزش کارکنان
انواع آموزش
مشکلات آموزش
مفهوم نیاز
جمعبندی تعاریف ارائه شده درباره نیاز
طبقهبندی نیازها
نیاز آموزشی
منابع نیازهای آموزشی
نیازسنجی آموزشی
اهداف نیازسنجی
اصول نیازسنجی
انواع نیازسنجی
فنون نیازسنجی آموزشی
فن تجزیه و تحلیل خطا[۱]
آموزش و پرورش و اهداف آن
مدیریت مدارس
وظایف مدیر مدرسه
یافته های پژوهش
فصل سوم
روش اجرای پژوهش
روش تحقیق
جامعه مورد مطالعه
نمونه و روش نمونهگیری
ابزار گردآوری اطلاعات
شواهد مربوط به قابلیت اعتماد و روایی ابزار سنجش
روش تحلیل داده ها
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها
توصیف داده ها
توصیف آماری نمونه مورد تحقیق به تفکیک مدرک تحصیلی، منطقه آموزشی و
جنسیت
توصیف آماری پاسخهای به دست آمده در زمینه سؤال پژوهشی شماره ۲
توصیف آماری پاسخهای به دست آمده در زمینه سؤال پژوهشی شماره ۳
توصیف آماری پاسخهای به دست آمده در زمینه سؤال پژوهشی شماره ۴
توصیف آماری پاسخهای به دست آمده در زمینه سؤال پژوهشی شماره ۵
توصیف آماری پاسخهای به دست آمده در زمینه سؤال پژوهشی شماره ۶
تحلیل داده ها
اولویتبندی نیازهای آموزشی
اولویتبندی نیازهای آموزشی در زمینه برنامهریزی درسی:
اولویتبندی نیازهای آموزشی در زمینه امور دانشآموزان
اولویتبندی نیازهای آموزشی در زمینه امور کارکنان آموزشی
اولویتبندی نیازهای آموزشی در زمینه ارتباط مدرسه و جامعه
اولویتبندی نیازهای آموزشی در زمینه تجهیزات و تسهیلات
اولویتبندی نیازهای آموزشی در زمینه اداری و مالی
میانگین پاسخ به هر یک از سؤالهای تحقیق
نمایش میانگین متغیرها
مقایسه میانگین سؤالهای تحقیق
مقایسه نیازهای آموزشی مدیران دبیرستانهای عادی دولتی شهرستان کرج
با تأکید بر جنسیت، مناطق آموزشی و مدرک تحصیلی.
فصل پنجم
نتیجهگیری و پیشنهادات
بحث و نتیجهگیری
محدودیتها
پیشنهادها
ضمائم
شناخت و بررسی نیازهای آموزشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان کرج
فهرست منابع
منابع خارجی
[۱] . Error Analysis
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.