پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) :

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: ۲۶ اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب در حجم ۲۶ اسلاید با عنوان”تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

نکاتی که در تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد

سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

مزایای استفاده از سیستم های پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی

کاربرد های تحقیقات بازاریابی

مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مساله

تعیین و تنظیم فرضیه ها

طراحی تحقیق

مشخص کردن نوع تحقیق

تعیین منابع کسب اطلاعات

داده های اولیه

داده های ثانویه

انواع تحقیق

طراحی و انتخاب نمونه

نمونه گیری احتمالی

نمونه گیری غیر احتمالی

نمونه گیری تصادفی ساده

نمونه گیری طبقه بندی شده

نمونه گیری خوشه ای

نمونه گیری منطقه ای

جمع آوری داده ها

مشاهده

نظر خواهی یا نظر سنجی

آزمایش

تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها

نحوه ارائه نتیجه تحقیق

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.