بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر دارای ۱۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر :

بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر

رویکرد شناختی و روانی شناسی امروزه مورد توجه بسیار قرار گرفته است وبیشتر از هر رویکرد دیگری مورد تجربه واقع می شود.

رویکرد شناختی معتقد است که ریشه رفتارهای انسان در نوع تفکر و نگرش وطرز تلقی می گوید:

‌«نخستین اصل شناخت گرایی است که حال انسان نتیجه شناخت ها و تفکرات اوست.» با استفاده از تئوری ABC درمان شناختی- رفتاری پیشرفت بسیار زیادی از دهه ۱۹۷۰ تاکنون داشته است و اکنون یکی از رایجترین اشکال درمان روان شناختی است (الیس، ۱۹۹۱،ص۲) عبارت زیر نیز توضیحی از این موضوع توسط الیس است. «در سالهای اخیر روان درمانیهائی که گرایش شناختی دارند. نه فقط به دلیل پژوهش هایی که اثر بخشی آن را تأئید کرده اند، بلکه به دلیل شهرت عامی که یافته اند، موفقیت زیادی داشته اند و سهولت گرایش شناختی در درمان مستقیم باعث شده است که این شیوه نسبت به سایر شیوه ها مطبوعتر و کمتر تهدید کننده باشد. (الیس، ۱۹۸۹، ص۳)

صدها مطالعه در تحقیقی کنترل شده نشان داده اند که RET و CBT مقایسه با سایر روش های روان درمانی به طور معنی دارتری به مراجعان کمک کرده اند تا کمتر پریشان باشند.

بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر
فهرست مطالب:

فصل اول:

مقدمه

۲

بیان مسئله

۵

سوال تحقیق

۷

ضرورت تحقیق

۷

اهداف پژوهش

۸

فرضیه

۸

تعریف عملیاتی واژه ها

۸

واژه ها

فصل دوم

زمینه مسئله

۱۱

تعریف روان درمانی

۱۵

اهداف روان درمانی

۱۷

درجات روانی درمانی

۱۸

روش های روان درمانی

۲۰

بیماری روانی از نظر فروید

۲۱

فرضیه ها و مفاهیم بنیادی روانکاوی

۲۲

تعریف روانکاوی

۲۳

هدف روانکاوی و روان درمانی تحلیل

۲۴

هدف روان درمانی تحلیل گر۱

۲۴

انسان از دیدگاه مکتب رفتار گرائی

۲۵

فرضیه های رفتارگرای

۲۵

بیماری روای از دیدگاه مکتب یادگیری

۲۱

رفتاردرمانی

۶

تکنیک های رفتاردرمانی

۲۷

رفتار درمانی شناختی

۲۸

انسان ازدیدگاه روان شناسی انسان گرایی

۲۸

اصول و فرضیه های روانشناسی انسان گرایی

۲۹

روان شناسی شناختی

۳۳

فرضیات شناخت درمانی

۳۴

انسان در نظریه شناختی

۳۶

بیماری روانی در نظریه شناختی

۳۶

اهداف روان درمانی شناختی

۳۷

روش و شیوه شناخت درمانی

۳۷

نقش درمانگر درنظریه شناختی

۳۸

فنون و اجزا شناخت درمانی

۳۹

محدودیت های شناخت درمانی

۴۰

نظریه درمانی عقلانی عاطفی (الیس)

۴۰

مفاهیم بنیادی نظریه الیس

۴۲

نظریه شخصیت الیس

۴۳

اضطراب و بیماری روانی در نظریه عقلانی و عاطفی

۴۵

تفکرات غیر منطقی

۴۷

روان درمانی در نظریه عقلانی عاطفی

۵۰

فرایند درمانی

۵۲

نقش درمانگر

۵۳

اضطراب

۶۴

سطوح اضطراب

۶۶

خلاصه

۶۷

مبانی نظری اضطراب

۶۸

نظریه های یادگیری

۶۹

نظریه های اصالت وجودی

۷۱

نظریه های شناختی

۷۲

نظریه های زیست شناختی

۷۴

عوامل اضطراب و تنیدگی

۷۴

پاسخ های سیستم ایمنی

۷۸

پاسخ های شناختی به اضطراب

۸۰

دو مورد از تحقیق انجام شده در زمینه این پژوهش

۸۱

فصل سوم

روش تحقیق

۸۴

جامعه آماری

۸۵

متغیرهای پژوهشی

۸۵

فرضیات مربوط به کنترل متغیرها

۸۶

ابزار تحقیق

۸۷

روش های آماری

۹۰

محدودیت های روش ها و چگونگی تاثیر آن بر تحقیق

۹۱

فصل چهارم و پنجم

تجزیه و تحلیل داده ها

۹۳

فرضیه

۹۳

خلاصه

۹۹

منابع و مأخذ

۱۰۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.