گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها :
مقدمه ای بر کارآموزی
در زمینه اجرای کارآموزی اینجانب در سازمان نقشه برداری کشور درخصوص امکان سنجی، طراحی، ایجاد سیستم انبار اداره تدراکات گزارش حاضر بعنوان «کارآموزی» تهیه شده و جهت نمایاندن تصویر کلی و همه جانبه فعالیتهای اداره تدارک، نه تنها سیستم انبار بلکه کلیه سیستم های موجود مورد شناخت قرارگرفته اند این گزارش حاصل مصاحبه با پرسنل اداره تدارکات و بازدید عینی از فعالیتهای این اداره می باشد. ارتباطات اداره تدارکات بامحیط بیرونی شامل مدیریتها و واحدهای سازمان نقشه برداری و خارج از سازمان نیز دراین گزارش ملحوظ نظر واقع شده است ولی با توجه به گسترش سازمان نقشه برداری و سیستم های اداری و مالی آن سازمان از فعالیتهای اداره تدارکات گزارش تهیه گردیده این گزارش شامل نتایج و ادامه فعالیتهای مذکور در سایر واحدهای سازمان نمی باشد و صرفاً در حیطه فعالیتهای اداره تدارکات تهیه شده است، جهت ارائه بهتر ارتباطات و گردش اطلاعات اداره تدارکات از تکنیک «نمودارهای مفهومی گردش اطلاعات» (DFD) استفاده شده است تاکلیه ارتباطات و ورودیها و خروجیهای سیستم فعلی به سهولت دردسترس خواننده قرار گیرند.
درقسمتهای دیگر گزارش، شرح ورودیها و خروجیها (فرمها، اطلاعات، درخواستها و …) و شرح کلیه فعالیت هریک از واحدهای اداره تدارکات ذکر گردیده است.
قسمت اشکالات و نارسائیها شامل نتیجه گیری از آن بخش ازروشهای انجام کار است که غیرمنطقی و غیراصولی بوده و یا اطلاعات و نحوه گردش اطلاعات جهت انجام صحیح و به موقع امور ناکافی تشخیص داده شده است.
قسمت اول – جایگاه سازمانی و تشکیلات اداره تدارکات
۱- جایگاه سازمانی اداره تدارکات درسازمان نقشه برداری کشور
۱-۱-تدارکات به عنوان یکی از ادارات امور اداری و خدمات درحوزه معاونت مالی اداری سازمان نقشه برداری جای دارد.
ورودیها و خروجیها
سیستم های اداره تدارکات
دراین بخش مجموعه فعالیتهای اداره تدارکات علیرغم منطقی بودن و یا منطقی نبودن ارتباطات به صورت یک سیستم درنظر گرفته شده است و شرح ورودیها و خروجیهای آن به ترتیب زیر می باشد:
ردیف |
شرح ورودیها |
از |
محتوی |
۱ |
درخواست خرید |
مدیریت های واحدهای سازمان |
شرح و مشخصات کالای درخواستی، تعداد قیمت، برآوردی، نام متقاضی، تأئید و تصویب مدیریتهای ذیصلاح به اسناد رسمی ارسال میگردد |
۲ |
درخواست کالا |
مدیریت های واحدهای سازمان |
شرح و مشخصات کالای درخواستی تعداد و تاریخ مورد نیاز شماره و تاریخ حواله انبار (توسط قسمت کاردکس تکمیل می شود) |
۳ |
مدارک و اطلاعات هزینه های انجام شده |
مدیریتهای واحدهای سازمان |
فاکتورهای خرید و هزینه |
۴ |
صورتحساب بانک و اعلامیههای بانکی |
بانک ملی شعبه نقشه برداری |
عملکرد حسابجاری ۹۰۰۰۱ |
۵ |
اطلاعات سرفصلهای حسابهای هزینه (مواد ۲۱ گانه) وسایر سرفصلها |
امور مالی و ذیحسابی |
به اداره ی تدارکات ارسال میگردد. |
۶ |
چک تجدید تنخواه گردان |
امور مالی وذیحسابی |
ـــ |
۷ |
گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها |
امور مالی و ذیحسابی |
به ادارهی تدارکات ارسال میگردد |
۸ |
درخواست خرید (پس از تامین اعتبار) |
امور مالی و ذیحسابی |
به ادارهی تدارکات ارسال میگردد |
۹ |
مدارک هزینه های مربوط به خریدهای خارجی |
واحد سفارشات خارجی |
فاکتورهای حمل هزینه های داخلی مدارک گمرکی |
۱۰ |
قبض انبار (خریدهای خارجی) |
واحد سفارشات خارجی |
رسیداقلام (عمدتاً فیلم، کاغذ، و… عکاسی) |
۱۱ |
صورتحساب خرید |
فروشندگان کالا و خدمات |
مقدار، مبلغ، شرح کالا و خدمات |
۱۲ |
آئین نامه دولتی و بخشنامه |
سازمان برنامه و بودجه/ سایرنهادهای دولتی |
مقررات، دستورالعملها و … |
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.