گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها :

مقدمه ای بر کارآموزی

در زمینه اجرای کارآموزی اینجانب در سازمان نقشه برداری کشور درخصوص امکان سنجی، طراحی، ایجاد سیستم انبار اداره تدراکات گزارش حاضر بعنوان «کارآموزی» تهیه شده و جهت نمایاندن تصویر کلی و همه جانبه فعالیتهای اداره تدارک، نه تنها سیستم انبار بلکه کلیه سیستم های موجود مورد شناخت قرارگرفته اند این گزارش حاصل مصاحبه با پرسنل اداره تدارکات و بازدید عینی از فعالیتهای این اداره می باشد. ارتباطات اداره تدارکات بامحیط بیرونی شامل مدیریتها و واحدهای سازمان نقشه برداری و خارج از سازمان نیز دراین گزارش ملحوظ نظر واقع شده است ولی با توجه به گسترش سازمان نقشه برداری و سیستم های اداری و مالی آن سازمان از فعالیتهای اداره تدارکات گزارش تهیه گردیده این گزارش شامل نتایج و ادامه فعالیتهای مذکور در سایر واحدهای سازمان نمی باشد و صرفاً در حیطه فعالیتهای اداره تدارکات تهیه شده است، جهت ارائه بهتر ارتباطات و گردش اطلاعات اداره تدارکات از تکنیک «نمودارهای مفهومی گردش اطلاعات» (DFD) استفاده شده است تاکلیه ارتباطات و ورودیها و خروجیهای سیستم فعلی به سهولت دردسترس خواننده قرار گیرند.

درقسمتهای دیگر گزارش، شرح ورودیها و خروجیها (فرمها، اطلاعات، درخواستها و …) و شرح کلیه فعالیت هریک از واحدهای اداره تدارکات ذکر گردیده است.

قسمت اشکالات و نارسائیها شامل نتیجه گیری از آن بخش ازروشهای انجام کار است که غیرمنطقی و غیراصولی بوده و یا اطلاعات و نحوه گردش اطلاعات جهت انجام صحیح و به موقع امور ناکافی تشخیص داده شده است.

قسمت اول – جایگاه سازمانی و تشکیلات اداره تدارکات

۱- جایگاه سازمانی اداره تدارکات درسازمان نقشه برداری کشور

۱-۱-تدارکات به عنوان یکی از ادارات امور اداری و خدمات درحوزه معاونت مالی اداری سازمان نقشه برداری جای دارد.

ورودیها و خروجیها

سیستم های اداره تدارکات

دراین بخش مجموعه فعالیتهای اداره تدارکات علیرغم منطقی بودن و یا منطقی نبودن ارتباطات به صورت یک سیستم درنظر گرفته شده است و شرح ورودیها و خروجیهای آن به ترتیب زیر می باشد:

ردیف

شرح ورودیها

از

محتوی

۱

درخواست خرید

مدیریت های واحدهای سازمان

شرح و مشخصات کالای درخواستی، تعداد قیمت، برآوردی، نام متقاضی، تأئید و تصویب مدیریتهای ذیصلاح به اسناد رسمی ارسال می‌گردد

۲

درخواست کالا

مدیریت های واحدهای سازمان

شرح و مشخصات کالای درخواستی تعداد و تاریخ مورد نیاز شماره و تاریخ حواله انبار (توسط قسمت کاردکس تکمیل می شود)

۳

مدارک و اطلاعات هزینه های انجام شده

مدیریتهای واحدهای سازمان

فاکتورهای خرید و هزینه

۴

صورتحساب بانک و اعلامیه‌های بانکی

بانک ملی شعبه نقشه برداری

عملکرد حسابجاری ۹۰۰۰۱

۵

اطلاعات سرفصلهای حسابهای هزینه (مواد ۲۱ گانه) وسایر سرفصلها

امور مالی و ذیحسابی

به اداره ‌ی تدارکات ارسال می‌گردد.

۶

چک تجدید تنخواه گردان

امور مالی وذیحسابی

ـــ

۷

گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها
فهرست نماینده اسناد هزینه قطعی‌‌ (پس از امضاء)

امور مالی و ذیحسابی

به اداره‌ی تدارکات ارسال می‌گردد

۸

درخواست خرید (پس از تامین اعتبار)

امور مالی و ذیحسابی

به اداره‌ی تدارکات ارسال می‌گردد

۹

مدارک هزینه های مربوط به خریدهای خارجی

واحد سفارشات خارجی

فاکتورهای حمل هزینه های داخلی مدارک گمرکی

۱۰

قبض انبار (خریدهای خارجی)

واحد سفارشات خارجی

رسیداقلام (عمدتاً فیلم، کاغذ، و… عکاسی)

۱۱

صورتحساب خرید

فروشندگان کالا و خدمات

مقدار، مبلغ، شرح کالا و خدمات

۱۲

آئین نامه دولتی و بخشنامه

سازمان برنامه و بودجه/ سایرنهادهای دولتی

مقررات، دستورالعملها و …

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.