رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان :

به منظور بررسی سبک اسناد و پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان ابعاد سه گانه اسناد شامل بعد مکان کنترل (درونی در مقابل بیرونی)، بعد ثبات (پایدار در مقابل ناپایدار) و بعد کلیت (کلی در مقابل جزئی) در دو موقعیت شکست و موفقیت در ۱۲۰ نفر دانش آموز از طریق پرسشنامه سبک اسنادی (ASQ) مورد بررسی قرار گرفتند. نمرات بدست آمده از طریق این پرسشنامه با روش تحلیل واریانس تک متغیره و چند متغیره و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد که ابعاد سه گانه اسناد بین دختران و پسران در موقعیت شکست و موفقیت تفاوت معنی داری ندارند. رابطه بین ابعاد سه گانه اسناد و پیشرفت تحصیلی نشان داد که بجز بعد درونی – بیرونی در موقعیت شکست، بقیه ابعاد با پیشرفت تحصیلی رابطه معنا داری ندارند. همچنین تنها متغیری که تا حدی می توانستیم از طریق آن تا حدی به پیش بینی تحصیلی دانش آموزان بپردازیم همان بعد درونی –بیرونی در موقعیت شکست بود.

رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان
فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

زمینه و بیان مسئله

۱

اهمیت و ضرئرت پژوهش

۴

سئولات پژوهش

۵

متغیرهای پژوهش

۵

تعاریف مفهومی

۶

تعاریف عملیاتی

۶

فصل دوم:پیشینهنظری وپژوهشی

خلاصه فصل

۸

اسناد

۹

نظریه های اسناد

۱۰

سو گیری های اسناد

۲۳

اسنادهای اصلی

۲۶

ابعاد اسناد

۲۷

اسنادها؛موفقیت وشکست

۳۲

اسناد وجنسیت

۳۵

اسناد وپیشرفت تحصیلی

۴۱

فصل سوم:روش پژوهش

خلاصه فصل

۴۵

روش تحقیق

۴۶

جامعه اماری وروش نمونه گیری

۴۶

ابزار تحقیق

۴۶

روش نمره گذاری پرسشنامه

۵۰

روش اجرا

۵۱

اعتبار وپایایی پرسشنامه

۵۲

روش آماری

۵۴

فصل چهارم:یافته های پژوهش

خلاصه فصل

۵۶

یافته های توصیفی

۵۷

یافته های تحلیلی

۶۰

بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسنادپس از شکست در دختران وپسران

۶۰

بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقیت در دختران وپسران

۶۲

بررسی رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی

۶۴

بررسی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در دوجنس دختر وپسربا ابعاد سه گانه اسناد در موفقیت وشکست

۶۸

یافته های دیگر

۷۱

فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری

بحث ونتیجه گیری

۷۵

محدودیت های تحقیق

۷۷

پیشنهادات

۷۷

منابع فارسی

۷۹

منابع انگلیسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.