بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید …
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید … دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید … کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید …۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید …،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید … :
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک
چکیده
امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نقشی اساسی در حوزه های گوناگون بازی می کند . یکی از حوزه هایی که با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات ، دچار تحول اساسی شده ، حوزه آموزش است . در این پژوهش میزان استفاده اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه را از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاد دهی یادگیری مورد بررسی قرار می دهیم ، در این نظر سنجی از پرسشنامه هایی استفاده شده که شامل ۲۵ سوال بوده و جامعه آماری شامل ۶۴ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه بود . در این پژوهش یک فرضیه اصلی و ۵ فرضیه فرعی ارائه شد که از مجموع این فرضیه ها ، فرضیه اصلی و ۳ فرضیه فرعی آخر تائید و ۲ فرضیه فرعی ۱ و ۲ رد شدند ، چرا که بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با محل دسترسی اساتید و اعضای هیئت علمی و سابقه تدریس اساتید و رشته تحصیلی آنها رابطه معنی داری وجود دارد . سطح معنی داری فرضیه اصلی = ۳% می باشد .
فرضیه سوم = ۰.۰۰۲
فرضیه چهارم = ۰۰۲%
فرضیه پنجم = ۰۴%
کلید واژه ها : فن آوری اطلاعات- یادگیری- یاددهی – هیئت علمی
بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید …
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده
فصل اول : طرح تحقیق
مقدمه ——————————————————– ۱
بیان مسئله ——————————————————۲
ضرورت یا اهمیت تحقیق —————————————– ۴
اهداف تحقیق —————————————————۷
پرسشهای پژوهش یا فرضیه ها ————————————– ۸
تعاریف مفهومی ……………………………………………………………………………………………….۹
تعاریف عملیاتی ———————————————— ۱۱
فصل دوم : مبانی نظری و پژوهشهای انجام شده
فناوری اطلاعات و ارتباطات —————————————- ۱۳
ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات ———————— ۱۴
کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات —————————– ۱۵
روش های آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات ——————– ۱۷
فناوری آموزشی ———————————————— ۱۸
تعریف جدید فناوری آموزشی ————————————– ۱۹
فناوری تدریس ————————————————- ۱۹
فناوری یادگیری ———————————————— ۲۰
فناوری در آموزش ———————————————- ۲۰
یادگیری —————————————————– ۲۱
کاربرد اینترنت در آموزش —————————————– ۲۳
ضرورت بهره گیری از اینترنت برای پرورش نسل جوان ——————— ۲۴
آشنایی با جرائم اینترنتی ——————————————- ۲۵
پژوهش هایی درباره کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ———– ۲۷
فصل سوم : روش تحقیق
روش تحقیق ————————————————- ۳۲
روش نمونه گیری و نمونه آماری ———————————— ۳۲
ابزار جمع آوری داده ها —————————————— ۳۳
نمره گذاری مقیاس سنجش فناوری اطلاعات وارتباطات ………………………………………..۳۴
روش تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………۳۴
روش اجرای پرسشنامه و گردآوری اطلاعات ……………………………………………………….۳۴
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه —————————————————— ۳۶
تجزیه و تحلیل پرسشها ——————————————- ۳۷
تجزیه و تحلیل فرضیه ها —————————————— ۶۵
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری ————————————————— ۷۶
پیشنهادات پژوهش ——————————————— ۷۸
محدودیت های پژوهش —————————————— ۷۹
منابع و ماخذ ————————————————- ۸۰
پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………….۸۱
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.