بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش :

امروزه بازاریابان با چالشی سخت مواجه شده اند، چگونه در محیط ابر رقابتی و بازارهای بسیار بخش بندی شده امروزی اقدام به نواوری کنند. دراقتصادی مصرف گرا که بازارها از محصولات همانند اشباع شده اند و این اقتصاد همچنان در کنار مشتریانی به حیات خویش ادامه می دهند که هر روز، بیشتر و بیشتر در برابر پیامهای تبلیغات تجاری و بازاریابی سنتی مصونیت پیدا می کنند . هر چند ویژگیهای اصلی بازاریابی شامل بخش بندی بازار وتکثیر مارکهای تجاری در بازارهای آینده انها دیده می شود تا خود مقدمه ای برای سقوط بازاریابی باشد.

در این مطالعه که به روش کتابخانه ای و بازنگری کتب و مقالات در این زمینه طراحی شده است ، هدف ما روشن نمودن مفهوم بازاریابی ،اهمیت،ابعاد، فرایندها ،آمیخته و جدیدترین فلسفه بازاریابی،طراحی برنامه ها ، منابع درامدهای ورزشی ،بازاریابی ورزشی زنان و نقش اینترنت در بازاریابی میباشد.

هر کسی که درگیر ورزش است ، باید خودش را به عنوان بخشی از بازاریابی ورزشی ببیند و تلاش قابل توجهی در جهت ایجاد جاذبه ورزشی داشته باشد. بزرگترین وظیفه در حوزه بازاریابی این است که هر کس که دارای نقشی در حیطه بازاریابی است مجاب شده و کسانی را که در جهت موفقیت وبازاریابی واقعی ورزش تلاش می کنند گرد هم آورند.

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش
فهرست مطالب:

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش۳

چکیده :۳

مقدمه۳

بیان مسئله۴

انواع فعالیت‌ها در بازاریابی۴

بازار ورزشی۹

اهمیت بازاریابی ورزشی۹

فرایند بازاریابی ورزشی۱۰

ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی۱۰

وظایف مدیریت بازاریابی ورزشی۱۱

تقسیمات بازاریا بی ورزشی۱۱

تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی ورزشی۱۲

عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل در فرایند بازاریابی ورزشی۱۲

آمیخته بازاریابی ورزشی۱۳

عوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشی۱۵

جدیدترین فلسفه بازاریابی۱۶

نقش بخش بازاریابی در کیفیت ورزش۱۶

بازار رخدادهای ورزشی۱۸

بازاریابی تیم ها و رخدادهای ورزشی۱۸

بازاریابی محصولات از طریق ورزش۱۹

میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد۱۹

گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹، راه دشوار اما ممکن۲۰

مشکلات پیش روی گرفتن میزبانی۲۱

ورزش درآمد زا می شود، اگر …۲۲

برنامه ریزی استراتژیک بازاریا بی ورزشی۲۴

تعریف برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشی۲۵

رفتار مصرف کنندگان ورزشی۲۶

بازاریابی مبتنی بر رابطه با مشتری ( مصرف کنندگان ورزشی )۲۷

بازاریابی در ورزش بانوان۲۸

بحث و نتیجه گیری۲۸

پیشنهادات موثر برای بازاریابی موفق:۳۰

منابع و ماخذ:۳۱

Sports Marketing in New time33

Abstract33

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.