مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار :

در این مقاله به بررسی رضایت و وفاداری مشتریان در بازار می پردازیم. همه مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگهداشتن مشتری قدیمی چهار تا شش برابر کم هزینه تر از ایجاد مشتری جدید است. (موون و مینور، ۱۳۸۶، ۳۴۴). اخیراً شرکت ها روی وفاداری مشتریان و حفظ آنها تمرکز زیادی کرده اند. به گفته بسیاری از محققان، یکی از عوامل مهم در وفادارکردن مشتریان، رضایت آنها است. تا آنجا که بسیاری از افراد رضایت را مساوی وفاداری می دانند. این اشتباه بزرگ (برابر دانستن رضایت و وفاداری مشتریان) سالها پیش منجر به شکست جنرال موتورز شد. هدف از این مقاله بررسی جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری و تعیین و بررسی عوامل مؤثر بر این رابطه به منظور ارائه راهکارهایی برای استفاده مؤثرتر مدیران از ایجاد رضایت در مشتریان جهت حفظ و وفادارکردن آنها، است.

مطالعه در مورد رضایت یا وفاداری مشتریان در بازار
فهرست مطالب:

چکیده:۲

واژگان کلیدی:۲

مقدمه:۳

پیشنه تحقیق.. ۳

بیان مسئله. ۴

جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری در بازاریابی:۸

عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری:۱۲

۱- هزینه های تغییر (switching costs):12

۲- عوامل دموگرافیک:۱۳

۳- رضایت کلی (Overal satistaction):13

۴- اثر سازگاری Compatibility effect:14

الف- «کیفیت» (quality) مارک… ۱۴

ب- سهولت قضاوت و مقایسه تفاوت های کیفی بین مارکهای مختلف.۱۴

۵- سایر عوامل:۱۵

بررسی عوامل موثر بر جلب رضایت مندی و میزان رضایت مشتریان ۱۶

نتیجه گیری:۱۹

منابع مقاله. ۲۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.