بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد دارای ۲۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد :
در این پژوهش به بررسی مکانیسم ها و سبک های افسردگی در داشنجویان دانشگاه علامه می پردازیم. جامعه ما کلیه دانشجویان دانشگاه علامه می باشند. از بین این جامعه یکصد نفر به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه بین آن ها تقسیم شد.
با توجه به بالا بودن گویه های پرسشنامه که به تفصیل در فصل چهارم به آن می پردازیم ، آزمون spss به صورت گسترده انجام شد ، که دارای صفحات زیادی می باشد
بررسی مکانیسم های دفاعی افسردگی در دانشجویان متاهل و مجرد
فهرست مطالب
فصل اول کلیات پژوهش
چکیده۲
۱-۱- مقدمه۳
۱-۲- بیان مسئله۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت مسئله۶
۱-۴- اهداف پژوهش۷
۱-۵- اهداف اختصاصی۷
۱-۶- سوالات اصلی پژوهش۷
۱-۶-۱- سوالات کلی۷
۱-۶-۲- سوالات اختصاصی۷
۱-۷- متغیرهای پژوهش :۸
۱-۷-۱- متغیر مستقل۸
۱-۷-۲- متغیر وابسته :۸
۱-۷-۳- متغیر کنترل :۸
۱-۷-۴- متغیرهای مزاحم :۸
۱-۸- تعاریف عملیاتی متغیرها :۸
۱-۹- تعاریف نظری متغییرها :۸
فصل دوم ادبیات پژوهش
۲-۱- افسردگی۱۰
۲-۲- علایم شایع10
۲-۳- علت های افسردگی۱۱
۲-۴- درمان۱۲
۲-۴-۱- دارو درمانی۱۲
۲-۴-۲- روان درمانی۱۲
۲-۴-۳- رفتار درمانی۱۲
۲-۴-۴- شناخت درمانی۱۳
۲-۵- آشنایی با روش های شناختی و رفتاری در درمان افسردگی۱۳
۲-۶- عزت نفس پایین ، احساس گناه و غرق شدن در مسئولیت ها۱۳
۲-۷- اهداف شناختی۱۴
۲-۸- اهداف هیجانی ، انگیزشی ، رفتاری و فیزیولوژیکی۱۵
۲-۹- توصیه های عمومی و عملی برای مقابله با افسردگی۱۸
۲-۱۰- اختلال دوقطبی۱۹
۲-۱۰-۱- اختلال دوقطبی نوع I۲۰
۲-۱۰-۲- اختلال دوقطبی نوع II۲۱
۲-۱۰-۳- اختلال ادوارخویی۲۱
۲-۱۰-۴- اختلال دوقطبی تصریحنشده۲۱
۲-۱۰-۵- درمان اختلال دوقطبی۲۳
۲-۱۱- تعریف افسردگی۲۳
۲-۱۲- شرح اختلال افسردگی اساسی۲۴
۲-۱۳- ویژگیهای تشخیصی افسردگی اساسی ۲۴
۲-۱۳-۱- عوامل زیستی افسردگی۲۵
۲-۱۳-۲- عوامل روانی- جسمیافسردگی۲۶
۲-۱۳-۳- نابهنجاریهای نیمکره غالب در افسردگی۲۷
۲-۱۴- درمانهای رایج افسردگی۲۷
۲-۱۵- مکانیسم های دفاعی۲۹
۲-۱۶- مکانیزم های دفاعی یا وسایل سازگاری ۳۰
۲-۱۷- ملاک های بهداشت روانی۳۲
۲-۱۸- ملاک های اجتماعی و روان شناختی۳۳
۲-۱۹- چهار مباحثه۳۳
۲-۲۰- ملاک های بیماری روانی۳۴
۲-۲۱- رویکردها/ الگوها۳۶
۲-۲۱-۱- الگوی پزشکی (یا زیست – شیمیایی)۳۶
۲-۲۱-۲- الگوی روان پویشی۳۷
۲-۲۱-۳- الگوی رفتاری۳۸
۲-۲۱-۴- الگوی شناختی۳۹
۲-۲۱-۵- الگوی ساختارگرای اجتماعی۴۰
۲-۲۱-۶- الگوی انسان گرا/ وجودگرا۴۰
۲-۲۱-۷- رویکرد تکاملی۴۱
۲-۲۱-۸- الگوی نظام های خانوادگی۴۲
۲-۲۱-۹- الگوی اجتماعی- فرهنگی۴۲
۲-۲۱-۱۰- الگوی فمینیستی (برابری طلبی زنان)۴۳
۲-۲۱-۱۱- رویکرد التقاطی۴۳
۲-۲۱-۱۲- دیدگاه زیست شناختی۴۴
۲-۲۱-۱۳- دیدگاه روان پویشی۴۴
۲-۲۱-۱۴- دیدگاه یادگیری۴۵
۲-۲۱-۱۵- دیدگاه شناختی۴۶
۲-۲۱-۱۶- دیدگاه انسان گرایی- هستی گرایی۴۶
۲-۲۱-۱۷- دیدگاه اجتماعی۴۷
۲-۲۱-۱۸- ارزش رویکرد تعاملی۴۷
۲-۲۱-۱۹- دیدگاه روان پویشی۴۷
۲-۲۲- راهنمای تشخیص و طبقه بندی۴۹
۲-۲۲-۱- راهنمای تشخیصی و آماری افسردگی۴۹
۲-۲۲-۲- رویکرد طبقه بندی۵۴
۲-۲۲-۳- سیستم چندمحوری۵۵
۲-۲۳- اختلال های خُلقی۶۱
۲-۲۴- اسکیزوفرنی و اختلال های مربوط۶۲
۲-۲۴-۱- اختلال های شخصیت۶۴
۲-۲۴-۲- اختلال های مرتبط با رشد۶۵
۲-۲۴-۳- اختلال های مرتبط با پیری و شناختی۶۷
۲-۲۴-۴- اختلالهای مرتبط با مواد۶۸
۲-۲۴-۵- اختلال های خوردن و اختلال های کنترل تکانه۶۹
۲-۲۵- تأثیر افسردگی بر فرد: داغ و پریشانی۷۲
۲-۲۶- تاثیر افسردگی بر خانواده۷۵
۲-۲۷- تأثیر افسردگی بر جامعه۷۶
۲-۲۸- مکانیسم ها و سبک های دفاعی۷۷
۲-۲۸-۱- مکانیسم های دفاعی (تعریف و کاربرد)۷۷
۲-۲۸-۲- مکانیزم های دفاعی۷۹
۲-۲۸-۳- طبقات و نمونه های مکانیزم های دفاعی۸۰
۲-۲۸-۴- نظریه ها و طبقه بندی های مختلف مکانیسم های دفاعی۸۳
۲-۲۸-۵- دفاع های نارسیستیک۸۴
۲-۲۸-۶- دفاع های نابالغ۸۵
۲-۲۸-۷- دفاع های نوروزی۸۶
۲-۲۸-۸- دفاع های سالم۸۷
۲-۲۹- طبقه بندی راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-IV)۸۸
۲-۳۰- پژوهش های انجام شده در داخل و خارج ایران۸۸
فصل سوم روش پژوهش
۳-۱- روش پژوهش :۹۲
۳-۲- جامعه آماری :۹۲
۳-۳- نمونه آماری:۹۲
۳-۴- ابزار پژوهش :۹۲
فصل چهارم یافته های پژوهش
۴-۱- تجزیه و تحلیل داده ها۹۵
فصل پنجم: نتایج پژوهش
۵-۱- نتیجه گیری۲۲۹
۵-۱-۱- بحث:۲۲۹
۵-۱-۲- نتیجه گیری:۲۳۰
۵-۱-۳- محدودیت ها:۲۳۰
۵-۱-۴- پیشنهادات مبتنی بر محدود یت ها :۲۳۰
منابع و مآخذ……………………………۲۱۹
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.