نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران :

در قرن حاضراهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و همچنین توسعه تجارت محصولات و فعالیتهای فرهنگی و جهانی شدن آن بعنوان ارکان اقتصادی در عرصه رقابت بازارهای جهانی، جوامع مختلف بالاخص کشورهای توسعه یافته ویا در حال توسعه را برآن داشته تا بیش از پیش به به معقوله فرهنگ بپردازند. بعد رخداد تاریخی انقلاب اسلامی مبتنی برارزشهای والای دینی شاهد تغییر رویکرد فرهنگی در کشور ایران بودیم و این فرصتی فراهم آورد که ضمن بازسازی بنیان های فرهنگی کشور که در زمانهای مختلف مورد دستخوش تحولاتی گردیده بود، زمینه لازم برای ترویج آرمانهای انقلابی به سایرکشورها فراهم گردد، یکی از این روشهای توسعه فرهنگی در جهان تبادل محصولات فرهنگی بعنوان نیاز و خواسته بشری در بازارهای جهانی می باشد که بدلایل مختلف سیاسی- اقتصادی و جنگ نابرابر بر اساس آمارهای موجود به شکل مطلوب حاصل نگردیده و همچنان سهم اندکی از بازارهای جهانی را تصاحب نموده است و اما همین مقدار اندک می تواند با بهره گیری از مدیریت بازاریابی و شراکت بخش خصوصی و حمایت از آن و دخالت دولت از جنبه آموزش و تبلیغات محصولات فرهنگی توسعه سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را به همراه داشته باشد ولازمه تحقق آن رعایت اصول مدیریت بازاریابی بر حسب مقتضیات زمانی و مکانی و براساس استانداردهای بازارهای جهانی می باشد.

نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران
فهرست مطالب

چکیده. ۲

واژگان کلیدی.. ۲

مقدمه. ۳

تاریخچه مطالعاتی تحقیق.. ۳

مبانی نظری تحقیق.. ۴

تنوع فرهنگی.. ۵

دیدگاه های متفاوت فرهنگی.. ۵

جمع‌بندی فرایند تنوع فرهنگی.. ۶

طبقه بندی فعالیت های فرهنگی ایران.. ۶

طبقه بندی محصولات فرهنگی ایران.. ۶

اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی.. ۷

بازاریابی.. ۹

نیاز و خواسته ها ۹

مبادله. ۹

یونسکو. ۱۲

اعلامیه جهانی یونسکو. ۱۲

آمار یونسکو. ۱۴

کالاهای فرهنگی محوری: ۱۴

خدمات فرهنگی محوری: ۱۴

کالاهای مربوط فرهنگی: ۱۴

خدمات مربوط فرهنگی.. ۱۴

ایران و تجارت جهانی فرهنگی.. ۱۵

تحلیل آماریونسکو و تطبیق با وظایف مدیریت بازاریابی.. ۱۶

نتیجه گیری.. ۱۷

منابع: ۱۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.