بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان دارای ۲۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان :
هدف از این مطالعه تعیین رابطه اشتغال مادر و سبک های فرزند پروری دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان می باشد . این پژوهش یک مطالعه توصیفی و از نوع پیمایشی است که در سال ۱۳۹۰ انجام گرفته است .
جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان می باشد که ۲۵۷ نفر به طور تصادفی انتخاب شدند . ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه می باشد که از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول شامل مشخصات فردی مانند جنسیت ، سن ، کلاس ، معدل ، وضعیت اقتصادی را مورد پرسش قرار می دهد و بخش دوم سبک های فرزند پروری و حالات و رفتار کودکان را در ارتباط با اشتغال مادر مورد ارزیابی قرار می دهد . این پرسشنامه دارای ۵۳ گویه می باشد . هر گویه به صورت یک پیوستار ۵ درجه ای ( کاملا مخالف ، مخالف ، بی نظر ، موافق و کاملا موافق ) در نظر گرفته شده است و به ترتیب نمره های ۱-۲-۳-۴-۵ به آن اختصاص داده شده است به جز سؤالات ۲-۱ ، ۵-۲ ، ۶-۲ ، ۵-۳ ، ۳-۵ و ۴-۶ که سؤالات معکوس پرسشنامه است .
نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که اشتغال مادر روی سبک فرزند پروری رها اثرگذار است هم چنین شیوه های فرزند پروری رها و استبدادی نیز روی رفتار کودکان اثر گذار می باشند .
بین اشتغال مادر و احساس تنهایی فرزند ، پرخاشگری و شیوه تربیتی سهل گیرانه رابطه ضعیف می باشد .
بین شیوه تربیتی اقناع گرایی و امنیت روانی فرزند ، بین شیوه تربیتی استبدادی و انزواطلبی فرزند ، بین شیوه تربیتی استبدادی و خشونت فرزند و بین شیوه تربیتی سهل گیر و احساس تنهایی فرزند رابطه معناداری وجود دارد .
بین جنس و بی ادبی نسبت به والدین هم چنین بین اشتغال مادر و تحکمی برخورد کردن والدین رابطه معناداری وجود ندارد .
بر اساس نتایج به دست آمده شیوه تربیتی اقناعی بر حسب نوع شغل متفاوت نمی باشد اما شیوه ی تربیتی استبدادی بر حسب نوع شغل متفاوت می باشد .
بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات پژوهش
۱ – 1 -مقدمه. ۲
۱- ۲- بیان مسئله. ۴
۱ – 3 – اهمیت و ضرورت تحقیق.. ۵
۱ – 4 – تاریخچه ورود زنان به بازار کار۷
۱- ۵- تاریخچهاشتغالزناندرایران.. ۹
۱- ۶ – اهداف پژوهش…. ۱۲
۱ – 6 – 1 – هدف کلی :۱۲
۱ – 6 – 2 – اهداف جزئی :۱۲
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۲- ۱ – بخش اول ) اشتغال زنان.. ۱۵
۲-۱-۱- مقدمه. ۱۵
۲-۱-۲- تعریف خانواده :۱۶
۲-۱-۳- خاستگاه خانواده :۱۷
۲-۱-۴- انواع خانواده :۱۷
۲-۱-۵- تقسیم بندی لوپله از خانواده :۱۸
۲-۱-۶- کارکردهای خانواده :۱۹
۲-۱-۷- تعریف اشتغال :۱۹
۲-۱-۸- اشتغال در زنان :۲۰
۲-۱-۹- عوامل مؤثر بر اشتغال زنان.. ۲۱
۲-۱-۹-۱- قوانین حمایتی :۲۱
۲-۱-۹-۲- طرز تلقی در رفتار مدیریت :۲۱
۲-۱-۹-۳- غیبت :۲۲
۲-۱-۹-۴- جابه جایی زنان :۲۲
۲-۱-۱۰- اشتغال و نقش های مختلف زنان.. ۲۳
۲-۱-۱۰-۱- اشتغال و نقش فرزند پروری.. ۲۳
۲-۱-۱۰-۲- اشتغال ونقش تربیتی زن.. ۲۳
۲-۱-۱۰-۳- اشتغال و نقش خانوادگی زنان.. ۲۴
۲-۱-۱۰-۴- اشتغال زنان و نقش همسر. ۲۴
۲-۱-۱۰-۵- اشتغال و کار خانگی زنان.. ۲۵
۲-۱-۱۰-۶- اشتغال و توسعه اجتماعی و عوامل موثر بر آن.. ۲۵
۲-۱-۱۰- ۷- اشتغال و نقش فرزندآوری زنان.. ۲۶
۲-۱-۱۱- زنوتناقضنمایخانوادهواشتغال.. ۲۶
۲-۱-۱۲- تأثیر اشتغال زنان.. ۲۷
۲-۱-۱۲-۱- پیامد اقتصادی.. ۲۸
۲-۱-۱۲-۲- پیامدهای خانوادگی- روانی.. ۲۸
۲-۱-۱۲-۳- تأثیرات آموزشی.. ۲۹
۲-۱-۱۳- نگرش های مختلف نسبت به اشتغال زنان.. ۳۰
۲-۱-۱۳-۱ موافقان اشتغال زنان.. ۳۰
۲-۱-۱۳-۲- مخالفان اشتغال زنان.. ۳۱
۲-۱-۱۳-۳- موافقان مشروط اشتغال زنان.. ۳۲
۲-۱-۱۴- نظریات و دیدگاه های مختلف نسبت به اشتغال زنان.. ۳۲
۲-۱ – 14- 1- نظریات اقتصادی :۳۲
۲- ۱ – 14- 1-1- نظریه نئوکلاسیک… ۳۲
۲ -۱- ۱۴-۱-۲- نظریه تجزیه شدن در بازار کار۳۳
۲- ۱ –14-2- نظریات جامعه شناختی.. ۳۴
۲ – 1 – 14-2-1- نظریه نوسازی.. ۳۴
۲- ۱ – 14-2 -2- نظریه های جنسیتی.. ۳۴
۲- ۱- ۱۴- ۲-۳- نظریات مارکسیستی.. ۳۵
۲-۱-۱۴-۲-۴- رویکردهای کلاسیک :۳۸
۲-۱-۱۵- مکاتب فمینیستی و رویکرد آنان به اشتغال زنان.. ۳۹
۲-۱-۱۵-۱- فمینیسم مارکسیستی.. ۳۹
۲-۱-۱۵-۲- فمینیسم سوسیالیسم.. ۴۰
۲-۱-۱۵-۳- فمینیسم های رادیکال و لیبرال.. ۴۲
۲-۱-۱۵-۴- سرمایه داری و فمینیسم.. ۴۳
۲ – 1- 16 – مطالعات مربوط به اشتغال زنان.. ۴۴
۲-۲- بخش دوم ) تربیت… ۴۹
۲-۲-۱- تعریفتربیت… ۴۹
۲-۲-۲- تعریف تربیت از دیدگاه های مختلف… ۴۹
۲-۲-۳- مکاتب و دیدگاه های تربیتی.. ۵۱
۲-۲-۳-۱- تعلیم و تربیت از دیدگاه زیست – محیطی.. ۵۱
۲-۲-۳-۲- . تربیت از بعد طبیعت گرایی- آرمانی« ژان ژاک روسو». 52
۲-۲- ۳-۳- تعلیم و تربیت از دیدگاه روان شناسی.. ۵۴
۲-۲-۳-۴- تعلیم و تربیت از دیدگاه جامعه شناسی.. ۵۵
۲-۲-۴- فرزندپروری.. ۵۶
۲-۲-۴-۱ تعریففرزندپروری.. ۵۶
۲-۲-۴-۲ شیوه های فرزند پروری.. ۵۶
۲-۲-۴-۲-۱ سبک فرزند پروری مقتدرانه ( اقناع گرایی ):۵۹
۲-۲-۴-۲-۲- سبک فرزند پروری مستبدانه :۶۱
۲-۲-۴-۲-۳- سبک فرزند پروری بدون دخالت ( بی توجه ، رها ):۶۳
۲-۲- ۵- حالات روحی و رفتاری کودکان.. ۶۶
۲-۲-۵-۱- خشونت در کودکان.. ۶۶
۲-۲-۵-۱-۱- عمده ویژگی هر کودک خشونت گرا۶۷
۲-۲-۵-۱-۲- نظریاتخشونت:۶۸
۲-۲-۵-۱-۲-۱- نظریهمحرومیت:۶۸
۲-۲-۵-۱-۲-۲- نظریهفراگیریاجتماعی:۶۸
۲-۲- ۵-۲- گوشه گیری در کودکان.. ۷۲
۲-۲-۵-۲-۱- تعاریفگوشهگیری.. ۷۲
۲-۲-۵-۲-۲- علایمونشانههایگوشهگیری.. ۷۳
۲-۲-۵-۲-۳- عللگوشهگیری.. ۷۵
۲-۲-۵-۳-احساستنهاییدرکودکان.. ۷۶
۲-۲-۵-۳-۱- عواملتنهایی.. ۷۷
۲-۲-۵-۳-۲- پیامدهایتنهاییبرایکودکان :۷۷
۲-۲-۵-۳-۳- نظریههایتنهایی :۷۸
۲-۲-۵-۴- امنیت روحی وروانی.. ۷۹
۲-۳- بخش سوم ) تأثیر اشتغال مادر بر تربیت فرزند. ۸۱
۲-۳-۱- مفهوممادری.. ۸۱
۲-۳-۲- نقش مادر در تربیت… ۸۲
۲-۳-۳- رابطهمادر–کودک ( مبانینظریروانشناسی )۸۳
۲-۳-۴- اشتغال مادر و تربیت فرزندان.. ۸۵
۲-۳-۵- تأثیر اشتغال بر روابط مادر و فرزند. ۸۶
۲-۳-۶- تأثیر اشتغال مادران بر فرزندان در سال های پیش از مدرسه ( تأثیر مهد کودک بر نو باوگان )۹۰
۲-۳-۷- عوارض اشتغال مادر برای کودک :۹۲
۲-۳-۸- ناهنجاری های روانی – رفتاری فرزندان مادران شاغل.. ۹۵
۲-۳-۹-دیدگاهصاحبنظراندررابطهباشیوههایتربیتیفرزندان :۹۹
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
۳-۱-مقدمه. ۱۰۴
۳ – 2 -متغییرهای تحقیق.. ۱۰۵
۳ -۳-تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم.. ۱۰۵
۳ – 4 – فرضیه های پژوهش…. ۱۱۱
۳ – 5 – روش تحقیق (روش اجرای تحقیق )۱۱۲
۳ – 6 -روش های جمع آوری اطلاعات و داده های تحقیق.. ۱۱۳
۳ – 7 – جامعه آماری تحقیق.. ۱۱۵
۳ – 8 – برآورد حجم نمونه تحقیق.. ۱۱۶
۳ – 9 -روش نمونه گیری تحقیق.. ۱۱۶
۳ – 10 – ابزارهای اندازه گیری تحقیق ( مشخصات پرسشنامه ها )۱۱۶
۳ – 11 – روایی ابزارهای اندازه گیری تحقیق.. ۱۱۷
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه. ۱۲۰
۴-۲-بخش اول : آمار توصیفی.. ۱۲۰
۴-۲-۱- توصیف متغیرهای شناسایی بر اساس جدول و نمودار۱۲۰
۴-۲-۲- توصیف مفهوم و ابعاد بر اساس جداول و نمودار۱۲۷
۴-۳- بخش دوم : آمار استنباطی.. ۱۴۷
۴-۳-۱- بررسی فرضیات پژوهش…. ۱۴۷
۴-۳-۲-رگرسیون.. ۱۶۷
۴-۳-۳- تحلیل مسیر. ۱۶۹
نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه. ۱۷۴
۵-۲- نتایجحاصلشدهازمیزانرواییهریکازمفاهیم :۱۷۵
۵- ۳- نتایجتوصیفمفاهیم.. ۱۷۶
۵-۴- نتایجتحلیلهایدومتغیره :۱۷۷
۵-۵- نتایجتحلیلهایچندمتغیره :۱۷۸
۵-۶- توصیه ها و پیشنهادات :۱۷۹
۵- ۷- محدودیت ها ، مشکلات و موانع تحقیق.. ۱۸۲
پیوست ها۱۸۳
بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست منابع :۱۸۸
بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست جداول
جدول شماره ( ۴-۲-۱) : توصیف پاسخگویان بر حسب جنس…. ۱۲۰
جدول شماره ( ۴-۲-۲-) : توصیف پاسخگویان بر حسب سن.. ۱۲۱
جدول شماره( ۴ -۲ -۳) : توصیف پاسخگویان برحسب کلاس…. ۱۲۳
جدول شماره ( ۴ -۲- ۴ ) : توصیف پاسخگویان بر حسب معدل.. ۱۲۳
جدول شماره ( ۴ – 2 -5 ) : توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت اقتصادی خانواده۱۲۴
جدول شماره ( ۴-۲-۶) : توصیف پاسخگویان بر حسب اشتغال مادر۱۲۵
جدول شماره ( ۴ – 2 -7 ) : توزیع پاسخگویان بر حسب نوع شغل مادر۱۲۵
جدول شماره ( ۴-۲-۸ ) : توصیف پاسخگویان بر حسب سابقه شغلی مادر۱۲۶
جدول شماره (۴-۲-۹) : توصیف پاسخگویان بر حسب میزان ساعت کار مادر۱۲۶
جدول شماره (۴-۲-۱۰) : توصیف شاخص های بعد امنیت… ۱۲۷
جدول شماره(۴-۲-۱۱) : توصیف بعد امنیت روانی.. ۱۲۸
جدول شماره (۴-۲-۱۲ ) : توصیف شاخص های بعد تنهایی.. ۱۲۹
جدول شماره(۴-۲-۱۳) : توصیف بعد تنهایی.. ۱۳۰
جدول شماره (۴-۲-۱۴ ) : توصیف شاخص های بعد انزوا طلبی.. ۱۳۱
جدول شماره(۴-۲-۱۵) : توصیف بعد انزوا طلبی.. ۱۳۲
جدول شماره (۴-۲-۱۶ ) : توصیف شاخص های بعد خشونت… ۱۳۴
جدول شماره(۴-۲-۱۷) : توصیف بعد خشونت… ۱۳۵
جدول شماره (۴-۲-۱۸) : توصیف مفهوم حالات و رفتار کودکان.. ۱۳۶
جدول شماره (۴-۲-۱۹) : توصیف ابعاد و مفهوم رفتار کودکان بر حسب مقیاس جدید. ۱۳۸
جدول شماره (۴-۲-۲۰ ) : توصیف شاخص های مفهوم رها۱۳۹
جدول شماره(۴-۲-۲۱) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری رها۱۴۰
جدول شماره (۴-۲-۲۲ ) : توصیف شاخص های مفهوم استبدادی.. ۱۴۱
جدول شماره(۴-۲-۲۳) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری استبدادی.. ۱۴۲
جدول شماره (۴-۲-۲۴ ) : توصیف شاخص های مفهوم اقناعی.. ۱۴۴
جدول شماره(۴-۲-۲۵) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری اقناعی.. ۱۴۵
جدول شماره ( ۴-۳-۱) رتبه احساس تنهایی بر حسب اشتغال مادر۱۴۷
جدول شماره (۴-۳-۲): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیر تنهایی در جامعه مورد بررسی.. ۱۴۸
جدول شماره (۴-۳-۳) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر و تنهایی فرزند. ۱۴۸
جدول شماره (۴-۳-۴): رتبه خشونت بر حسب اشتغال مادر۱۴۹
جدول شماره (۴-۳-۵ ): آزمون S – Kبرای نورمال بودن متغیرپرخاشگری در جامعه مورد بررسی.. ۱۵۰
جدول شماره (۴-۳-۶) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر و پرخاشگری فرزند. ۱۵۰
جدول شماره (۴-۳-۷): رتبه امنیت روانی بر حسب شیوه تربیتی اقناع گرایی.. ۱۵۱
جدول شماره (۴-۳-۸ ): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیرهای اقناع گرایی و امنیت روانی.. ۱۵۲
جدول شماره (۴-۳-۹) : آزمون پیرسون برای تعیین رابطه ی سبک فرزند پروری اقناعی و امنیت روانی فرزند. ۱۵۲
جدول شماره (۴-۳-۱۰): رتبه انزواطلبی بر حسب شیوه تربیتی استبدادی.. ۱۵۳
جدول شماره (۴-۳-۱۱ ): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیرهای استبدادگرایی و انزواطلبی فرزن.. ۱۵۳
جدول شماره (۴-۳-۱۲ ) : آزمون پیرسون برای تعیین رابطه ی سبک فرزند پروری استبدادی فرزند. ۱۵۴
جدول شماره ( ۴-۳-۱۳) رتبه شیوه تربیتی رها بر حسب اشتغال مادر۱۵۴
جدول شماره (۴-۳-۱۴ ): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیر شیوه تربیتی سهل گیر در جامعه بررسی.. ۱۵۵
جدول شماره (۴-۳-۱۵) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر وشیوه تربیتی سهل گیر ( رها )۱۵۵
جدول شماره (۴-۳-۱۶ ) : رتبه فرزند پروری استبدادی بر حسب میزان ساعات کار مادر۱۵۶
جدول شماره (۴-۳-۱۷) : آزمون Etaبرای بررسی رابطه ی میزان ساعات کار مادر با شیوه تربیتی استبدادی.. ۱۵۷
جدول شماره ( ۴-۳-۱۸): رتبه امنیت روانی بر حسب اشتغال مادر۱۵۷
جدول شماره (۴-۳-۱۹) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر و امنیت روانی فرزند. ۱۵۸
جدول شماره (۴-۳-۲۰) : رتبه خشونت بر حسب شیوه تربیتی استبدادی.. ۱۵۸
جدول شماره (۴-۳-۲۱) : آزمون پیرسون برای تعیین سبک فرزند پروری استبداد گرایی با خشونت فرزند. ۱۵۹
جدول شماره (۴-۳-۲۲) : میزان فراوانی گویه های جنس و بی ادبی نسبت به والدین.. ۱۵۹
جدول شماره (۴-۳-۲۳ ): آماره خی دو برای تعیین رابطه بین جنس و بی ادبی نسبت به والدین.. ۱۶۰
جدول شماره ( ۴-۳-۲۴ ): رتبه احساس تنهایی فرزند بر حسب شیوه تربیتی رها۱۶۰
جدول شماره (۴-۳-۲۵) : آزمون پیرسون برای تعیین رابطه ی سبک فرزند پروری احساس تنهایی فرزند. ۱۶۱
جدول شماره ( ۴-۳-۲۶) : میزان فراوانی گویه های اشتغال مادر و تحکمی برخورد کردن والدین با فرزندان .۱۶۱
جدول شماره (۴-۳-۲۷) : آماره خی دو برای تعیین رابطه بین اشتغال مادر و تحکمی برخورد کردن والدین.. ۱۶۲
جدول شماره ( ۴-۳-۲۸ ) : رتبه فرزند پروری اقناعی بر حسب نوع شغل مادر۱۶۲
جدول شماره (۴-۳-۲۹): آزمون S- K برای نورمال بودن متغیر شیوه تربیتی اقناعی در جامعه مورد بررسی.. ۱۶۳
جدول شماره (۴-۳-۳۰) : آزمون کروسکال والیز برای تعیین متفاوت بودن شیوه اقناعی بر حسب نوع شغل.. ۱۶۳
جدول شماره (۴-۳-۳۱) : تعداد ، میانگین وانحراف معیار شیوه تربیتی استبدادی و نوع شغل.. ۱۶۴
جدول شماره (۴-۳-۳۲) : آزمون F برای تعیین متفاوت بودن شیوه تربیتی استبدادی برحسب نوع شغل.. ۱۶۴
جدول شماره (۴-۳-۳۳) : آزمون Tukey برای تعیین متفاوت بودن شیوه تربیتی استبدادی بر حسب نوع شغل.. ۱۶۵
جدول شماره (۴-۳-۳۴) : آزمون Tukey برای تعیین متفاوت بودن شیوه تربیتی استبدادی بر حسب نوع شغل.. ۱۶۶
جدول شماره (۴-۳-۳۴) : رگرسیون چند متغیره برای تعیین اثرگذاری متغیرهای مستقل بر وابسته. ۱۶۷
جدول شماره (۴-۳-۳۵) : تعیین مدل برای بررسی میزان اثرگذاری متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته. ۱۶۷
جدول شماره (۴-۳-۳۶) : معناداربودن رگرسیون .۱۶۸
جدول شماره (۴-۳-۳۷) : تعیین عوامل اثرگذار بر سرمایه ی اجتماعی از طریق روش اینتر. ۱۶۸
جدول شماره (۴-۳-۳۸) : بررسی متغیرهای اثرگذار بر حالات و رفتار کودکان.. ۱۶۹
جدول شماره (۴-۳-۳۹) : تعیین متغیرهای اثرگذار برشیوه تربیتی رها۱۷۰
جدول شماره (۴-۳-۴۰) : تعیین متغیرهای اثرگذار برشیوه تربیتی استبدادی.. ۱۷۱
جدول شماره (۴-۳-۴۱) : تعیین متغیرهای اثرگذار برشیوه تربیتی اقناعی.. ۱۷۱
جدول شماره (۴-۳-۴۲) : میزان تأثیر مستقیم ، غیرمستقیم کل متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته ی حالات و رفتار کودکان ۱۷۲
بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست نمودار و اشکال
نمودارشماره (۴-۲-۱)توصیف پاسخگویان بر حسب جنس :۱۲۱
نمودار شماره ( ۴-۲-۲-) : توصیف پاسخگویان بر حسب سن.. ۱۲۲
نمودار شماره ( ۴ –2-3) توصیف پاسخگویان بر حسب وضعیت اقتصادی خانواده :۱۲۴
نمودار شماره (۴-۲-۴): توصیف بعد امنیت روانی.. ۱۲۸
نمودار شماره ( ۴-۲-۵ ) : توصیف بعد تنهایی.. ۱۳۰
نمودار شماره ( ۴-۲-۶ ) : توصیف بعد انزواطلبی.. ۱۳۳
نمودار شماره ( ۴-۲-۷ ) : توصیف بعد خشونت… ۱۳۶
نمودار شماره ( ۴-۲-۸ ) : توصیف مفهوم رفتار کودکان.. ۱۳۷
نمودار شماره ( ۴-۲-۹ ) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری رها۱۴۰
نمودارشماره (۴-۲-۱۰) توصیف مفهوم شیوه فرزندپروری استبدادی.. ۱۴۲
نمودارشماره (۴-۲-۱۱) توصیف مفهوم شیوه فرزندپروری اقناعی.. ۱۴۵
شکل (۴ -۱ ) : مدل نظری و مفهومی عوامل مؤثر بررفتار و حالات کودکان.. ۱۶۹
شکل ۴-۲ : مدل تجربی عوامل مؤثر بر حالات و رفتار کودکان.. ۱۷۲
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.