بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان دارای ۲۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان :

هدف از این مطالعه تعیین رابطه اشتغال مادر و سبک های فرزند پروری دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان می باشد . این پژوهش یک مطالعه توصیفی و از نوع پیمایشی است که در سال ۱۳۹۰ انجام گرفته است .

جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان می باشد که ۲۵۷ نفر به طور تصادفی انتخاب شدند . ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه می باشد که از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول شامل مشخصات فردی مانند جنسیت ، سن ، کلاس ، معدل ، وضعیت اقتصادی را مورد پرسش قرار می دهد و بخش دوم سبک های فرزند پروری و حالات و رفتار کودکان را در ارتباط با اشتغال مادر مورد ارزیابی قرار می دهد . این پرسشنامه دارای ۵۳ گویه می باشد . هر گویه به صورت یک پیوستار ۵ درجه ای ( کاملا مخالف ، مخالف ، بی نظر ، موافق و کاملا موافق ) در نظر گرفته شده است و به ترتیب نمره های ۱-۲-۳-۴-۵ به آن اختصاص داده شده است به جز سؤالات ۲-۱ ، ۵-۲ ، ۶-۲ ، ۵-۳ ، ۳-۵ و ۴-۶ که سؤالات معکوس پرسشنامه است .

نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که اشتغال مادر روی سبک فرزند پروری رها اثرگذار است هم چنین شیوه های فرزند پروری رها و استبدادی نیز روی رفتار کودکان اثر گذار می باشند .

بین اشتغال مادر و احساس تنهایی فرزند ، پرخاشگری و شیوه تربیتی سهل گیرانه رابطه ضعیف می باشد .

بین شیوه تربیتی اقناع گرایی و امنیت روانی فرزند ، بین شیوه تربیتی استبدادی و انزواطلبی فرزند ، بین شیوه تربیتی استبدادی و خشونت فرزند و بین شیوه تربیتی سهل گیر و احساس تنهایی فرزند رابطه معناداری وجود دارد .

بین جنس و بی ادبی نسبت به والدین هم چنین بین اشتغال مادر و تحکمی برخورد کردن والدین رابطه معناداری وجود ندارد .

بر اساس نتایج به دست آمده شیوه تربیتی اقناعی بر حسب نوع شغل متفاوت نمی باشد اما شیوه ی تربیتی استبدادی بر حسب نوع شغل متفاوت می باشد .

بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست مطالب

فصل اول : کلیات پژوهش

۱ – 1 -مقدمه. ۲

۱- ۲- بیان مسئله. ۴

۱ – 3 – اهمیت و ضرورت تحقیق.. ۵

۱ – 4 – تاریخچه ورود زنان به بازار کار۷

۱- ۵- تاریخچهاشتغالزناندرایران.. ۹

۱- ۶ – اهداف پژوهش…. ۱۲

۱ – 6 – 1 – هدف کلی :۱۲

۱ – 6 – 2 – اهداف جزئی :۱۲

فصل دوم : ادبیات تحقیق

۲- ۱ – بخش اول ) اشتغال زنان.. ۱۵

۲-۱-۱- مقدمه. ۱۵

۲-۱-۲- تعریف خانواده :۱۶

۲-۱-۳- خاستگاه خانواده :۱۷

۲-۱-۴- انواع خانواده :۱۷

۲-۱-۵- تقسیم بندی لوپله از خانواده :۱۸

۲-۱-۶- کارکردهای خانواده :۱۹

۲-۱-۷- تعریف اشتغال :۱۹

۲-۱-۸- اشتغال در زنان :۲۰

۲-۱-۹- عوامل مؤثر بر اشتغال زنان.. ۲۱

۲-۱-۹-۱- قوانین حمایتی :۲۱

۲-۱-۹-۲- طرز تلقی در رفتار مدیریت :۲۱

۲-۱-۹-۳- غیبت :۲۲

۲-۱-۹-۴- جابه جایی زنان :۲۲

۲-۱-۱۰- اشتغال و نقش های مختلف زنان.. ۲۳

۲-۱-۱۰-۱- اشتغال و نقش فرزند پروری.. ۲۳

۲-۱-۱۰-۲- اشتغال ونقش تربیتی زن.. ۲۳

۲-۱-۱۰-۳- اشتغال و نقش خانوادگی زنان.. ۲۴

۲-۱-۱۰-۴- اشتغال زنان و نقش همسر. ۲۴

۲-۱-۱۰-۵- اشتغال و کار خانگی زنان.. ۲۵

۲-۱-۱۰-۶- اشتغال و توسعه اجتماعی و عوامل موثر بر آن.. ۲۵

۲-۱-۱۰- ۷- اشتغال و نقش فرزندآوری زنان.. ۲۶

۲-۱-۱۱- زنوتناقضنمایخانوادهواشتغال.. ۲۶

۲-۱-۱۲- تأثیر اشتغال زنان.. ۲۷

۲-۱-۱۲-۱- پیامد اقتصادی.. ۲۸

۲-۱-۱۲-۲- پیامدهای خانوادگی- روانی.. ۲۸

۲-۱-۱۲-۳- تأثیرات آموزشی.. ۲۹

۲-۱-۱۳- نگرش های مختلف نسبت به اشتغال زنان.. ۳۰

۲-۱-۱۳-۱ موافقان اشتغال زنان.. ۳۰

۲-۱-۱۳-۲- مخالفان اشتغال زنان.. ۳۱

۲-۱-۱۳-۳- موافقان مشروط اشتغال زنان.. ۳۲

۲-۱-۱۴- نظریات و دیدگاه های مختلف نسبت به اشتغال زنان.. ۳۲

۲-۱ – 14- 1- نظریات اقتصادی :۳۲

۲- ۱ – 14- 1-1- نظریه نئوکلاسیک… ۳۲

۲ -۱- ۱۴-۱-۲- نظریه تجزیه شدن در بازار کار۳۳

۲- ۱ –14-2- نظریات جامعه شناختی.. ۳۴

۲ – 1 – 14-2-1- نظریه نوسازی.. ۳۴

۲- ۱ – 14-2 -2- نظریه های جنسیتی.. ۳۴

۲- ۱- ۱۴- ۲-۳- نظریات مارکسیستی.. ۳۵

۲-۱-۱۴-۲-۴- رویکردهای کلاسیک :۳۸

۲-۱-۱۵- مکاتب فمینیستی و رویکرد آنان به اشتغال زنان.. ۳۹

۲-۱-۱۵-۱- فمینیسم مارکسیستی.. ۳۹

۲-۱-۱۵-۲- فمینیسم سوسیالیسم.. ۴۰

۲-۱-۱۵-۳- فمینیسم های رادیکال و لیبرال.. ۴۲

۲-۱-۱۵-۴- سرمایه داری و فمینیسم.. ۴۳

۲ – 1- 16 – مطالعات مربوط به اشتغال زنان.. ۴۴

۲-۲- بخش دوم ) تربیت… ۴۹

۲-۲-۱- تعریفتربیت… ۴۹

۲-۲-۲- تعریف تربیت از دیدگاه های مختلف… ۴۹

۲-۲-۳- مکاتب و دیدگاه های تربیتی.. ۵۱

۲-۲-۳-۱- تعلیم و تربیت از دیدگاه زیست – محیطی.. ۵۱

۲-۲-۳-۲- . تربیت از بعد طبیعت گرایی- آرمانی« ژان ژاک روسو». 52

۲-۲- ۳-۳- تعلیم و تربیت از دیدگاه روان شناسی.. ۵۴

۲-۲-۳-۴- تعلیم و تربیت از دیدگاه جامعه شناسی.. ۵۵

۲-۲-۴- فرزندپروری.. ۵۶

۲-۲-۴-۱ تعریففرزندپروری.. ۵۶

۲-۲-۴-۲ شیوه های فرزند پروری.. ۵۶

۲-۲-۴-۲-۱ سبک فرزند پروری مقتدرانه ( اقناع گرایی ):۵۹

۲-۲-۴-۲-۲- سبک فرزند پروری مستبدانه :۶۱

۲-۲-۴-۲-۳- سبک فرزند پروری بدون دخالت ( بی توجه ، رها ):۶۳

۲-۲- ۵- حالات روحی و رفتاری کودکان.. ۶۶

۲-۲-۵-۱- خشونت در کودکان.. ۶۶

۲-۲-۵-۱-۱- عمده ویژگی هر کودک خشونت گرا۶۷

۲-۲-۵-۱-۲- نظریاتخشونت:۶۸

۲-۲-۵-۱-۲-۱- نظریهمحرومیت:۶۸

۲-۲-۵-۱-۲-۲- نظریهفراگیریاجتماعی:۶۸

۲-۲- ۵-۲- گوشه گیری در کودکان.. ۷۲

۲-۲-۵-۲-۱- تعاریفگوشهگیری.. ۷۲

۲-۲-۵-۲-۲- علایمونشانههایگوشهگیری.. ۷۳

۲-۲-۵-۲-۳- عللگوشهگیری.. ۷۵

۲-۲-۵-۳-احساستنهاییدرکودکان.. ۷۶

۲-۲-۵-۳-۱- عواملتنهایی.. ۷۷

۲-۲-۵-۳-۲- پیامدهایتنهاییبرایکودکان :۷۷

۲-۲-۵-۳-۳- نظریههایتنهایی :۷۸

۲-۲-۵-۴- امنیت روحی وروانی.. ۷۹

۲-۳- بخش سوم ) تأثیر اشتغال مادر بر تربیت فرزند. ۸۱

۲-۳-۱- مفهوممادری.. ۸۱

۲-۳-۲- نقش مادر در تربیت… ۸۲

۲-۳-۳- رابطهمادر–کودک ( مبانینظریروانشناسی )۸۳

۲-۳-۴- اشتغال مادر و تربیت فرزندان.. ۸۵

۲-۳-۵- تأثیر اشتغال بر روابط مادر و فرزند. ۸۶

۲-۳-۶- تأثیر اشتغال مادران بر فرزندان در سال های پیش از مدرسه ( تأثیر مهد کودک بر نو باوگان )۹۰

۲-۳-۷- عوارض اشتغال مادر برای کودک :۹۲

۲-۳-۸- ناهنجاری های روانی – رفتاری فرزندان مادران شاغل.. ۹۵

۲-۳-۹-دیدگاهصاحبنظراندررابطهباشیوههایتربیتیفرزندان :۹۹

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

۳-۱-مقدمه. ۱۰۴

۳ – 2 -متغییرهای تحقیق.. ۱۰۵

۳ -۳-تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم.. ۱۰۵

۳ – 4 – فرضیه های پژوهش…. ۱۱۱

۳ – 5 – روش تحقیق (روش اجرای تحقیق )۱۱۲

۳ – 6 -روش های جمع آوری اطلاعات و داده های تحقیق.. ۱۱۳

۳ – 7 – جامعه آماری تحقیق.. ۱۱۵

۳ – 8 – برآورد حجم نمونه تحقیق.. ۱۱۶

۳ – 9 -روش نمونه گیری تحقیق.. ۱۱۶

۳ – 10 – ابزارهای اندازه گیری تحقیق ( مشخصات پرسشنامه ها )۱۱۶

۳ – 11 – روایی ابزارهای اندازه گیری تحقیق.. ۱۱۷

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه. ۱۲۰

۴-۲-بخش اول : آمار توصیفی.. ۱۲۰

۴-۲-۱- توصیف متغیرهای شناسایی بر اساس جدول و نمودار۱۲۰

۴-۲-۲- توصیف مفهوم و ابعاد بر اساس جداول و نمودار۱۲۷

۴-۳- بخش دوم : آمار استنباطی.. ۱۴۷

۴-۳-۱- بررسی فرضیات پژوهش…. ۱۴۷

۴-۳-۲-رگرسیون.. ۱۶۷

۴-۳-۳- تحلیل مسیر. ۱۶۹

نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- مقدمه. ۱۷۴

۵-۲- نتایجحاصلشدهازمیزانرواییهریکازمفاهیم :۱۷۵

۵- ۳- نتایجتوصیفمفاهیم.. ۱۷۶

۵-۴- نتایجتحلیلهایدومتغیره :۱۷۷

۵-۵- نتایجتحلیلهایچندمتغیره :۱۷۸

۵-۶- توصیه ها و پیشنهادات :۱۷۹

۵- ۷- محدودیت ها ، مشکلات و موانع تحقیق.. ۱۸۲

پیوست ها۱۸۳

بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست منابع :۱۸۸

بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست جداول

جدول شماره ( ۴-۲-۱) : توصیف پاسخگویان بر حسب جنس…. ۱۲۰

جدول شماره ( ۴-۲-۲-) : توصیف پاسخگویان بر حسب سن.. ۱۲۱

جدول شماره( ۴ -۲ -۳) : توصیف پاسخگویان برحسب کلاس…. ۱۲۳

جدول شماره ( ۴ -۲- ۴ ) : توصیف پاسخگویان بر حسب معدل.. ۱۲۳

جدول شماره ( ۴ – 2 -5 ) : توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت اقتصادی خانواده۱۲۴

جدول شماره ( ۴-۲-۶) : توصیف پاسخگویان بر حسب اشتغال مادر۱۲۵

جدول شماره ( ۴ – 2 -7 ) : توزیع پاسخگویان بر حسب نوع شغل مادر۱۲۵

جدول شماره ( ۴-۲-۸ ) : توصیف پاسخگویان بر حسب سابقه شغلی مادر۱۲۶

جدول شماره (۴-۲-۹) : توصیف پاسخگویان بر حسب میزان ساعت کار مادر۱۲۶

جدول شماره (۴-۲-۱۰) : توصیف شاخص های بعد امنیت… ۱۲۷

جدول شماره(۴-۲-۱۱) : توصیف بعد امنیت روانی.. ۱۲۸

جدول شماره (۴-۲-۱۲ ) : توصیف شاخص های بعد تنهایی.. ۱۲۹

جدول شماره(۴-۲-۱۳) : توصیف بعد تنهایی.. ۱۳۰

جدول شماره (۴-۲-۱۴ ) : توصیف شاخص های بعد انزوا طلبی.. ۱۳۱

جدول شماره(۴-۲-۱۵) : توصیف بعد انزوا طلبی.. ۱۳۲

جدول شماره (۴-۲-۱۶ ) : توصیف شاخص های بعد خشونت… ۱۳۴

جدول شماره(۴-۲-۱۷) : توصیف بعد خشونت… ۱۳۵

جدول شماره (۴-۲-۱۸) : توصیف مفهوم حالات و رفتار کودکان.. ۱۳۶

جدول شماره (۴-۲-۱۹) : توصیف ابعاد و مفهوم رفتار کودکان بر حسب مقیاس جدید. ۱۳۸

جدول شماره (۴-۲-۲۰ ) : توصیف شاخص های مفهوم رها۱۳۹

جدول شماره(۴-۲-۲۱) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری رها۱۴۰

جدول شماره (۴-۲-۲۲ ) : توصیف شاخص های مفهوم استبدادی.. ۱۴۱

جدول شماره(۴-۲-۲۳) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری استبدادی.. ۱۴۲

جدول شماره (۴-۲-۲۴ ) : توصیف شاخص های مفهوم اقناعی.. ۱۴۴

جدول شماره(۴-۲-۲۵) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری اقناعی.. ۱۴۵

جدول شماره ( ۴-۳-۱) رتبه احساس تنهایی بر حسب اشتغال مادر۱۴۷

جدول شماره (۴-۳-۲): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیر تنهایی در جامعه مورد بررسی.. ۱۴۸

جدول شماره (۴-۳-۳) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر و تنهایی فرزند. ۱۴۸

جدول شماره (۴-۳-۴): رتبه خشونت بر حسب اشتغال مادر۱۴۹

جدول شماره (۴-۳-۵ ): آزمون S – Kبرای نورمال بودن متغیرپرخاشگری در جامعه مورد بررسی.. ۱۵۰

جدول شماره (۴-۳-۶) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر و پرخاشگری فرزند. ۱۵۰

جدول شماره (۴-۳-۷): رتبه امنیت روانی بر حسب شیوه تربیتی اقناع گرایی.. ۱۵۱

جدول شماره (۴-۳-۸ ): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیرهای اقناع گرایی و امنیت روانی.. ۱۵۲

جدول شماره (۴-۳-۹) : آزمون پیرسون برای تعیین رابطه ی سبک فرزند پروری اقناعی و امنیت روانی فرزند. ۱۵۲

جدول شماره (۴-۳-۱۰): رتبه انزواطلبی بر حسب شیوه تربیتی استبدادی.. ۱۵۳

جدول شماره (۴-۳-۱۱ ): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیرهای استبدادگرایی و انزواطلبی فرزن.. ۱۵۳

جدول شماره (۴-۳-۱۲ ) : آزمون پیرسون برای تعیین رابطه ی سبک فرزند پروری استبدادی فرزند. ۱۵۴

جدول شماره ( ۴-۳-۱۳) رتبه شیوه تربیتی رها بر حسب اشتغال مادر۱۵۴

جدول شماره (۴-۳-۱۴ ): آزمون S – K برای نورمال بودن متغیر شیوه تربیتی سهل گیر در جامعه بررسی.. ۱۵۵

جدول شماره (۴-۳-۱۵) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر وشیوه تربیتی سهل گیر ( رها )۱۵۵

جدول شماره (۴-۳-۱۶ ) : رتبه فرزند پروری استبدادی بر حسب میزان ساعات کار مادر۱۵۶

جدول شماره (۴-۳-۱۷) : آزمون Etaبرای بررسی رابطه ی میزان ساعات کار مادر با شیوه تربیتی استبدادی.. ۱۵۷

جدول شماره ( ۴-۳-۱۸): رتبه امنیت روانی بر حسب اشتغال مادر۱۵۷

جدول شماره (۴-۳-۱۹) : آزمون Eta برای بررسی رابطه ی اشتغال مادر و امنیت روانی فرزند. ۱۵۸

جدول شماره (۴-۳-۲۰) : رتبه خشونت بر حسب شیوه تربیتی استبدادی.. ۱۵۸

جدول شماره (۴-۳-۲۱) : آزمون پیرسون برای تعیین سبک فرزند پروری استبداد گرایی با خشونت فرزند. ۱۵۹

جدول شماره (۴-۳-۲۲) : میزان فراوانی گویه های جنس و بی ادبی نسبت به والدین.. ۱۵۹

جدول شماره (۴-۳-۲۳ ): آماره خی دو برای تعیین رابطه بین جنس و بی ادبی نسبت به والدین.. ۱۶۰

جدول شماره ( ۴-۳-۲۴ ): رتبه احساس تنهایی فرزند بر حسب شیوه تربیتی رها۱۶۰

جدول شماره (۴-۳-۲۵) : آزمون پیرسون برای تعیین رابطه ی سبک فرزند پروری احساس تنهایی فرزند. ۱۶۱

جدول شماره ( ۴-۳-۲۶) : میزان فراوانی گویه های اشتغال مادر و تحکمی برخورد کردن والدین با فرزندان .۱۶۱

جدول شماره (۴-۳-۲۷) : آماره خی دو برای تعیین رابطه بین اشتغال مادر و تحکمی برخورد کردن والدین.. ۱۶۲

جدول شماره ( ۴-۳-۲۸ ) : رتبه فرزند پروری اقناعی بر حسب نوع شغل مادر۱۶۲

جدول شماره (۴-۳-۲۹): آزمون S- K برای نورمال بودن متغیر شیوه تربیتی اقناعی در جامعه مورد بررسی.. ۱۶۳

جدول شماره (۴-۳-۳۰) : آزمون کروسکال والیز برای تعیین متفاوت بودن شیوه اقناعی بر حسب نوع شغل.. ۱۶۳

جدول شماره (۴-۳-۳۱) : تعداد ، میانگین وانحراف معیار شیوه تربیتی استبدادی و نوع شغل.. ۱۶۴

جدول شماره (۴-۳-۳۲) : آزمون F برای تعیین متفاوت بودن شیوه تربیتی استبدادی برحسب نوع شغل.. ۱۶۴

جدول شماره (۴-۳-۳۳) : آزمون Tukey برای تعیین متفاوت بودن شیوه تربیتی استبدادی بر حسب نوع شغل.. ۱۶۵

جدول شماره (۴-۳-۳۴) : آزمون Tukey برای تعیین متفاوت بودن شیوه تربیتی استبدادی بر حسب نوع شغل.. ۱۶۶

جدول شماره (۴-۳-۳۴) : رگرسیون چند متغیره برای تعیین اثرگذاری متغیرهای مستقل بر وابسته. ۱۶۷

جدول شماره (۴-۳-۳۵) : تعیین مدل برای بررسی میزان اثرگذاری متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته. ۱۶۷

جدول شماره (۴-۳-۳۶) : معناداربودن رگرسیون .۱۶۸

جدول شماره (۴-۳-۳۷) : تعیین عوامل اثرگذار بر سرمایه ی اجتماعی از طریق روش اینتر. ۱۶۸

جدول شماره (۴-۳-۳۸) : بررسی متغیرهای اثرگذار بر حالات و رفتار کودکان.. ۱۶۹

جدول شماره (۴-۳-۳۹) : تعیین متغیرهای اثرگذار برشیوه تربیتی رها۱۷۰

جدول شماره (۴-۳-۴۰) : تعیین متغیرهای اثرگذار برشیوه تربیتی استبدادی.. ۱۷۱

جدول شماره (۴-۳-۴۱) : تعیین متغیرهای اثرگذار برشیوه تربیتی اقناعی.. ۱۷۱

جدول شماره (۴-۳-۴۲) : میزان تأثیر مستقیم ، غیرمستقیم کل متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته ی حالات و رفتار کودکان ۱۷۲

بررسی رابطه اشتغال مادران با شیوه های تربیتی فرزندان
فهرست نمودار و اشکال

نمودارشماره (۴-۲-۱)توصیف پاسخگویان بر حسب جنس :۱۲۱

نمودار شماره ( ۴-۲-۲-) : توصیف پاسخگویان بر حسب سن.. ۱۲۲

نمودار شماره ( ۴ –2-3) توصیف پاسخگویان بر حسب وضعیت اقتصادی خانواده :۱۲۴

نمودار شماره (۴-۲-۴): توصیف بعد امنیت روانی.. ۱۲۸

نمودار شماره ( ۴-۲-۵ ) : توصیف بعد تنهایی.. ۱۳۰

نمودار شماره ( ۴-۲-۶ ) : توصیف بعد انزواطلبی.. ۱۳۳

نمودار شماره ( ۴-۲-۷ ) : توصیف بعد خشونت… ۱۳۶

نمودار شماره ( ۴-۲-۸ ) : توصیف مفهوم رفتار کودکان.. ۱۳۷

نمودار شماره ( ۴-۲-۹ ) : توصیف مفهوم شیوه فرزند پروری رها۱۴۰

نمودارشماره (۴-۲-۱۰) توصیف مفهوم شیوه فرزندپروری استبدادی.. ۱۴۲

نمودارشماره (۴-۲-۱۱) توصیف مفهوم شیوه فرزندپروری اقناعی.. ۱۴۵

شکل (۴ -۱ ) : مدل نظری و مفهومی عوامل مؤثر بررفتار و حالات کودکان.. ۱۶۹

شکل ۴-۲ : مدل تجربی عوامل مؤثر بر حالات و رفتار کودکان.. ۱۷۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.