پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۴ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان اطلاع رسانی درباره ی فایده ی خالص مشتری و راهبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه ، در حجم ۲۶ اسلاید.

این فایل دارای ۲۶ اسلاید می باشد، و مربوط به فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی ویراست جدید فیلیپ کاتلر،گری آرمسترانگ ؛ترجمه بهمن فروزنده می باشد و قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
۱)ترکیب فعالیت های پیشبردی
۲)تعاریف ابزارهای اصلی پیشبردی
۳)چشم انداز ارتباطات جدید بازاریابی
۴)تغییر الگوی ارتباطات بازاریابی
۵)نیاز به ارتباطات بازاریابی یکپارچه
۶)آمیزه ای از ابزارهای پیشبردی که به دقت ترکیب شده اند
۷)عناصر فرایند ارتباط
۸)مراحل تهیه ی ارتباطات موثر
۹)شناسایی
مخاطبان هدف
۱۰)تعیین اهداف ارتباطات
۱۱)طراحی پیام
۱۲)انتخاب رسانه
۱۳)انتخاب منبع پیام
۱۴)جمع آوری بازخورد
۱۵)تعیین بودجه و ترکیب فعالیت های پیشبردی
۱۶)تعیین بودجه ی کل فعالیت های پیشبردی
۱۷)روش قابل تحمل
۱۸)روش درصدی از فروش
۱۹)روش برابری رقابتی
۲۰)روش هدف و انجام دادن کار
۲۱)تبلیغات
۲۲)تبلیغات پیشبرد فروش
۲۴)روابط عمومی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.