بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید دارای ۱۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید :

توضیحات:
تحقیق دانشجویی رشته مدیریت صنعتی با موضوع بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید، در قالب فایل Word و در حجم ۱۱۵ صفحه.

بخشی از متن:
فعالیت های هر سازمانی تحت تأثیر مجموعه ای از عوامل قرار دارد. شناخت و بررسی این عوامل می تواندکمک مؤثری به بهبود فعالیت ها و تحقق اهداف سازمانی کند. سازمان برای فعالیت های خود منابع محدودی در اختیار دارد که می باید به بهترین وجه از آنها استفاده، و حداکثر میزان خروجی با کیفیت را با این منابع محدود تولید کرد؛ این امر، بهره وری سازمانی را مطرح می سازد که هدف اصلی آن استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و در دسترس سازمان است. عنصر اساسی در ایجاد و بهبود بهره وری، نیروی انسانی است. همگان با این نکته موافقند که نیروی انسانی مهمترین و با ارزشترین منبع سازمانی، و تعیین کننده موفقیت یا شکست سازمان در رسیدن به اهداف و یا مأموریت ها است. در این میان کارکنان اصلی ترین عنصر هر سازمان هستند. سازمانی که کارکنان توانمندتر و بهره ورتر دارد، موفق تر است (جبارزاده، ۱۳۹۲).

بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید
فهرست بخشی از مطالب:
فصل اول
مقدمه
۱-۱ بیان مسئله
۱-۲ اهداف پژوهش
۱-۳ سوالات پژوهش
۱-۴ روش تحقیق
۱-۵ دامنه تحقیق
۱-۵-۱ سطح تحلیل
۱-۵-۲ کانون تحلیل
۱-۵-۳ واحد تحلیل
۱-۶ روش های جمع آوری داده ها
۱-۶-۱ منابع اولیه کسب اطلاعات
۱-۷ روش تحلیل داده ها
۱-۸ تعریف اصطلاحات تخصصی
فصل دوم : مبانی نظری
مقدمه
۲-۱ مفاهیم مرتبط با فروش
۲-۱-۱ مدیریت فروش
۲-۱-۲ مفهوم و ابعاد مهارت های فروش
۲-۱-۳ عملکرد فروش
۲-۱-۴ تاثیر جو رقابتی بر فروش
۲-۱-۵ تاثیر رقابت جویی بر فروش
۲-۱-۶ سیستمهای کنترل کارکنان واحد فروش
۲-۱-۷ دسته بندی های کنترل مدیریت فروش
۲-۱-۸ سیستمهای کنترل رفتار کارکنان واحد فروش
۲-۱-۹ سیستم های کنترل نتیجه کارکنان واحد فروش
۲-۲ مفهوم بهره وری
۲-۲-۱ اهمیت بهره وری
۲-۲-۲ طبقه بندی شاخص های بهره وری
۲-۲-۳ شاخص های بهره وری جزئی عوامل تولید
۲-۲-۴ شاخص های بهره وری کلی عوامل تولید (TFP)
۲-۲-۵ روش های مستقیم محاسبه شاخص TFP
۲-۲-۶ روش های غیر مستقیم محاسبه شاخص TFP
۲-۲-۷ اندازه گیری بهره وری
۲-۲-۸ بهره وری نیروی انسانی
فصل سوم
مقدمه
۳-۱ معرفی هفت شاخص مدل ACHIEVE
۳-۱-۱ توانایی (دانش و مهارت ها)
۳-۱-۲ وضوح (درک یا تصور نقش)
۳-۱-۳ کمک (حمایت سازمانی)
۳-۱-۴ انگیزه (انگیزه یا تمایل)

فصل چهارم : مدیریت بهره وری و ایجاد انگیزه
مقدمه
۴-۱ بهره‌وری و تئوری انتخاب عمومی
۴-۲ انگیزش
۴-۳ عوامل موثر بر ایجاد انگیزه
۴-۴ نقش مدیران در ایجاد انگیزه
۴-۵ مدیریت علمی

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ نتیجه گیری
۵-۲ پیشنهادات
منابع

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.