پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان :

توضیحات:

پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تالیف دکتر علی رضاییان، با عنوانفراگرد ارتباطات، در حجم ۳۲ اسلاید، با توضیحات کامل و تصاویر مربوطه.

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان فراگرد ارتباطات می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:

بیشتر وقت مدیران در ارتباط با دیگران می گذرد و این ارتباطات آنها را برای تحقق هدفهایشان هماهنگ می سازد. بررسیهای انجام شده بیانگر این است که مدیران در عمل، ارتباطات گفتاری را بر ارتباطات نوشتاری ترجیح داده و بیشتر می پسندند.
آشکار است که نوع و سطح مدیریت و حوزه عملکرد مدیران در چگونگی ارتباطات آنان بی تأثیر نیست و بدین سبب، نمی توان قانون مطلقی را برای چگونگی ارتباط مدیران با دیگران مطرح ساخت.

پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان
فهرست مطالب:
ماهیت ارتباطات
روشهای ارتباطات
اهمیت ارتباطات
فراگرد ارتباطات و منشأهای احتمالی اختلال
فراگرد ارتباطات سازمانی
رهبران (مدیران)
تمرین مهارتهای ارتباطی برای یک فرد معمولی
پیام
عوامل همراه زبان
رفتارهای غیرکلامی
کارکنان (پیروان)
انواع ارتباطات
ارتباطات یکجانبه
ارتباطات دوجانبه
ارتباطات میان افراد
موانع ذاتی ارتباطات میان افراد
روشهای بهبود ارتباطات (تنش زدایی در مدیریت)
نواحی چهاراگانه شخصیت مدیر
گوش شنوا، زیربنای مهارت ارتباطی
تعریف شنود مؤثر
مدل دریافت شنودی
سبکهای سه گانه شنود
سبک نتیجه ای
سبک چرایی
سبک فراگردی
اعمال غیر کلامی مثبتی که به ارتباطات کمک می کند
اعمال غیرکلامی که باید از آنها احتراز شود
ارتباطات راغبانه
برنامه ریزی ارتباطات با خود و دیگران
عوامل مؤثر در شکل دهی حالت ذهنی
باورهای هفتگانه
ارتباطات از منظر ارزشهای اسلامی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.