پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان با عنوان هماهنگی ، در حجم ۲۵ اسلاید.
کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان از جمله ی مهمترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان “هماهنگی” می باشد که می توان از آن به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد.
بخشی از متن:
با طراحی واحدهای سازمانی و تعیین اداره ها و بخشهای داخلی، کارهای سازمان میان واحدهای اصلی تقسیم می شود و امکان استاندارد کردن کارها و تخصصی کردن فعالیت کارکنان فراهم می گردد؛ ولی موفقیت سازمان در تحقق اهدافش، مستلزم هماهنگ ساختن فعالیتهای مذکور است. در واقع بدون هماهنگی احتمال بروز تأخیر و اتلاف وقت در انجام فعالیتها، پروژه ها و برنامه ها افزایش می یابد و ممکن است سازمان با عجز و ناکامی مواجه شود.
پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف هماهنگی
تفکیک
ترکیب
سازو کارهای ایجاد هماهنگی و نحوه استفاده از آنها
اصول ایجاد هماهنگی
عوامل تعیین کننده حیطه نظارت
ویژگیهای شخصی
عوامل شغلی
متغیرهای محیطی
هماهنگی و فن آوری
انواع وابستگی به فن آوری
وابستگی مجموعه ای
وابستگی ترتیبی
وابستگی طرفینی
سازو کارهای ایجاد هماهنگی
هماهنگی برنامه ریزی نشده و غیر رسمی
هماهنگی برنامه ریزی شده و رسمی
هماهنگی به وسیله افراد
هماهنگی به وسیله گروهها
مقایسه ویژگیهای برخی از سبکهای هماهنگی و سازماندهی
عوامل تعیین کننده سبک سازمانی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.