پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی، در حجم ۱۸ اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
این فایل در زمینه “فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی” در حجم ۱۸ اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
فهرست مطالب:
مقدمه
عوامل موثر بر تصمیمات خرید
میزان درگیری مشتری
مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند
مصرف کنندگان و بنگاه ها
تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان
موقعیتهای سه گانه خرید
انواع مدلهای تصمیم گیری مارک
مدل تصمیم گیری شناختی
مدل تصمیم گیری تجربی
مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری
مراحل تصمیم گیری مارک
شناسایی مسئاله و فرصت
جستجوی اطلاعات
ارزیابی انتخابها
رفتار و اقدام
بازنگری تصمیم خرید
مدلهای سلسله مراتب
مدل فکر / احساس / عمل
چهار مسیر برای تصمیم مارک
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.