پروژه طراحی مرکز خرید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پروژه طراحی مرکز خرید دارای ۱۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پروژه طراحی مرکز خرید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه طراحی مرکز خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پروژه طراحی مرکز خرید :
توضیحات:
پروژه رشته معماری با موضوع طراحی مرکز خرید، در قالب فایل word و در حجم ۱۱۸ صفحه.
بخشی از چکیده:
توسعه شهر تهران در طول یکصد سال گذشته و خصوصا در دهه های اخیر وایجاد تحولات و دگرگونیهای ساختاری در اقتصاد کشور، تهران را با آنچنان ابعاد گستردهای مواجه ساخته که اینک در سطح بزرگترین شهرها و مراکز سیاسی و اقتصادی جهان قرار گرفته است. ابعاد شهر تهران که روزی در محدوده مرکزی و جنوبی شهر بوده به حدی توسعه یافته که با گذشته خود غیر قابل مقایسه شده است، توسعه در سطح و ارتفاع و ایجاد برجهای مسکونی و اداری و مجموعههای آپارتمانی و احداث دکانها و پاساژهایی در کنار خیابان به عنوان مراکز تجاری همچنان به تراکم و وسعت شهر میافزاید.
آنچه به عنوان ساخت و سازهای تجاری در شهر مطرح است با توجه به پراکندگی آنها و در نظر نگرفتن برنامه ریزی جامع برای ایجاد مجموعه هایی در ابعاد مکان شهری و در مقیاس تهران بزرگ، همچنان مرکزیت شهر را به عنوان منشاء اصلی فعالیتهای تجاری و اداری حفظ کرده و بر اهمیت آن تاکید مینماید.
پروژه طراحی مرکز خرید
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
شناخت
تهران در گذرگاه تاریخ
اولین نقشه تهران
معرفی بناهای تهران قدیم
معرفی بازارها، بازاچه ها و گذرها
نگاهی به سیمای امروز تهران
فصل دوم
موقعیت طبیعی تهران
موقعیت طبیعی تهران
رطوبت
بارش
آفتاب
باد
خصوصیات زمین و خاک
معماری اقلیمی تهران
فصل سوم
هویت
تقلید
بیگانگی
تجدد یا غرب زدگی
چرا باید تفکر غرب را بشناسیم؟
تهاجم یا تبادل
ریشه های تفکر غربی
خصوصیات تفکر و تمدنهای شرقی
علل رکود تمدنهای بزرگ شرق
ویژگیهای فرهنگ ایران در مقابل فرهنگ بیگانه
فصل چهارم
مباحث تجاری
مباحث تجاری
بررسی وضعیت عبور و مرور
ترافیک داخلی- پارکینگ ها
علائم راهنمائی
اصول طراحی
طراحی نمای خارجی
مفهوم و مصالح
حیاطهای مرکزی
بازارچه ها
موسیقی
تهویه مطبوع
ابعاد و اندازههای انسانی
فضاهای تجاری
خرده فروشیها
فصل پنجم
شناخت زمین پروژه
شناخت زمین و پروژه
کاربری اراضی
انتخاب سایت
موقعیت مکانی
فصل ششم
طراحی
روند طراح
برنامه ریزی فیزیکی طرح
پروژه طراحی مرکز خرید
فهرست منابع و مآخذ
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.