پروژه طراحی مرکز خرید


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروژه طراحی مرکز خرید دارای ۱۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه طراحی مرکز خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه طراحی مرکز خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه طراحی مرکز خرید :

توضیحات:
پروژه رشته معماری با موضوع طراحی مرکز خرید، در قالب فایل word و در حجم ۱۱۸ صفحه.

بخشی از چکیده:
توسعه‏ شهر تهران در طول یکصد سال گذشته و خصوصا در دهه‏ های اخیر وایجاد تحولات و دگرگونی‏های ساختاری در اقتصاد کشور، تهران را با آنچنان ابعاد گسترده‏ای مواجه ساخته که اینک در سطح بزرگترین شهرها و مراکز سیاسی و اقتصادی جهان قرار گرفته است. ابعاد شهر تهران که روزی در محدوده‏ مرکزی و جنوبی شهر بوده به حدی توسعه یافته که با گذشته خود غیر قابل مقایسه شده است، توسعه در سطح و ارتفاع و ایجاد برجهای مسکونی و اداری و مجموعه‏های آپارتمانی و احداث دکان‏ها و پاساژهایی در کنار خیابان به عنوان مراکز تجاری همچنان به تراکم و وسعت شهر می‏افزاید.
آنچه به عنوان ساخت و سازهای تجاری در شهر مطرح است با توجه به پراکندگی آنها و در نظر نگرفتن برنامه ‏ریزی جامع برای ایجاد مجموعه ‏هایی در ابعاد مکان شهری و در مقیاس تهران بزرگ، همچنان مرکزیت شهر را به عنوان منشاء اصلی فعالیت‏های تجاری و اداری حفظ کرده و بر اهمیت آن تاکید می‏نماید.

پروژه طراحی مرکز خرید
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
شناخت
تهران در گذرگاه تاریخ
اولین نقشه تهران
معرفی بناهای تهران قدیم
معرفی بازارها، بازاچه ‏ها و گذرها
نگاهی به سیمای امروز تهران
فصل دوم
موقعیت طبیعی تهران
موقعیت طبیعی تهران
رطوبت
بارش
آفتاب
باد
خصوصیات زمین و خاک
معماری اقلیمی تهران
فصل سوم
هویت
تقلید
بیگانگی
تجدد یا غرب زدگی
چرا باید تفکر غرب را بشناسیم؟
تهاجم یا تبادل
ریشه های تفکر غربی
خصوصیات تفکر و تمدنهای شرقی
علل رکود تمدنهای بزرگ شرق
ویژگیهای فرهنگ ایران در مقابل فرهنگ بیگانه
فصل چهارم
مباحث تجاری
مباحث تجاری
بررسی وضعیت عبور و مرور
ترافیک داخلی- پارکینگ ها
علائم راهنمائی
اصول طراحی
طراحی نمای خارجی
مفهوم و مصالح
حیاط‏های مرکزی
بازارچه‏ ها
موسیقی
تهویه مطبوع
ابعاد و اندازه‏های انسانی
فضاهای تجاری
خرده فروشی‏ها
فصل پنجم
شناخت زمین پروژه
شناخت زمین و پروژه
کاربری اراضی
انتخاب سایت
موقعیت مکانی
فصل ششم
طراحی
روند طراح
برنامه‏ ریزی فیزیکی طرح
پروژه طراحی مرکز خرید
فهرست منابع و مآخذ

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.