بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی :
توضیحات:
مقاله بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی، در قالب فایل word و در حجم ۱۹ صفحه.
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی صورت پذیرفت. جهت دستیابی به این هدف چهار فرضیه مطرح شد. به همین منظور تعداد ۴۷۵ نفر از دانش آموزان پایه اول مقطع ابتدایی به عنوان جامعه تحقیق انتخاب شدند. درمرحله اول، معلمان مقطع ابتدایی به پرسشنامه نشانه شناسی اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی پاسخ دادند که تعداد ۲۲ نفر از این دانش آموزان(۱۸ نفر پسر و ۴ نفر دختر) دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی تشخیص داده شدند. سپس کودکانی که دارای اختلال تشخیص داده شده بودند، به مقیاس مهارتهای اجتماعی کودکان (مقیاس ماتسون) پاسخ گفتند. روش تحلیل داده ها در این تحقیق همبستگی پیرسون و t برای گروههای مستقل به وسیله نرم افزار SPSS بود. پس از تجزیه و تحلیل داده ها مشخص گردید که بیش فعال، نقص توجه و تکانشگری کودکان با مهارتهای اجتماعی آنها ارتباط منفی و معکوس دارد، همچنین پسران بیش فعال نسبت به دختران بیش فعال دارای نقص بیشتری در مهارتهای اجتماعی بودند.
بررسی رابطه بین نارسایی توجه/ بیش فعالی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
پیشینه پژوهش
روش تحقیق
۱- پرسشنامه نشانه شناسی اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
۲- مقیاس سنجش مهارت های اجتماعی کودکان
نتایج
تحلیل فرضیه ها
بحث
منابع
منابع انگلیسی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.