بررسی ضریب ایمنی (Nailing) در پایداری زمین لغزش با استفاده از نرم افزار FLAC SLOP (مطالعه موردی: آزاد راه خرم آباد پلزال)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ضریب ایمنی (Nailing) در پایداری زمین لغزش با استفاده از نرم افزار FLAC SLOP (مطالعه موردی: آزاد راه خرم آباد پلزال) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ضریب ایمنی (Nailing) در پایداری زمین لغزش با استفاده از نرم افزار FLAC SLOP (مطالعه موردی: آزاد راه خرم آباد پلزال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ضریب ایمنی (Nailing) در پایداری زمین لغزش با استفاده از نرم افزار FLAC SLOP (مطالعه موردی: آزاد راه خرم آباد پلزال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ضریب ایمنی (Nailing) در پایداری زمین لغزش با استفاده از نرم افزار FLAC SLOP (مطالعه موردی: آزاد راه خرم آباد پلزال) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش روز افزون احداث ابنیه، جاده ها، راه آهن و غیره در مناطق کوهستانی و پرشیب، لزوم پایدارسازی شیب های طبیعی و مصنوعی بیش از بیش مورد توجه قرار گرفته است هدف از پژوهش حاضر محاسبه پایداری دامنه های لغزشی مشرف به جاده و نقش میخ کوبی در پایدارسازی این دامنه ها در ۴۰ کیلومتری ابتدای آزاد راه خرم آباد-پل زال می باشد. در این پژوهش ابتدا سه دامنه ی لغزشی مشرف به جاده مشخص شد، سپس تمامی پارامترهای مدل تحلیل پایداری شیب استخراج و برای تعیین ضریب پایداری دامنه ها، این پارامترها در نرم افزار تحلیل پایداری شیب وارد و میزان ضریب ایمنی برای هر دامنه مشخص شد. نتایج این پژوهش نشان داد که احداث جاده و انجام عملیات خاک برداری سبب قطع جریان رواناب و جریانات زیرسطحی دامنه ها شده و این جریانات به صورت رواناب در سطح دامنه خاکبرداری و روی جاده جاری شده و سبب ناپایداری شیب دامنه های خاکبرداری می گردد. همچنین با استفاده از این مدل می توان دامنه های ناپایدار را شناسایی و نوع عملیات حفاظتی را برای افزایش ضریب پایداری مشخص کرد به طوری که عملیات میخ کوبی در دامنه ی شماره ۷ با کلاس آسیب پذیری خیلی زیاد باعث افزایش ضریب پایداری از مقدار ۰/۹۲ به ۱/۹۹ گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.