ارزیابی و ارائه راهکار عملی جهت تعیین تاخیرات تقاطع های بدون چراغ در شهرهای بزرگ بارویکرد توسعه پایدار بر مبنای HCM (مطالعه موردی کلانشهرتهران)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و ارائه راهکار عملی جهت تعیین تاخیرات تقاطع های بدون چراغ در شهرهای بزرگ بارویکرد توسعه پایدار بر مبنای HCM (مطالعه موردی کلانشهرتهران) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و ارائه راهکار عملی جهت تعیین تاخیرات تقاطع های بدون چراغ در شهرهای بزرگ بارویکرد توسعه پایدار بر مبنای HCM (مطالعه موردی کلانشهرتهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و ارائه راهکار عملی جهت تعیین تاخیرات تقاطع های بدون چراغ در شهرهای بزرگ بارویکرد توسعه پایدار بر مبنای HCM (مطالعه موردی کلانشهرتهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و ارائه راهکار عملی جهت تعیین تاخیرات تقاطع های بدون چراغ در شهرهای بزرگ بارویکرد توسعه پایدار بر مبنای HCM (مطالعه موردی کلانشهرتهران) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه، دستیابی به توسعه پایدار از مهمترین اهداف کشورهای جهان است. این پایداری در زمینه ها ی مختلفی از زندگی بشر مانند اقتصاد، محیط زیست و اجتماع بروز می کند. یکی از راه های رسیدن به پایداری، ایجاد حمل و نقل پایدار در شهرها است. تحقیق حاضر جهت محاسبه دقیق متوسط زمان تأخیر تقاطعات بدون چراغ، به منظور تحلیل وضعیت کنونی، پیش بینی شرایط آتی و همچنین حل مسئله تخصیص، حائز اهمیت است. پارامتر تأخیر، به شرایط محیطی و چگونگی تعامل رانندگان با یکدیگر وابسته بوده و نتایج تحلیل تقاطعات بدون چراغ شهر تهران با استفاده از مدل های معتبری مانند آیین نامه ظرفیت راه های آمریکا، اختلاف زیادی با نتایج استخراج شده از برداشت های میدانی صورت گرفته دارد. با توجه به عدم رعایت اولویت های عبوری توسط رانندگان در شهر تهران، این مطالعه، اولویت یکسان عبور برای هر حرکت در نظر گرفته و برمبنای فرآیند تحلیل تقاطعات تمام رویکردها با کنترل ایست آیین نامه ظرفیت راه ها، که برای همه حرکات عبوری از تقاطع، اولویت یکسان درنظر می گیرد، نتایج متوسط زمان تأخیر در هر خط، از برداشت میدانی استخراج شده و با پارامترهای ترافیکی شامل سرفاصله خروج از خط در حالت اشباع، حجم عبوری، متداخل و متقابل، درصد وسایل نقلیه سنگین، وجود میانه و تعداد خط در هر رویکرد برازش می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.