نقش کودکان در فرآیند تصمیم گیری خانواده در شهر کرمانشاه سال ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش کودکان در فرآیند تصمیم گیری خانواده در شهر کرمانشاه سال ۱۳۹۳ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش کودکان در فرآیند تصمیم گیری خانواده در شهر کرمانشاه سال ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش کودکان در فرآیند تصمیم گیری خانواده در شهر کرمانشاه سال ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش کودکان در فرآیند تصمیم گیری خانواده در شهر کرمانشاه سال ۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

تصمیم گیری فرایندی است ک شامل تشخیص مسأله جستجوی اطلاعات، ارزیابی بدیل ها و انتخاب نهایی می باشد بسیاری از تصمیمات خرید مصرف کنندگان درون خانواده گرفته می شود. خانواده نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری دارد. این که بیشترین تصمیم در خانواده توسط چه کسی گرفته می شود، بستگی به جنسیت، شخصیت، علایق، سلیقه ها و نگرش خانواده دارد. خانواده های امروزی درمقابل خانواده های سنتی معمولا از ساختار دموکراتیک تری برخوردارند و تعامل مثبت بیشتری در فرایند تصمیم گیری دارند. همچنین، فرزندان نقش مهمی را در تصمیم گیری ایفا می کنند، لذا با توجه به اهمیت تصمیم گیری در خانواده این پژوهش با هدف بررسی نقش کودکان درفرآیند تصمیم گیری خرید خانواده در سال ۱۳۹۳ انجام شد. روش پژوهش توصیفی، از نوع همبستگی است. جامعه پژوهش حاضر شامل والدینی بود که حداقل دارای یک فرزند ۵ تا ۱۵ ساله و در شهر کرمانشاه ساکن بودند که به روش نمونه گیری خوشه اى چند مرحله اى نمونه ای به حجم ۳۸۴ نفر انتخاب شد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه بررسی نقش کودکان در فرآیند تصمیم خرید خانواده استفاده شد. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۱ و آزمون های آماری ضریب همبستگی اسپیرمن مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که بین متغیرهای سن، تعداد، جنسیت فرزندان، همچنین سن والدین وضعیت اقتصادی، درگیری ذهنی با تصمیم خرید خانواده رابطه وجود دارد اما بین ریسک ادراکی و تحصیلات والدین با نقش کودکان در خرید خانواده رابطه وجود ندارد . با توجه به نتایج پژوهش پیشنهاد می شود تولیدکننده گان و فعالان بازار کالاها فعالیت های بازاریابی خود را در راستای سلایق و نیازهای کودکان قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.