مقایسه دیدگاه های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیرامون وضعیت ابعاد مدیریت دانش


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دیدگاه های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیرامون وضعیت ابعاد مدیریت دانش دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دیدگاه های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیرامون وضعیت ابعاد مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دیدگاه های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیرامون وضعیت ابعاد مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دیدگاه های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیرامون وضعیت ابعاد مدیریت دانش :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

مدیریت دانش، راهکار تجربه شده ای را جهت بهبود محیط یادگیری بویژه در آموزش عالی مطرح می نماید و حمایت از رویه های مدیریت دانش به ایجاد فرهنگ دانش محور در محیط های دانشگاهی کمک شایانی می کند. در این راستا، پژوهش حاضر به حیطه مدیریت دانش در آموزش عالی وارد شد و هدف کلی خود را مقایسه دیدگاه های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد گچساران پیرامون وضعیت ابعاد مدیریت دانش در آموزش عالی قرار داد. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد ۱۲۵ کارمند و ۹۵ استاد طبق جدول مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند. فرضیات پژوهش به دنبال بررسی وضعیت موجود ابعاد پنج گانه مدیریت دانش (خلق دانش، مشارکت دانش، انتشار دانش، کاربرد دانش و ارزیابی دانش) از دیدگاه کارکنان و اعضای هیات علمی و همچنین مقایسه دیدگاه های آنان بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها جهت بررسی فرضیات پژوهش، از روش آمار توصیفی، تحلیل واریانس طرح های تکراری و همچنین آزمون تی تست مستقل استفاده شد. ابزار پژوهش نیاز شامل پرسشنامه محقق ساخته بود که پس از محاسبه روایی و پایایی بین اعضای نمونه توزیع و جمع آوری شد. نتایج پژوهش نشان داد که اعضای هیات علمی و کارکنان، نگاه نسبتا متفاوتی به وضعیت ابعاد پنج گانه مدیریت دانش در این دانشگاه داشتند؛ ولی در مجموع وضعیت کلی مدیریت دانش را در این دانشگاه نسبتا مطلوب و بالاتر از میانگین برآورد کرده ولی وضعیت خلق دانش را نامطلوب و پایین تر از میانگین دانسته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.