مدیریت دانش رویکردی نو در سازمان ها و رابطه آن با یادگیری سازمانی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت دانش رویکردی نو در سازمان ها و رابطه آن با یادگیری سازمانی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت دانش رویکردی نو در سازمان ها و رابطه آن با یادگیری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش رویکردی نو در سازمان ها و رابطه آن با یادگیری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت دانش رویکردی نو در سازمان ها و رابطه آن با یادگیری سازمانی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه این تحقیق، بررسی رابطه بین نظام مدیریت دانش و یادگیری سازمانی می باشد. جامعه آماری شامل کارکنان پلیس راهور استان به تعداد ۹۶ نفر می باشد که با استفاده از فرمول کوکران ۷۶ نفر به شکل تصادفی به عنوای نمونه آماری این تحقیق انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ای که از دو بخش تشکیل شده است. پرسشنامه مدیریت دانش که بر اساس پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش فونگ و چوی (۲۰۰۹) و پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی نیف (۲۰۰۰) تنظیم شده است. پایایی سوالات با استفاده از فرمول آلفای کرانباخ ها برای مدیریت دانش ۰.۹۳۹و یادگیری سازمانی ۰.۹۴۹ مورد سنجش و تایید قرارگرفت، برای بیان توصیفی و تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی و به منظور بررسی معناداری فرضیه های تحقیق از آزمون ضریب همبستگی با نرم افزار SPSS15 استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین یادگیری سازمانی و ابعاد آن با مدیریت دانش رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج تحقیق نشان داد که تفکر سیستمی دارای بالاترین ضریب همبستگی و فرهنگ سازمانی دارای پائین ترین ضریب همبستگی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.