تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

توانمندی ارتباط با مشتری را می توان بعنوان یک مزیت رقابتی مهم برای شرکتهایی دانست که در جهت توسعه آن برآمده اند و به افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و در نهایت افزایش فروش و منافع شرکت منجر می شود. هدف پژوهش حاضر تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری، عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی و نیز مشص شدن روابط بین متغیرها و میزان تأثیرگذاری هر کدام دربخش نمایندگیهای بیمه آسیا می باشد . جامعه آماری این پژوهش مدیران نمایندگیها و مشتریان بیمه آسیا در رشت می باشند که برابر آمار، نمایندگان مذکور به تعداد ۶۱ نماینده و نمونه تحقیق ۳۰۵ نفر از مشتریان این نمایندگیها می باشند که بصورت تصادفی ساده انتصاب می شوند. در تحلیل داده های پژوهش از روش آمار توصیفی و آمار استنباطی بهره گرفته شده است و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری توسط نرم افزار PLS مدل تحقیق و فرضیه ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پوژهش نشان می دهد تأثیر قابلیتهای CRM روی رضایت مشتریان بیشتر از تأثیر آنها بر وفاداری مشتریان است. اما تأثیر سه مؤلفه قابلیتهای CRM روی رضایت مشتری بیشتر از تأثیر آنها روی وفاداری مشتری می باشد. بطوریکه در بین این سه مؤلفه به ترتیب، تأثیر قابلیت برگرداندن مشتریان از دست رفته بر رضایت مشتری از سایری بیشتر و مدیریت تعامل مشتری و قابلیت ارتقاء ارتباط با مشتری به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند و نیز در مورد وفاداری مشتری به ترتیب تأثیر قابلیت برگرداندن مشتریان از دست رفته از سایری بیشتر و ارتقاء ارتباط با مشتری و مدیریت تعامل مشتری به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند. از طرفی هم تأثیر وفاداری مشتریان بر عملکرد بازاریابی بیشتر از تأثیر آن بر رضایت مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.