بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی ارتباطی با تمایل به خرید مشتریان در فروشگاههای شهرستان ایلام در سال ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی ارتباطی با تمایل به خرید مشتریان در فروشگاههای شهرستان ایلام در سال ۱۳۹۴ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی ارتباطی با تمایل به خرید مشتریان در فروشگاههای شهرستان ایلام در سال ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی ارتباطی با تمایل به خرید مشتریان در فروشگاههای شهرستان ایلام در سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی ارتباطی با تمایل به خرید مشتریان در فروشگاههای شهرستان ایلام در سال ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، تعیین میزان رابطه بین ابزارهای بازاریابی ارتباطی و رفتار خرید مشتریان درفروشگاه های شهرستان ایلام می باشد. تحقیق حاضر بر اساس هدف، کاربردی است و از نقطه نظر چگونگی جمع آوری اطلاعات، از نوع تحقیقات توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. همچنین از نوع تحقیقات پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان سه فروشگاه اتکا،رفاه و آفتاب مهتاب و گل یخ در سطح شهر ایلام می باشد. تعداد نمونه آماری مطالعه حاضر با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر می باشد. تحقیق حاضر با استفاده از پرسشنامه که توسط ادرکن (۲۰۰۳) ارائه شده، انجام گردیده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار کامپیوتری spss و از روش آماری همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که: بین ابزارهای بازاریابی ارتباطی و تمایل مشتری به ادامه خرید رابطه معنی داری وجود دارد. فرضیه اول مبنی بر معنادار بودن ارتباطات با تمایل مشتری به ادامه خرید تأیید شد. به عبارت دیگر این فروشگاه ها توانسته است با تبلیغات و بروشورها تأثیر مثبتی بر روی مشتریان بگذارد. فرضیه دوم مبنی بر معنادار بودن رفتار ترجیحی با تمایل مشتری به ادامه خرید تأیید شد. علی رغم تایید معنی داری این فرضیه، ضریب همبستگی آن نسبتا پایین بوده است و نشان می دهد که فروشندگان رفاه نتوانسته اند بین مشتریان دائم وغیر دائم تفاوت زیادی قائل شوند. و فرضیه سوم مبنی بر معنادار بودن تاکتیک شخصی سازی فروشگاه با تمایل مشتری به ادامه خرید تأیید شد. به عبارت دیگر نتایج تحقیق نشان می دهد که کارکنان فروشگاه ها به عنوان اشخاصی که به طور مستقیم برای شرکت تبلیغ می نمایند توانسته اند با مشتریان رابطه مناسبی برقرار کنند. فرضیه چهارم مبنی بر معنادار بودن پاداش با تمایل مشتری به ادامه خرید تأیید شد. نتایج نشان می دهد که اکثر مشتریان نسبت به ترفیعات فروش فروشگاه ها مطلع بوده و یا روش های ترفیع فروش توانسته مشتریان را برای افزایش خرید تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه فروشگاه ها باید نسبت به تغییر جوایز و آگاهی دادن به مشتریان نسبت به نوع جوایز و روش هایترفیعی اقدامات بیشتری را انجام دهد تا تاکتیک پاداش بتواند مؤثرتر از قبل باشد. با توجه به تأیید فرضیه پنجم می توان نتیجه گرفت فروشگاه ها توانسته رضایت ارتباطی مناسبی را برای مشتریان ایجاد کند و مشتریان را به خاطر دریافت محصول مناسب و رفتار مناسب کارکنان راضی نگه دارد. در فرضیه ششم به بررسی معنادار بودن رضایت ارتباطی و اعتماد پرداخته شد. اعتماد نتیجه رضایت ارتباطی است که برای مشتری حاصل شده است و فرضیه ششم تأیید گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.