ارزیابی کیفیت خدمات درمانی بیمارستان فقیهی شهر شیراز از دیدگاه بیماران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات درمانی بیمارستان فقیهی شهر شیراز از دیدگاه بیماران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات درمانی بیمارستان فقیهی شهر شیراز از دیدگاه بیماران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات درمانی بیمارستان فقیهی شهر شیراز از دیدگاه بیماران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات درمانی بیمارستان فقیهی شهر شیراز از دیدگاه بیماران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مشتریان در سازمان ها نقش اساسی را ایفا می کنند؛ به عبارت دیگر، لازمه وجودی هر سازمان مشتریان آن است امروزه، مشتریان به آسانی کیفیت کالا و یا خدمات را تشخیص می دهند و دیگر حاضر نیستند پول و وقت خود را برای هر کالا و خدماتی از دست بدهند در این میان بخش خدمات به دلیل تمایز اساسی آن با سایر بخش ها، از حساسیت بیشتری برخوردار است امروزه، کیفیت خدمات از مهمترین جنبه های مدیریتی سازمان های خدماتی و یکی از مهمترین شاخص های ارزمیابی عملکرد بخش خدمات و همچنین ضامن بقای این بخش است. پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان فقیهی شهرستان شیراز بر اساس شاخص های کیفیت انجام گرفته است به مدین منظور، یک نمونه ۱۶۸ نفری از بیماران بیارستان با شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش، پرسشنامه است که دارای ۶ بعد و ۲۹ سوال است و روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته است در این تحقیق از نرم افزار SPSS و آزمون های مربوطه برای تعیین ارزیابی معیارهای کیفیت استفاده گردد. با کاربرد آزمون های آماری ناپارامتریک، پیشنهاداتی جهت بهبود کیفیت خدمات درمانی در سطح مطالعه موردی ارائه گردیده است. آزمون های آماری در شش حوزه مفهومی شکل دهنده کیفیت خدمات شامل عوامل فیزیکی و ملموس، پاسخگویی، تضمین خدمت، اعتبار ، همدلی و تبجر و مهارت صورت گرفته است. نتایج نشان دهنده آن است که بیماران از نحوه پاسخگویی ارائه دهندگان خدمات رضایت دارند و لیکن بین انتظارات و ادراکات آن ها از کیفیت خدمات در سایر حوزه ها تفاوت معنی داری مشاهده می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.