شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی و اثر آن بر رضایت الکترونیکی مشتریان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی و اثر آن بر رضایت الکترونیکی مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی و اثر آن بر رضایت الکترونیکی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی و اثر آن بر رضایت الکترونیکی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی و اثر آن بر رضایت الکترونیکی مشتریان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثربرافزایش کیفیت خدمات الکترونیکی و اثر آن بررضایت الکترونیکی مشتریان در بانک کشاورزی می باشد. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان بانک کشاورزی در تهران بوده است. جهت تعین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شد که بر اساس آن حجم نمونه اماری ۳۰۶ نفر مشخص گردید ولی به دلیل سالم بودن پرسشنامه توزیعی ۲۹۶ پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفت. جهت جمع آوری داده ها از نمونه آماری، از پرسشنامه استاندارد استفاده گردیده است. روایی پرسشنامه به دلیل استاندارد بودن انها مورد تائید قرار گرفت همچنین برای پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شد. برای پاسخ به سوالات و فرضیه های تحقیق از رگرسیون خطی در قالب نرم افزار spss استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده نشان داد که آگاهی و ارتباط با مشتری،اطمینان از صحت اطلاعات،جذب مشتری، مقبولیت، تعهد و تخصص، پاسخگویی ، چالشهای بانکداری عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی هستند. سپس به روش ریگرسیون میزان اثر هر یک از این عوامل بصورت مجزا بر رضایت مشتریان محاسبه گردید. تعهد و تخصص با ۴۴۸/۰= بیشترین تاثیر بر رضایت الکترونیکی مشتریان را داشته و پس از آن به ترتیب آگاهی و ارتباط با مشتری با ۳۸۷/۰= و مقبولیت با ۳۳۴/۰= و اطمینان از صحت با ۲۹۷/۰= وپاسخگویی با ۲۵۶/۰= و جذب مشتری با ۱۹۰/۰= و در آخر هم چالشهای بانکداری با ۱۷۴/۰= کمترین میزان تاثیر را بر رضایت الکترونکی مشتریان داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.