شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی دربانک کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی دربانک کشاورزی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی دربانک کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی دربانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی دربانک کشاورزی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثربرافزایش کیفیت خدمات الکترونیکی دربانک کشاورزی میباشد. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان بانک کشاورزی در تهران بوده است.جهت تعین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شد که بر اساس آن حجمنمونه اماری ۶۰۳ نفر مشخص گردید ولی به دلیل سالم بودن پرسشنامه توزیعی ۶۹۳پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفت. جهت جمع آوری داده ها از نمونه آماری، ازپرسشنامه استاندارد استفاده گردیده است. روایی پرسشنامه به دلیل استاندارد بودن انها مورد تائید قرار گرفت همچنین برای پایایی پرسشنامه از آلفایکرونباخ استفاده شد. برای پاسخ به سوالات و فرضیه های تحقیق از رگرسیون خطی در قالب نرم افزارspss استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده نشان داد که آگاهی و ارتباط با مشتری،اطمینان از صحت اطلاعات،جذب مشتری، مقبولیت، تعهد و تخصص، پاسخگویی ، چالشهای بانکداری عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکیمشتریان هستند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.