مطالعه اطلاعات کالاها و طراحی رابط در وب سایت های B2C تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مصرفکننده


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اطلاعات کالاها و طراحی رابط در وب سایت های B2C تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مصرفکننده دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اطلاعات کالاها و طراحی رابط در وب سایت های B2C تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مصرفکننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اطلاعات کالاها و طراحی رابط در وب سایت های B2C تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اطلاعات کالاها و طراحی رابط در وب سایت های B2C تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مصرفکننده :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

راحتی استفاده از اینترنت برای خرید آنلاین امروزه تبدیل به یک گزینه، جذاب تر از همیشه برای مشتریان شده است. وب سایت های B2C یکی از انواع محبوب بوده و در عین حال با سرعت بالا ر حال توسعه در سایت های خرید اینترنتی می باشد. این بازارشروع به جلب توجه کسب و کارهای محلی و بین المللی نموده است. با این حال، فرایند خرید آنلاین اغلب پیچیده است، و بسیاری از مشتریان در خرید به مشکل و یا حتی خرید ناموفق در تکمیل روند برخورد می نمایند. اطلاعات در موردکالاها وطراحی رابط کاربری می تواند تاثیر بزرگی در این نوع از مشکل ایجاد نماید. در این مطالعه، اطلاعات ارائه شده و طراحی رابطکاربری وب سایت های خرید با هدف ارائه خدمات و ساخت وب سایت جهت کاربری آسان تر برای مشتری مورد ارزیابی قرار میگیرد. مدل رفتاری مشتری اینترنتی بر اساس ساختاری، بررسی شده است. فرم ارزیابی نیز بر اساس این مدل طراحی شده است.این فرم برای جمع آوری اطلاعات در طراحی رابط ۱۵۳ وب سایت خرید داخلی و خارجی استفاده می شود. مقایسه بین وبسایت در ارتباط با جنبه های مختلف مانند دسته بندی محصولات، گامها، و صورت می گیرد. نتایج نشان می دهدکه تفاوت معناداری بین سایت ها از نظر اطلاعات و رابط کاربر طراحی، در هر مرحله از فرایند خرید وجود دارد. همچنین تفاوت هایی بینوب سایت های داخلی و خارجی وجود دارد. نتایج را می توان به عنوان مرجع مفید برای صاحبان وب سایت و طراحان که می خواهند برای مصرف کنندگان با ارائه محیط های خرید راحت تر و بدون مانع خدمت رسانی کنند مثمر ثمر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.