تبیین دیدگاه معلمان دوره متوسطه شهر شهرکرد نسبت به مولفه های شهروندی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین دیدگاه معلمان دوره متوسطه شهر شهرکرد نسبت به مولفه های شهروندی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین دیدگاه معلمان دوره متوسطه شهر شهرکرد نسبت به مولفه های شهروندی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین دیدگاه معلمان دوره متوسطه شهر شهرکرد نسبت به مولفه های شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین دیدگاه معلمان دوره متوسطه شهر شهرکرد نسبت به مولفه های شهروندی :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر در راستای تبیین مو لفه های شهروندی از دیدگاه معلمان دوره ی متوسطه شهر شهرکرد به انجام رسیده است. فرضیه اصلی تحقیق ،تبیین مولفه های شهروندی مطلوب از دیدگاه معلمان دوره ی متوسطه شهر شهرکرد است .بدین منظورکلیه معلمان دوره ی متوسطه ۶۰۱=n به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند.بر اساس جدول مورگان نمونه به تعداد۱۵۰ نفر در این تحقیق انتخاب شدند.این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است و نتایج آن در دو سطح توصیفی(فراوانی،درصد فراوانی،واریانس و نمودار)استنباطی(آزمون T تک متغیره،واریانس دوراهه یا چند راهه،آزمون تعقیبی توکی)تحلیل شده است..ابزار گرداوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه ی محقق ساخته می باشد که روایی محتوایی آن توسط اساتید مورد تایید قرار گرفته است وپایایی آن بر اساس آلفای کرونباخ ۹۷/۰ محاسبه گردیده است.سپس میان اعضای نمونه تقسیم و پس از گردآوری اطلاعات با استفاده از نرم افزار آماری SPSSتجزیه و تحلیل صورت گرفته است که در جمع بندی مشخص گردید گروه مورد بررسی معتقد بوده که یک شهروند مطلوب باید در حد زیادی از مؤلفه های اجتماعی،مدنی،فرهنگی،زیست محیطی مورد بررسی در این پژوهش برخوردار باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.