بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تبریز) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع (مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تبریز) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع می باشد. در این تحقیق وفاداری مشتری متغیر وابسته و متغیرهای کیفیت خدمات،قابلیت اطمینان، نوآوری در خدمات، سرعت عمل، انعطاف پذیری وتصویر ذهنی متغیرهای مستقل می باشند. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بانک کشاورزی شعب تبریز می باشد. در این پژوهش از روش نمونهگیری تصادفی ساده استفاده گردید با توجه به اینکه جامعه آماری نامحدود در نظر گرفته شد تعداد اعضای نمونهآماری ۳۸۴ نفر تعیین گردید. به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل از پرسشنامه استفاده گردیده است: پرسشنامه مربوط به بررسی عوامل موثر بر وفاد ظساری مشتری بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع میباشد. با توجه به نرمال بودن دادهها با آزمون کولموگراف-اسمیرنف ، از آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر متغیرهای مستقل بر وابسته و برایاولویت بندی متغیرها از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیه ها نشان می دهد کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان،نوآوری در خدمات، سرعت عمل، تصویر ذهنی، انعطاف پذیری بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شعب تبریز تاثیر معنادار و مثبت دارد. عاملهای کیفیت خدمات ، سرعت عمل، قا بلیت اطمینان، انعطاف پذیری ،تصویر ذهنی و نواوری در خدمات به ترتیببیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شعب تبریز دارند . نتایج تحقیق نشان می دهد که چنانچه مدیران بانککشاورزی بطور خاص و دیگر سازمانهای مشابهه اگر اهتمام جدی به این عوامل در سازمانشان داشته باشند به رضایت و به طریقه اولاتر وفاداری مشتریان می انجامد ، که خوشنامی ، سوداوری ، توسعه وگسترش سازمانی به همراه خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.