بررسی چگونگی تأثیر مؤلفه های پایداری اقتصادی در طراحی معماری بازارها و بکارگیری آن در مراکز خرید امروزی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چگونگی تأثیر مؤلفه های پایداری اقتصادی در طراحی معماری بازارها و بکارگیری آن در مراکز خرید امروزی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چگونگی تأثیر مؤلفه های پایداری اقتصادی در طراحی معماری بازارها و بکارگیری آن در مراکز خرید امروزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی تأثیر مؤلفه های پایداری اقتصادی در طراحی معماری بازارها و بکارگیری آن در مراکز خرید امروزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چگونگی تأثیر مؤلفه های پایداری اقتصادی در طراحی معماری بازارها و بکارگیری آن در مراکز خرید امروزی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

توسعه پایدار توسعه ای است که نیازهای حال انسان را با توجه به توانایی نسل آینده در دریافت نیازهایش مدنظر دارد. توسعه ای کیفی و متوجه کیفیات زندگی است و هدف از آن بالا بردن سطح کیفیت زندگی برای آیندگان می باشد و در سه حیطه دارای مضامین عمیقی است. ۱- پایداری میحطی، ۲- پایداری اقتصادی، ۳- پایداری اجتماعی. که در این مقاله تأکید بر پایداری اقتصادی می باشد. در ایران بازارها مهمترین محور ارتباطی و فضای شهری بوده و در گذشته به طور معمول در امتداد مهمترین راه ها و محورهای ارتباطی که از یک دروازه شروع و تا مرکز شهر ادامه می یافت، شکل می گرفتند و شکل گیری عناصر بازار و روند توسعه ی آن معمولاً بستگی به کارکرد اصلی شهر و رشد جمعیت و رشد اقتصادی آن داشته است، لذا در این مقاله ابتدا به شناخت و بررسی پیشینه مفاهیم در راستای شناخت بازار و توسعه پایدار و به خصوص پایداری اقتصادی و بررسی تطبیقی عوامل پایداری اقتصادی در بازار پرداخته شده است و سپس به بیان مولفه ها و راهکارهای مؤثر بر افزایش پایدرای اقتصادی پرداخته شده است. اطلاعات گردآوری شده در این تحقیق بر اساس مطالعات کتابخانه ای و میدانی می باشد. نتیجه این مطالعات نشان می دهد که در طراحی بازار، می توان گفت جایگیری در موقعیت شهری مناسب، وجود فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، … در کالبد بازار، پدید آمدن رسته و گردآوری کالاهای مشابه در دکان های نزدیک به هم و در یک بازار با تیم و سرا، مراجعه مکرر شهروندان برای خرید، قیمت مناسب، حضور دراز مدت کسبه، وجود عمده فروشی ها و استفاده از منابع بومی و فروش اجناس بومی و … از عوامل پایداری اقتصادی می باشد و می توان موجب ارتقاء شرایط اقتصادی بازار باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.