نقش آموزش خودکارآمدی در سازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان تنکابن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش آموزش خودکارآمدی در سازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان تنکابن دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش آموزش خودکارآمدی در سازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان تنکابن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش آموزش خودکارآمدی در سازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان تنکابن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش آموزش خودکارآمدی در سازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان تنکابن :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف تحقیق بررسی تأثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و سازگاری با مدرسه دربین دانشآموزان دختر دوره متوسطه میباشد. روش تحقیق توصیفی از نوع شبهتجربی است که با طرحتجربی پیشآزمون و پسآزمون با گروه آزمایش و کنترل بصورت تصادفی بوده است. جامعه آماری تحقیق دانشآموزان دوره دوم متوسطه با جنسیت دختر بوده که به روش نمونهگیری تصادفی ساده از نوع طبقهای برآورد گردید و در هر گروه ۵۲ نفر و جمعاً ۲۵ نفر بودهاند، ابزار تحقیق آزمون محققساخته پیشرفت تحصیلی دروس پایه دوم متوسطه و آزمون سازگاری با مدرسه با طیف لیکرت درمقیاس فاصلهای استفاده شد. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات بهصورت آمار توصیفی و آمار استنباطی تحلیل کواریانس )مانکوا( برای بررسی فرضیههای پژوهشی استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داده استکه آموزش خودکارآمدی تحصیلی توانسته است بر سازگاری دانشآموزان و میزان پیشرفت تحصیلی آنان در دروس مختلف تأثیر بگذارد و تفاوت معنیدار بین دو گروه آزمایش و کنترل وجود داشته و نتیجه به نفع گروه آزمایش بوده است که آموزش خودکارآمدی را بکار بردهاند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.