مدیریت دانش در سازمان های دارای امتیاز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت دانش در سازمان های دارای امتیاز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت دانش در سازمان های دارای امتیاز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش در سازمان های دارای امتیاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت دانش در سازمان های دارای امتیاز :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
به طور کلی مدیریت دانش به عنوان منبع رقابتی پایدار شناخته شده است. بسیاری از سازمانها از طریق استفاده از تکنولوژی اطلاعاتی به مدیریت دانش دست یافته اند. هر چند نتایج به دلایلی که پیش روست مختلف میباشند. ۱: اطلاعات فقط یکجنبه از مدیریت دانش میباشد. ۲: اننتقال موثر برخی از انواع دانش مشکل میباشد. ۳: ممکن است ساختار و فرهنگ سازمانها از انتقال دانش جلوگیری کنند. هدف این تحقیق بررسی مدیریت دانش در سازمانهای دارای امتیاز سنتی و شبکه ای میباشد.همچنین به طور خاص انواع دانش توضیح داده میشود و ویژگیها و تفاوت سازمانهای سنتی و شبکه ای دارای امتیاز بررسیمیشود. نتایج تحقیق نشان میدهد که محصول یا خدمتی که توسط سازمانهای دارای امتیاز ارائه میشود، پیامد منابع دانش محسوب میشود، اما موفقیت سیستم دارای امتیاز به نحوه کیفیت مشارکت بخشها در گسترش منابع دانش بستگی دارد. جریاناطلاعات در سازمانهای دارای امتیاز و سنتی متفاوت است. در سازمانهای دارای امتیاز سنتی، جریان اطلاعات بین دارندگانامتیاز و امتیاز گیرندگان خطی و غیر مستقیم میباشد. اما در سازمانهای دارای امتیاز شبکه ای به صورت آزاد در جریان میباشدو افراد به صورت آزاد به تبادل دانش میپردازند. در سازمانهای دارای امتیاز سنتی، کمتر به توزیع دانش ضمنی پرداخته میشود، در حالی که در سازمانهای دارای امتیاز شبکه ای میزان تبادل دانش)ضمنی و آشکار( بیشتر صورت میگیرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.