مدیریت استراتژیک و اثربخشی آن در موفقیت اقتصادی و ماندگاری شرکت ها مطالعه موردی شرکت های تجاری بازرگانی استان تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت استراتژیک و اثربخشی آن در موفقیت اقتصادی و ماندگاری شرکت ها مطالعه موردی شرکت های تجاری بازرگانی استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت استراتژیک و اثربخشی آن در موفقیت اقتصادی و ماندگاری شرکت ها مطالعه موردی شرکت های تجاری بازرگانی استان تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژیک و اثربخشی آن در موفقیت اقتصادی و ماندگاری شرکت ها مطالعه موردی شرکت های تجاری بازرگانی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت استراتژیک و اثربخشی آن در موفقیت اقتصادی و ماندگاری شرکت ها مطالعه موردی شرکت های تجاری بازرگانی استان تهران :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
با نگاهی دقیق به مفهوم مدیریت استراتژیک میتوان به ضرورت استفاده از آن پی برد. با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم بکارگیری برنامهای جامع برای مواجهه بااینگونه مسائل بیشتر از گذشته ملموس میشود. این برنامه چیزی جز برنامه استراتژیک نیست. مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آیندهنگر، جامعنگر و اقتضایی راه حل بسیاری از مسائل سازمانهای امروزی است. پایه های مدیریت استراتژیکبر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکتهای رقیب، بازارها، قیمتها، عرضه کنندگان مواد اولیه، توزیعکنندگان،دولتها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا وجود دارند قرار دارد و این عوامل تعیینکنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است. پس یکی از مهمترین ابزارهایی که سازمانها برای حصول موفقیت در آینده میتوانند از آن بهره خواهد بود. در این مقاله به بررسی مدیریت استراتژیک و نقش آن در موفقیت اقتصادی و » مدیریت استراتژیک « گیرندپایداری شرکت ها در جهان امروزی پرداخته است که برای مطالعه موردی ۰۶ شرکت بازرگانی از استان تهران مورد مطالعه قرار گرفته است و نتایح نشان می دهد که شرکتهایی که برنامه ریزی استراتژیک دارند دارای بهره وری و فروش بالاییهستند. در ادامه مقاله به بررسی فرضیه های پرداخته شده است که رد و پذیرش این فرضیات با توجه به مطالعه صورت گرفته شده در بخش پایانی این مقاله آورده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.