شناسایی و الویت بندی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و الویت بندی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و الویت بندی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و الویت بندی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و الویت بندی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه همه کوششهایی که شرکتها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کارمیبرند برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه بیشتر وفادار نمودنمشتریان است . در دنیای امروز شرکتهایی موفق خواهند بود که بتوانند رضایت مشتریان خود را بیشترتامین کنند، شرکتهای آگاه در این زمینه شرکتهایی هستند که صرفاً به دنبال فروش بیشتر نباشند بلکهرضایت بلند مدت مشتریان را از طریق ارائه کیفیت خدمات مناسب وجه همت خود قرار دهند .هدف تحقیق حاضر استفاده از مدل کانو برای شناسایی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مشتریان بانکهای ایران )مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان ( و همچنین رتبه بندی این نیازها بر اساس روش AHP فازی می باشد. به منظور تعیین حجم نمونه، ابتدا از طریق فرمول تعیین نمونه تعداد ۴۸۳ نفرمحاسبه شد لذا از میان مشتریان ۴۸ شعبه با گردش الکترونیکی بالای ۵۱ میلیارد ریال وهمچنین مشتریان بالای ۱ میلیارد ریال حضوری به روش تصادفی انتخاب شده اند. ۵۱ عامل با استفاده از کلیه منابع دردسترس ،نیاز اساسی مشتری در بانک رفاه شناخته شد . از بین این عوامل با نظر پاسخ دهندگان سوالات تحقیق که بیشتر آنها افراد تحصیل کرده و دارای روابط بانکی )مشتریان مذکور در بالا ( بودند، سه عامل مراحل انجام هر خدمت به صورت صوتی و تصویری ، دریافت نرم افزار ها از طریق وای فای یا بلوتوث بدون مراجعه به باجه و منوهای متناسب با نیاز مشتری در اولویت های اول تا سوم بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.