بررسی اثر کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و ترجیح برند بر وفاداری به برند در بانک مهراقتصاد بندر امام خمینی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و ترجیح برند بر وفاداری به برند در بانک مهراقتصاد بندر امام خمینی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و ترجیح برند بر وفاداری به برند در بانک مهراقتصاد بندر امام خمینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و ترجیح برند بر وفاداری به برند در بانک مهراقتصاد بندر امام خمینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و ترجیح برند بر وفاداری به برند در بانک مهراقتصاد بندر امام خمینی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه سرمایه گذاری در کیفیت خدمات به عنوان یک مزیت استراتژیک مطرح است و بر نقش آن در ارتقای ارزش و ترجیح برند و در نهایت افزایش وفاداری مشتریان، به خصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت بانکداری تأکید می شود . بر این اساسهدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و ترجیح برند بر وفاداری به برند در بانک مهر اقتصاد بندر امام خمینی می باشد. . پژوهش حاضر از نوع توصیفی علی است. ابزار تحقیق که پرسشنامه استاندارد می باشد در بیننمونه ۰۷۳ نفری پژوهش، متشکل از تمامی مشتریان بانک مهر اقتصاد بندر امام خمینی مورد بررسی، توزیع شد در اینپژوهش بر اساس یک مدل مفهومی ۶ فرضیه مطرح شد و به منظور تجزیه و تحلیل داد ه ها از رو شهای آماری کالموگروف اسمیرنف و آزمون رگرسیون استفاده شد. در نهایت تمامی فرضیه ها تایید شدند. یافته ها نشان داد کیفیت خدمات، رضایت،اعتماد و ترجیح برند می تواند موجب وفاداری به برند شوند و همچنین تأکید دارد کلیه فعالیتهای ارتباط سازمان با مشتریان باید به گونه ای انجام گیرند که در کنار یکدیگر تصویری مناسب از سازمان را در ذهن مشتریان پدیدار سازند و این خود منجر به ترجیح برند بانک اقتصاد مهر از سوی مشتریان خواهد شد. همچنین به تبلیغات بانک خود توجه بیشتری کنند؛ زیرا تبلیغات یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصر ف کنندگان از ترجیح برند می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.