بررسی و توصیف بازاریابی مستقیم (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و توصیف بازاریابی مستقیم (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و توصیف بازاریابی مستقیم (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و توصیف بازاریابی مستقیم (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و توصیف بازاریابی مستقیم (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به منظور بررسی و توصیف وضعیت استفاده از ابزارهای بازاریابی مستقیم در بانک ملی شهر کرمان انجامگرفته است. پژوهش حاضر توصیفی و از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی است، که با استفاده از روش تحقیقات میدانی بهجمع آوری داده ها پرداخته است. جامعه آْماری این پژوهش را کلیه پرسنل بانک ملی شهر کرمان تشکیل می دهند؛ درپایان سال ۹۴، کل شعب بانک ملی شهر کرمان ۴۴ عدد و همچنین تعداد کل پرسنل ۴۲۸ نفر می باشد. برای جمع آوریداده ها با استفاده از فرمول کوکران، تعداد ۲۰۳ پرسشنامه شامل ۲۶ سوال، متناسب با حجم هر شعبه با روش تصادفیساده بین کارکنان توزیع گردیده است. یافته های پژوهش نشان داد از بین متغیر های ابزار بازاریابی مستقیم ، تماس باتلفن با ضریب بتای ۰.۲۷۵ ارتباط قوی تری با مشتری برقرار کرده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.