یک مدل مفهومی برای پذیرش سیستم مدیریت ارتباط بامشتری SCRM درشبکه های اجتماعی(موردمطالعه،بانکهای ایران)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یک مدل مفهومی برای پذیرش سیستم مدیریت ارتباط بامشتری SCRM درشبکه های اجتماعی(موردمطالعه،بانکهای ایران) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یک مدل مفهومی برای پذیرش سیستم مدیریت ارتباط بامشتری SCRM درشبکه های اجتماعی(موردمطالعه،بانکهای ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یک مدل مفهومی برای پذیرش سیستم مدیریت ارتباط بامشتری SCRM درشبکه های اجتماعی(موردمطالعه،بانکهای ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یک مدل مفهومی برای پذیرش سیستم مدیریت ارتباط بامشتری SCRM درشبکه های اجتماعی(موردمطالعه،بانکهای ایران) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی( SCRM ) به عنوان نسل جدیدی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سازمانها مورد توجه قرارگرفته است به نحوی که سازمانها به عنوان ابزار جدیدتعامل با مشتری، بدنبال بسترسازی جهت استفاده از این استراتژی میباشند.در این تحقیق با بررسی چند مدل مفهومی محققان، درزمینه پذیرش تکنولوژی وباتوجه به نظریه ها وتئوری های منتشرشده دراین زمینه به ارائه مدلی بومی سازی شده در پذیرش تکنولوژی SCRM دربانک های ایران پرداخته شده است. در این راستا با مطالعات میدانی و کتابخانه ای وبااستفاده ازپرسشنامه، عوامل تاثیر گذار در پذیرش این تکنولوژی در ۳۰ بانک ایران بررسی شد. نتایج تحقق منجر به ارائه یک مدل مناسب برای پذیرش تکنولوژی SCRM درصنعت بانکداری ایران شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.