بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا) :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان در شهر بندرعباس در سال ۱۳۹۲ اجرا گردیدمنظورازآن،بررسی متغیرهای کیفیت درک شده ،ارزش درک شده ،ویژگی محصول، رفتار پرسنل کیفیت محصول ، قیمت محصول و ارتباط آنها با وفاری مشتریان است . براساس این تحقیق شش فرضیه مورد بررسی قرار گرفته ثابت شد که متغیرها بر میزان وفاداری مشتریان موثر بودند. جامعه آماری از میان ۱۰۴ مشتری سایپا انتخاب شده و داده های جمع آوری شده داده ها در نرم افزار Spss وارد شده و داده ها بوسیله روش های آماری توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. در سطح توصیفی مشخصههای آماری همچون فراوانی، درصد، میانگین درصد تجمعی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در سطح استنباطی هم به به برسی فرضیه های تحقیق با استفاده از جداول همبستگی پیرسون پرداخته می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.