بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان(موردمطالعه: نمایندگی فروش سایپا) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان در شهر بندرعباس در سال ۱۳۹۲ اجرا گردیدمنظورازآن،بررسی متغیرهای کیفیت درک شده ،ارزش درک شده ،ویژگی محصول، رفتار پرسنل کیفیت محصول ، قیمت محصول و ارتباط آنها با وفاری مشتریان است . براساس این تحقیق شش فرضیه مورد بررسی قرار گرفته ثابت شد که متغیرها بر میزان وفاداری مشتریان موثر بودند. جامعه آماری از میان ۱۰۴ مشتری سایپا انتخاب شده و داده های جمع آوری شده داده ها در نرم افزار Spss وارد شده و داده ها بوسیله روش های آماری توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. در سطح توصیفی مشخصههای آماری همچون فراوانی، درصد، میانگین درصد تجمعی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در سطح استنباطی هم به به برسی فرضیه های تحقیق با استفاده از جداول همبستگی پیرسون پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.