بررسی عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: بانک سینا استان فارس)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: بانک سینا استان فارس) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: بانک سینا استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: بانک سینا استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: بانک سینا استان فارس) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدیران با بکار بردن کارکردهایی چون جذب، توسعه، مدیریت عملکرد و سیستم پاداش می تواند باعث ایجاد رفتارهای فرانقشی در کارکنان خود شده و منجر به بهبود کیفیت خدمات ارایه شده گردد تا از این طریق باعث افزایش رضایت مشتریان شود. هدف اصلی تحقیق بررسی رابطه عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی همبستگی میباشد. جامعه آماری این تحقیق شامل دو بخش – کارکنان شعب بانک سینا استان فارس و همچنین مشتریان شعب بانک میباشد که از طریق نمونه گیری ۱۰۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. ابزار گردآوری تحقیق پرسشنامه می باشد که در اختیار کارکنان قرار گرفت، پرسشنامه کیفیت خدمات علاوه بر کارکنان در بین مشتریان نیز توزیع گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که کارکردهای مدیریت منابع انسانی با رفتار شهروندی سازمانی رابطه معناداری ندارد؛ ولیکن با کیفیت خدمات رابطه مثبت و معناداری دارد. از سوی دیگر، رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات رابطه مثبت و معناداری دارد. با توجه به نتایج تحقیق میتوان اذعان داشت که در سازمان جهت ارزیابی داوطلبین و جذب افراد، استفاده از آزمون های گزینشی مناسب و معیارهای گزینش واقع بینانه و مرتبط با شغل باعث انتخاب اصلح افراد در سازمان شده، و در آینده برای سازمان به عنوان سرمایه ارزشی محسوب خواهد شد. از سوی دیگر، استفاده از آموزش های مناسب فرایند توسعه منابع انسانی را تسریع خواهد نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.