بازاریابی تعاملی هوشمند با رویکرد اینترنت اشیاء


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی تعاملی هوشمند با رویکرد اینترنت اشیاء دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی تعاملی هوشمند با رویکرد اینترنت اشیاء  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی تعاملی هوشمند با رویکرد اینترنت اشیاء،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی تعاملی هوشمند با رویکرد اینترنت اشیاء :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه اینترنت اشیاء باعث ایجاد تغییر و تحول در تمام جنبه های زندگی روزمره و از جمله کسب و کار گردیده است در این میان توسعه سریع ارتباطات و محاسبات همراه زمینه و فرصت مناسب تری را برای این تغییر و تحول فراهم کرده و باعث ایجاد نسل جدیدی از بازاریابی تحت پارادایم بازاریابی تعاملی هوشمند گردیده است. این نسل جدید از بازاریابی، به این دلیل که مشتریان در خرید تنها به دنبال برطرف کردن نیاز های اولیه خود نیستند و علاقه مندند که نظراتشان در محصولات خریداری شده اعمال شود از مدت ها پیش احساس می شد. در این مقاله ما به بررسی بازاریابی تعاملی هوشمند با رویکرد اینترنت اشیاء پرداخته و تاثیرات این روش را بر بازاریابی سنتی و تامین نیاز های مشتریان مورد بررسی قرار می دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.