بررسی میزان ارتعاشات عقب کمباین در حوزه زمان در شرایط مختلف کاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان ارتعاشات عقب کمباین در حوزه زمان در شرایط مختلف کاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان ارتعاشات عقب کمباین در حوزه زمان در شرایط مختلف کاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان ارتعاشات عقب کمباین در حوزه زمان در شرایط مختلف کاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان ارتعاشات عقب کمباین در حوزه زمان در شرایط مختلف کاری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

دستتگاه اندازهگیر افت دانه یک ستیستتم اندازهگیری تلفات دانه در کمباین استت. برای اندازهگیری میزان تلفات، دانه ضتربهای به حسگر وارد کرده و یک سیگنال ولتاژ الکتریکی تولید میشود که متناسب با مقدار تلفات است. در حین برداشت محصول در مزرعه،کمباین در معرض ارتعا شاتی قرار میگیرد که عملکرد و سیگنال ولتاژ تولیدی تو سط این ح سگرها را بهطورقابلتوجهی تحت تأثیرقرار میدهد. در این ح سگرها تمایز بین ضربات ایجاد شده تو سط مح صول و نویزهای ایجاد شده در کمباین مثل ارتعا شات، یکچالش بهح ساب میآید؛ بنابراین پی بردن به مقادیر ارتعا شات درجایی که این ح سگرها ن صب می شوند ب سیار مهم ا ست. در اینپژوهش برای بررسی میزان ارتعاشات عقب کمباین، از یک حسگر شتاب سه محوره دیجیتالی استفاده گردید. این حسگر در قسمت عقب کمباین JD955 ICM ، نصب و مقادیر شتاب این قسمت در سه سطح سرعت پیشروی و سه سطح سرعت دورانی کوبنده دررایانه ذخیره گردید. نتایج حا صل از تحلیل آماری ن شان داد، شتاب در را ستای قائم بی شتر تحت تأثیر ناهمواریهای زمین ا ست تامتغیرهای مربوط به ماشین. وجود محصول در داخل کمباین باعث افزایش در مقادیر شتاب شد که میتوان علت آن را پایین بودن درصد رطوبت گندم برداشتشده دانست. در سرعت دورانی کوبنده معین با افزایش سرعت پیشروی و در حالتی که کمباین در حال برداشت گندم بود، مقدار شتاب در راستای طولی افزایش پیدا کرد. از نتایج این تحقیق میتوان در بهبود دقت و کارکرد سامانههای اندازهگیری مقدار تلفات برخط و همچنین طراحی ایزولاتورهای ارتعاشی برای این سامانهها استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.