بررسی و محاسبه ظرفیت نهایی سکوهای جکت با استفاده از المان تیر با لحاظ کردن اثرات کمانش کلی و موضعی در آن


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و محاسبه ظرفیت نهایی سکوهای جکت با استفاده از المان تیر با لحاظ کردن اثرات کمانش کلی و موضعی در آن دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و محاسبه ظرفیت نهایی سکوهای جکت با استفاده از المان تیر با لحاظ کردن اثرات کمانش کلی و موضعی در آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و محاسبه ظرفیت نهایی سکوهای جکت با استفاده از المان تیر با لحاظ کردن اثرات کمانش کلی و موضعی در آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و محاسبه ظرفیت نهایی سکوهای جکت با استفاده از المان تیر با لحاظ کردن اثرات کمانش کلی و موضعی در آن :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

برآورد صیح ظرفیت نهایی سازه های فراساحل از جمله سکوهای ثابت از نوع جکت، به منظور دستیابی به سطوح عملکردی سازه و تعیین شکل پذیری آن از اهمیت به سزایی برخودار است تشکیل ترکهای خستگی در اتصالات خوردگی اعضا، آسیبهای وارده د راثر نیروهای محیطی طرح و خسارات وارد در اثر اعمال بارهای دینامیکی اتفاقی مانند ضربه شناورها باعث تغییر ظرفیت نهایی این سازه ها پس از گذشت مدت زمانی از عمر آنها خواهد شد که می بایست این موارد، در محاسبه ظرفیت نهایی سکوها در هر مقطع زمانی در نظر گرفته شوند و لیکن لزوم مدلسازی صحیح کمانش کلی و موضعی اعضای فشاری در بررسی ظرفیت نهایی، در تمامی این مقاطع زمانی مطرح است چنانچه مهارهای فشاری با استفاده از المانهای Shell و یا Solid مدلسازی شوند، مودها از و تغییر شکل های ناشی از کمانش موضعی در صورت اعمال نقصهای ساخت در موارد لازم، بررسی خواهند شد لیکن در این مقاله با استفاده از نرم افزار المان محدود آباکوس به محاسبه منحنی رفتار فشاری صحیح برای المانهای از نوع Beam و تدقیق این مدلسازی براساس تئومری مارشال و استفاه از Frame Element ها پرداخته شدهاست به صورتی که این رفتار اصلاح شده می تواند اثرات کمانش موضعی را نیز در مهارهای فشاری در نظر گیرد داشتن این رفتار کمانش موضعی در تعیین دقیق ظرفیت سازه و در نتیجه RSR بسیار اهمیت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.